51.
Book of Blood Money
٥١-
كتاب الديات


Chapter on explaining disputes and their gradations

باب تفسير الشجاج ومدارجها

NameFameRank
الأسمالشهرةالرتبة

Sunan al-Kubra Bayhaqi 16215

Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) said: The first type of wound is called "Harisa," which is a slight tear in the skin. From this comes the phrase "Harasa al-Qisar al-Thaub," meaning the Qisar tore the garment. Then there is "Baadi'ah," where the flesh is torn, and the part beneath the skin is exposed. Then there is "Mutalahima," a wound that cuts into the flesh but is not very deep. After that is "Simhaq." The Simhaq is a thin membrane between the bone and the flesh, resembling a thin skin. If the wound reaches this membrane, but the bone is not exposed, it is considered "Simhaq." "Milta'ah" and "Muwazzaha" also refer to this type of wound. "Muwazzaha" refers to a wound that tears through this membrane and exposes the bone. "Hasmimah" is a wound where the bone is broken. "Munqila" is a wound that includes bone fragments. "Ma'muma" is a wound that reaches the brain. "Ja'ifa" is a wound that tears open the abdomen and reaches the intestines. Wounds other than "Muwazzaha" are classified as scratches ("Khudush") and are subject to reconciliation. "Damiyah" is a wound that causes a scratch or bruise but does not bleed.


Grade: Sahih

(١٦٢١٥) امام شافعی (رح) فرماتے ہیں : سب سے پہلا زخم حارصہ ہوتا ہے جس میں کھال تھوڑی سی پھٹتی ہے، اسی سے ہے کہ ” حرص القصار الثوب “ کہ قصار نے کپڑا پھاڑا، اس کے بعد زخم باضعہ ہے ، اس میں گوشت پھٹ جاتا ہے اور جلد کے بعد والا حصہ ظاہر ہوجاتا ہے۔ پھر متلاحمۃ ہے یہ وہ زخم ہے جو گوشت کو کاٹ دیتا ہے لیکن زیادہ گہرا نہیں ہوتا اس کے بعد سمحاق ہے سمحاق یہ ہڈی اور گوشت کے درمیان باریک سا پردہ ہوتا ہے اور یہ ایک جھلی کی مانند ہوتا ہے جب زخم اس جھلی تک پہنچے لیکن ہڈی ظاہر نہ ہو تو یہ سمحاق ہوتا ہے اور ملطاۃ بھی اسی زخم کو کہتے ہیں اور الموضحۃ اس زخم کو کہتے ہیں جو اس جھلی کو بھی پھاڑ کر ہڈی کو ظاہر کر دے اور ہاشمۃ کہ جس میں ہڈی ٹوٹ جائے اور المنقلۃ وہ زخم ہے جس میں ہڈی کے ذرات شامل ہوں اور مأمومۃ وہ زخم ہے جو دماغ تک پہنچے اور جائفۃ جو پیٹ پھاڑ دے اور زخم آنتوں تک پہنچے اور جو موضحہ کے علاوہ ہیں وہ خدوش ہیں، ان میں صلح ہے اور دامیۃ ایسا زخم کہ خراش آجائے یا چوٹ لگے لیکن خون نہ بہے۔

(16215) Imam Shafi (rah) farmate hain : Sab se pehla zakhm Harisah hota hai jis mein khal thodi si phatti hai, isi se hai ke ” Haris ul Qisar us saub “ keh Qisar ne kapda phara, is ke bad zakhm Badiah hai , is mein gosht phat jata hai aur jild ke bad wala hissa zahir hojata hai. Phir Mutalahima hai yeh woh zakhm hai jo gosht ko kat deta hai lekin zyada gehra nahi hota is ke bad Simhaq hai Simhaq yeh haddi aur gosht ke darmiyan barik sa parda hota hai aur yeh ek jhilli ki manind hota hai jab zakhm is jhilli tak pahunche lekin haddi zahir na ho to yeh Simhaq hota hai aur Miltaah bhi isi zakhm ko kehte hain aur al Muwazahha is zakhm ko kehte hain jo is jhilli ko bhi phar kar haddi ko zahir kar de aur Hashimah keh jis mein haddi toot jaye aur al Munqilah woh zakhm hai jis mein haddi ke zarrar shamil hon aur Ma’moomah woh zakhm hai jo dimaagh tak pahunche aur Jaifah jo pet phar de aur zakhm aanton tak pahunche aur jo Muwazahha ke ilawa hain woh Khudush hain, in mein Sulh hai aur Damiyah aisa zakhm keh kharash aa jaye ya chot lage lekin khoon na behe.

