50.
Book of Crimes
٥٠-
كتاب الجنايات


Chapter on quasi-intentional murder

باب شبه العمد

Sunan al-Kubra Bayhaqi 16002

Narrated Abdullah bin Abbas (RA): The Prophet (SAW) said, "If someone is killed by mistake, that is, he is hit by an arrow by mistake, or he is beaten to death by a whip or a stick, then this is an accidental killing, and there is blood money for it. And whoever kills intentionally, then there is retaliation for it. And whoever intervenes between the limits, upon him be the curse of Allah, the angels, and all the people, and neither his obligatory nor his voluntary act of worship will be accepted."


Grade: Da'if

(١٦٠٠٢) عبداللہ بن عباس (رض) سے روایت ہے کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : جو غلطی سے قتل ہوجائے ، یعنی غلطی سے اسے تیر لگ جائے یا کوڑے یا عصا سے مرجائے تو یہ قتل خطاء ہے، اس میں دیت ہے اور جو جان بوجھ کر قتل کرے تو اس میں قصاص ہے اور جو حدود کے درمیان حائل ہوا اس پر اللہ اور فرشتوں اور تمام لوگوں کی لعنت ہو اور اس کا فرضی ، نفلی کوئی بھی عمل قبول نہیں ہوگا۔

(16002) Abdullah bin Abbas (RA) se riwayat hai ki Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya: Jo ghalti se qatal hojae, yani ghalti se use teer lag jae ya kooday ya asa se mar jae to yeh qatal khata hai, is mein diyat hai aur jo jaan boojh kar qatal kare to is mein qisas hai aur jo hudood ke darmiyan hail hua us par Allah aur farishton aur tamam logon ki laanat ho aur uska farzi, nafli koi bhi amal qabool nahi hoga.

١٦٠٠٢ - وَقَدْ أَخْبَرَنَا أَبُو عَلِيٍّ الرُّوذْبَارِيُّ، أنبأ إِسْمَاعِيلُ بْنُ مُحَمَّدٍ الصَّفَّارُ، ثنا عَبَّاسُ بْنُ مُحَمَّدٍ الدُّورِيُّ، ثنا سَعِيدُ بْنُ سُلَيْمَانَ، ثنا سُلَيْمَانُ بْنُ كَثِيرٍ، ثنا عَمْرُو بْنُ دِينَارٍ، عَنْ طَاوُسٍ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ،قَالَ:قَالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" مَنْ قُتِلَ فِي عِمِّيَّا أَوْ رِمِّيَّا تَكُونُ بَيْنَهُمْ بِحَجَرٍ أَوْ بِعَصًا فَعَقْلُهُ عَقْلُ خَطَأٍ، وَمَنْ قُتِلَ عَمْدًا فَقَوَدُ يَدَيْهِ، فَمَنْ حَالَ بَيْنَهُ وَبَيْنَهُ فَعَلَيْهِ لَعْنَةُ اللهِ وَالْمَلَائِكَةِ وَالنَّاسِ أَجْمَعِينَ، لَا يُقْبَلُ مِنْهُ صَرْفٌ وَلَا عَدْلٌ "قَوْلُهُ: فَعَقْلُهُ عَقْلُ خَطَأٍ يُرِيدُ بِهِ وَاللهُ أَعْلَمُ شِبْهَ الْخَطَأِ،وَهُوَ شِبْهُ الْعَمْدِ وَقَوْلُهُ:فَهُوَ خَطَأٌ يُرِيدُ بِهِ شِبْهَ خَطَأٍ، حَتَّى لَا يَجِبَ بِهِ الْقَوَدُ، وَقَدْ يُحْتَمَلُ أَنْ يَكُونَ الْمُرَادُ بِهِ الْخَطَأَ الْمَحْضَ، وَذَلِكَ أَنْ يَرْمِيَ شَيْئًا فَيُصِيبَ غَيْرَهُ فَيَكُونَ عَقْلُهُ عَقْلَ الْخَطَأِ، وَاللهُ أَعْلَمُ