51.
Book of Blood Money
٥١-
كتاب الديات
Chapter on the penalty for camels in cases of accidental harm
باب أسنان الإبل في الخطأ
Sunan al-Kubra Bayhaqi 16151
Abdul Rahman bin Abi Zinad narrates from his father, saying that among the jurists whom I met and whose word was considered final, including Saeed bin Musayyab, Urwah bin Zubair, Qasim bin Muhammad, Abu Bakr bin Abdur Rahman, Kharijah bin Zaid bin Thabit, Ubaidullah bin Abdullah bin Utbah, Sulaiman bin Yasar and other similar elders, when they disagreed on something, we would take the opinion of the majority among them. They all say that there are five types of blood money in accidental killing. These are: for a fetus, for a clot, for a girl child before birth, for a girl child after birth, and for a boy child. And in the case of injuries, there will be an increase or decrease in the amount of compensation according to the age and characteristics of the injured person.
Grade: Da'if
(١٦١٥١) عبدالرحمن بن ابی زناد اپنے والد کا قول نقل کرتے ہیں کہ ہمارے وہ فقہاء جن سے میں ملا ہوں اور جن کی بات حرفِ آخر تصور کی جاتی تھی، ان میں سے سعید بن مسیب، عروۃ بن زبیر، قاسم بن محمد، ابوبکر بن عبدالرحمن، خارجہ بن زید بن ثابت، عبیداللہ بن عبداللہ بن عتبہ، سلیمان بن یسار اور جیسے دوسرے مشائخ، جب یہ کسی چیز میں اختلاف کرتے تو ہم ان میں سے جمہور کی بات کو لے لیتے۔ یہ سب کہتے ہیں کہ قتل خطا میں دیت میں پانچ اقسام ہیں۔ جذعہ، حقہ، بناتِ لبون، بناتِ مخاض، بنو لبون مذکر اور زخم میں ان عمروں میں اور صفات میں ضرورت کے مطابق کمی زیادتی ہوتی رہے گی۔
(16151) Abdur Rahman bin Abi Zanad apne walid ka qaul naqal karte hain ki hamare wo fuqaha jin se main mila hun aur jin ki baat harf-e-akhir tasawwur ki jati thi, un mein se Saeed bin Musayyab, Urwah bin Zubair, Qasim bin Muhammad, Abu Bakr bin Abdur Rahman, Kharijah bin Zaid bin Thabit, Ubaidullah bin Abdullah bin Utba, Sulaiman bin Yasar aur jaise dusre mashaikh, jab ye kisi cheez mein ikhtilaf karte to hum un mein se jumhoor ki baat ko le lete. Ye sab kehte hain ki qatl khata mein diyat mein panch aqsam hain. Jazah, haqah, banat-e-luboon, banat-e-makhaz, banu luboon muzakkar aur zakhm mein un umron mein aur sifat mein zaroorat ke mutabiq kami ziyadati hoti rahegi.
١٦١٥١ - أَخْبَرَنَا أَبُو الْحَسَنِ عَلِيُّ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ يُوسُفَ الرَّفَّاءُ الْبَغْدَادِيُّ، أنبأ أَبُو عَمْروٍ عُثْمَانُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ بِشْرٍ، ثنا إِسْمَاعِيلُ بْنُ إِسْحَاقَ الْقَاضِي، ثنا إِسْمَاعِيلُ بْنُ أَبِي أُوَيْسٍ، وَعِيسَى بْنُ مِينَا،قَالَا:ثنا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ أَبِي الزِّنَادِ،أَنَّ أَبَاهُ قَالَ:كَانَ مَنْ أَدْرَكْتُ مِنْ فُقَهَائِنَا الَّذِينَ يُنْتَهَى إِلَى قَوْلِهِمْ مِنْهُمْ: سَعِيدُ بْنُ الْمُسَيِّبِ، وَعُرْوَةُ بْنُ الزُّبَيْرِ، وَالْقَاسِمُ بْنُ مُحَمَّدٍ، وَأَبُو بَكْرِ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ، وَخَارِجَةُ بْنُ زَيْدِ بْنِ ثَابِتٍ، وَعُبَيْدُ اللهِ بْنُ عَبْدِ اللهِ بْنِ عُتْبَةَ، وَسُلَيْمَانُ بْنُ يَسَارٍ فِي مَشْيَخَةٍ جُلَّةٍ سِوَاهُمْ مِنْ نُظَرَائِهِمْ، وَرُبَّمَا اخْتَلَفُوا فِي الشَّيْءِ فَأَخَذْنَا بِقَوْلِ أَكْثَرِهِمْ وَأَفْضَلِهِمْ رَأْيًا،قَالَ:وَكَانُوا يَقُولُونَ: الْعَقْلُ فِي الْخَطَأِ خَمْسَةُ ⦗١٣٠⦘ أَخْمَاسٍ: فَخُمُسٌ جِذَاعٌ، وَخُمُسٌ حِقَاقٌ، وَخُمُسٌ بَنَاتُ لَبُونٍ، وَخُمُسٌ بَنَاتُ مَخَاضٍ، وَخُمُسٌ بَنُو لَبُونٍ ذُكُورٌ، وَالسِّنُّ فِي كُلِّ جُرْحٍ قَلَّ أَوْ كَثُرَ خَمْسَةُ أَخْمَاسٍ عَلَى هَذِهِ الصِّفَةِ