51.
Book of Blood Money
٥١-
كتاب الديات


Chapter on: All teeth are equal

باب: الأسنان كلها سواء

Sunan al-Kubra Bayhaqi 16265

Abu Ghutfan bin Tarif Murri said: Marwan bin Hakam sent me to Ibn Abbas (may Allah be pleased with him) to ask about the blood money for a molar tooth. He replied that it was five ounces. I was sent again to ask: do you consider an incisor tooth and a molar tooth to be equal? So Ibn Abbas (may Allah be pleased with him) replied: Not only this, but all the fingers are also equal. Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) said: The saying of Ibn Abbas is correct, Allah willing. Blood money is fixed in terms of quantity, not benefit.


Grade: Sahih

(١٦٢٦٥) ابو غطفان بن طریف مری کہتے ہیں کہ مجھے مروان بن حکم نے ابن عباس (رض) کے پاس داڑھ کی دیت پوچھنے بھیجا تو انھوں نے جواب دیا کہ اس میں پانچ اونس ہیں۔ مجھے پھر بھیجا کہ پوچھو کہ کیا ثنیہ دانت اور داڑھ کو آپ برابر سمجھتے ہیں ؟ تو ابن عباس (رض) نے جواب دیا کہ صرف یہی نہیں انگلیاں بھی تمام برابر ہیں۔ امام شافعی (رح) فرماتے ہیں کہ بات ابن عباس ہی کی انشاء اللہ صحیح ہے۔ دیت تعداد کے لحاظ سے مقرر ہے نفع کے لحاظ سے نہیں۔

Abu Ghutfan bin Tarif Murri kehte hain ke mujhe Marwan bin Hakam ne Ibn Abbas (RA) ke paas daarh ki deet puchhne bheja to unhon ne jawab diya ke is mein panch auns hain. Mujhe phir bheja ke puchho ke kya saniyah daant aur daarh ko aap barabar samajhte hain? To Ibn Abbas (RA) ne jawab diya ke sirf yehi nahin ungliyan bhi tamam barabar hain. Imam Shafi (RA) farmate hain ke baat Ibn Abbas hi ki Insha Allah sahih hai. Deet tadaad ke lehaz se muqarrar hai nafa ke lehaz se nahin.

١٦٢٦٥ - أَخْبَرَنَا أَبُو سَعِيدِ بْنُ أَبِي عَمْرٍو، ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، أنبأ الرَّبِيعُ بْنُ سُلَيْمَانَ، أَخْبَرَنَا الشَّافِعِيُّ، أنبأ مَالِكٌ، عَنْ دَاوُدَ بْنِ الْحُصَيْنِ، عَنْ أَبِي غَطَفَانَ بْنِ طَرِيفٍ الْمُرِّيِّ، أَنَّ مَرْوَانَ بْنَ الْحَكَمِ،بَعَثَهُ إِلَى عَبْدِ اللهِ بْنِ عَبَّاسٍ لِيَسْأَلَهُ:مَاذَا فِي الضِّرْسِ؟فَقَالَ ابْنُ عَبَّاسٍ:فِيهِ خَمْسٌ مِنَ الْإِبِلِ،قَالَ:فَرَدَّنِي إِلَيْهِ مَرْوَانُ،قَالَ:أَتَجْعَلُ مُقَدَّمَ الْفَمِ مِثْلَ الْأَضْرَاسِ؟فَقَالَ ابْنُ عَبَّاسٍ:لَوْ لَمْ يُعْتَبَرْ ذَلِكَ إِلَّا بِالْأَصَابِعِ عَقْلُهَا سَوَاءٌ قَالَ الشَّافِعِيُّ: وَهَذَا كَمَا قَالَهُ ابْنُ عَبَّاسٍ إِنْ شَاءَ اللهُ، وَالدِّيَةُ الْمُوَقَّتَةُ عَلَى الْعَدَدِ لَا عَلَى الْمَنَافِعِ