51.
Book of Blood Money
٥١-
كتاب الديات
Chapter on: All teeth are equal
باب: الأسنان كلها سواء
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘umar bn al-khaṭṭāb | Umar ibn al-Khattab al-'Adawi | Sahabi |
mālikun | Malik ibn Anas al-Asbahi | Head of the meticulous scholars and the greatest of the scrupulous |
al-rabī‘ bn sulaymān | al-Rabī' ibn Sulaymān al-Murādī | Trustworthy |
abū al-‘abbās al-aṣamm | Muhammad ibn Ya'qub al-Umawi | Trustworthy Hadith Scholar |
abū sa‘īd bn abī ‘amrw | Muhammad ibn Musa ibn Shadhan | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عُمَرُ بْنُ الْخَطَّابِ | عمر بن الخطاب العدوي | صحابي |
مَالِكٌ | مالك بن أنس الأصبحي | رأس المتقنين وكبير المتثبتين |
الرَّبِيعُ بْنُ سُلَيْمَانَ | الربيع بن سليمان المرادي | ثقة |
أَبُو الْعَبَّاسِ الأَصَمُّ | محمد بن يعقوب الأموي | ثقة حافظ |
أَبُو سَعِيدِ بْنُ أَبِي عَمْرٍو | محمد بن موسى بن شاذان | ثقة |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 16266
Saeed bin Musayyab narrates that Umar (may Allah be pleased with him) set the compensation for a tooth at one camel, and Muawiyah (may Allah be pleased with him) set it at five camels. Umar (may Allah be pleased with him) set a lower compensation, and Muawiyah (may Allah be pleased with him) set a higher one. If it were up to me, I would set it at two camels each. Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) said: You have contradicted the hadith of Umar (may Allah be pleased with him), and you say that the compensation for a molar is five camels, while it is also narrated from the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) that the compensation for a tooth is five, and a molar is also a tooth. The Sheikh said: It is also narrated from Umar (may Allah be pleased with him) that all teeth are equal, and Hasan Basri also narrated from Umar (may Allah be pleased with him) that all teeth, whether incisors or molars, are equal.
Grade: Sahih
(١٦٢٦٦) سعید بن مسیب فرماتی ہیں کہ حضرت عمر (رض) نے داڑھ میں ایک اونٹ اور حضرت معاویہ (رض) نے پانچ اونٹ کا فیصلہ کیا۔ حضرت عمر (رض) نے کم اور حضرت معاویہ (رض) نے دیت زیادہ رکھی۔ اگر میں ہوتا تو میں دو دو اونٹ رکھتا۔ امام شافعی (رح) فرماتے ہیں : تم نے حدیث عمر (رض) کی مخالفت کی اور تم کہتے ہو کہ داڑھ میں پانچ اونٹ ہیں، نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے بھی یہی وارد ہوا کہ کہ دانت میں پانچ ہیں اور داڑھ بھی دانت ہی ہے۔ شیخ فرماتے ہیں کہ حضرت عمر (رض) سے یہ بھی آیا ہے کہ تمام دانت برابر ہیں اور حسن بصری نے حضرت عمر (رض) سے یہ بھی نقل کیا ہے کہ دانت چاہے وہ ثینیہ ہوں یا داڑھ تمام برابر ہیں۔
(16266) Saeed bin Musayyab farmate hain ki Hazrat Umar (RA) ne daadh mein ek ont aur Hazrat Muawiya (RA) ne panch ont ka faisla kiya. Hazrat Umar (RA) ne kam aur Hazrat Muawiya (RA) ne deet ziada rakhi. Agar mein hota to mein do do ont rakhta. Imam Shafi (RA) farmate hain : Tum ne hadees Umar (RA) ki mukhalifat ki aur tum kehte ho ki daadh mein panch ont hain, Nabi (SAW) se bhi yahi وارد hua ki keh daant mein panch hain aur daadh bhi daant hi hai. Sheikh farmate hain ki Hazrat Umar (RA) se ye bhi aaya hai ki tamam daant barabar hain aur Hasan Basri ne Hazrat Umar (RA) se ye bhi naqal kiya hai ki daant chahe wo saniya hon ya daadh tamam barabar hain.
١٦٢٦٦ - وَأَخْبَرَنَا أَبُو سَعِيدِ بْنُ أَبِي عَمْرٍو، ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ الْأَصَمُّ، أنبأ الرَّبِيعُ بْنُ سُلَيْمَانَ، أنبأ الشَّافِعِيُّ، أنبأ مَالِكٌ، عَنْ يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ، سَمِعَ سَعِيدَ بْنَ الْمُسَيِّبِ،يَقُولُ:قَضَى عُمَرُ بْنُ الْخَطَّابِ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ فِي الْأَضْرَاسِ بِبَعِيرٍ بَعِيرٍ، وَقَضَى مُعَاوِيَةُ فِي الْأَضْرَاسِ ⦗١٥٩⦘ بِخَمْسَةِ أَبْعِرَةٍ، خَمْسَةِ أَبْعِرَةٍ، فَالدِّيَةُ تَنْقُصُ فِي قَضَاءِ عُمَرَ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ وَتَزِيدُ فِي قَضَاءِ مُعَاوِيَةَ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ،فَلَوْ كُنْتُ أَنَا جَعَلْتُ فِي الْأَضْرَاسِ بَعِيرَيْنِ بَعِيرَيْنِ فَتِلْكَ الدِّيَةُ سَوَاءٌ قَالَ الشَّافِعِيُّ:فَقَدْ خَالَفْتُمْ حَدِيثَ عُمَرَ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ، وَقُلْتُمْ فِي الْأَضْرَاسِ خَمْسٌ خَمْسٌ،وَهَكَذَا نَقُولُ لِمَا جَاءَ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" فِي السِّنِّ خَمْسٌ "وَكَانَتِ الضِّرْسُ سِنًّا قَالَ الشَّيْخُ: وَقَدْ رَوَى جَابِرٌ الْجُعْفِيُّ، عَنْ عَامِرٍ، عَنْ شُرَيْحٍ وَمَسْرُوقٍ،عَنْ عُمَرَ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ:الْأَسْنَانُ سَوَاءٌ وَيُذْكَرُ عَنِ الْحَسَنِ،عَنْ عُمَرَ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ قَالَ:الْأَسْنَانُ سَوَاءٌ، الضِّرْسُ وَالثَّنِيَّةُ