١٦٢١٥ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ،قَالَ:قَالَ الْحُسَيْنُ بْنُ مُحَمَّدٍ الْمَاسَرْجَسِيُّ فِيمَا قَرَأْتُهُ مِنْ سَمَاعِهِ، أنبأ أَبُو بَكْرٍ أَحْمَدُ بْنُ مَسْعُودٍ التُّجِيبِيُّ، ثنا يَحْيَى بْنُ مُحَمَّدِ ابْنُ أَخِي حَرْمَلَةَ،ثنا عَمِّي حَرْمَلَةُ بْنُ يَحْيَى قَالَ:قَالَ الشَّافِعِيُّ رَحِمَهُ اللهُ: إِنَّ أَوَّلَ الشِّجَاجِ الْحَارِصَةُ، وَهِيَ الَّتِي تَحْرِصُ الْجِلْدَ حَتَّى تَشُقَّهُ قَلِيلًا،وَمِنْهُ قِيلَ:حَرَصَ الْقَصَّارُ الثَّوْبَ إِذَا شَقَّهُ، ثُمَّ الْبَاضِعَةُ، وَهِيَ الَّتِي تَشُقُّ اللَّحْمَ وَتَبْضَعُهُ بَعْدَ الْجِلْدِ، ثُمَّ الْمُتَلَاحِمَةُ، وَهِيَ الَّتِي أَخَذَتْ فِي اللَّحْمِ وَلَمْ تَبْلُغِ السِّمْحَاقَ، وَالسِّمْحَاقُ جِلْدَةٌ رَقِيقَةٌ بَيْنَ اللَّحْمِ وَالْعَظْمِ، وَكُلُّ قِشْرَةٍ رَقِيقَةٍ فَهِيَ سِمْحَاقٌ، فَإِذَا بَلَغَتِ الشَّجَّةُ تِلْكَ الْقِشْرَةَ الرَّقِيقَةَ حَتَّى لَا يَبْقَى بَيْنَ اللَّحْمِ وَالْعَظْمِ غَيْرُهَا فَتِلْكَ السِّمْحَاقُ، وَهِيَ الْمِلْطَاةُ، ثُمَّ الْمُوَضِحَةِ وَهِيَ الَّتِي تَكَشَّفَ عَنْهَا ذَلِكَ الْقِشْرُ، وَتُشَقُّ حَتَّى يَبْدُوَ وَضَحُ الْعَظْمِ، فَتِلْكَ الْمُوضِحَةِ، وَالْهَاشِمَةُ الَّتِي تَهْشِمُ الْعَظْمَ، وَالْمُنَقِّلَةُ الَّتِي يُنْقَلُ مِنْهَا فِرَاشُ الْعَظْمِ، وَالْآمَّةُ، وَهِيَ الْمَأْمُومَةُ، وَهِيَ الَّتِي تَبْلُغُ أُمَّ الرَّأْسِ الدِّمَاغَ، وَالْجَائِفَةُ وَهِيَ الَّتِي تَخْرِقُ حَتَّى تَصِلَ إِلَى السِّفَاقِ، وَمَا كَانَ دُونَ الْمُوضِحَةِ فَهُوَ خُدُوشٌ فِيهِ الصُّلْحُ، وَالدَّامِيَةُ هِيَ الَّتِي تَدْمَى مِنْ غَيْرِ أَنْ يَسِيلَ مِنْهَا دَمٌ