51.
Book of Blood Money
٥١-
كتاب الديات


Chapter on what is mentioned about wounds of women

باب ما جاء في جراح المرأة

NameFameRank
الأسمالشهرةالرتبة

Sunan al-Kubra Bayhaqi 16312

Imam Shafi'i (may God have mercy on him) said, "When Ibn Musayib said, 'This is Sunnah,' I had a doubt whether it was from the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) or from the general companions. There is no doubt about Zayd that he said it from his opinion because opinion is only attributed to him. And neither in that which Sa'eed said, 'This is Sunnah,' when it is contrary to analogy, and giving this is from the knowledge of following, in our opinion, and Allah knows best. We also used to say this in the same sense, but then we stopped, and I ask Allah for goodness that we find someone who calls it Sunnah. Then we did not find anyone who considered it the Sunnah of the Prophet and did not declare it disliked. In our opinion, there is a stronger analogy in this." And he said, "It is proven from Zayd just as it is from Ali (may Allah be pleased with him)."


Grade: Sahih

(١٦٣١٢) امام شافعی (رح) فرماتے ہیں کہ جب ابن مسیب نے یہ کہا کہ یہ سنت ہے تو مجھے یہ شبہ ہے کہ یہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے ہے یا عام صحابہ سے۔ زید کے بارے میں شبہ نہیں کہ انھوں نے رائے سے کہا ہو کیونکہ رائے تو اس پر محمول ہوتی ہے اور نہ اس میں جس کے بارے میں سعید نے کہا کہ یہ سنت ہے، جب وہ قیاس کے خلاف ہو اور دیت یہ اتباع کے علم سے ہوتی ہے ہماری رائے کے مطابق واللہ اعلم۔ ہم بھی اسی معنیٰ میں یہ کہا کرتے تھے لیکن پھر رک گئے اور میں اللہ سے بھلائی کا ہی سوال کرتا ہوں کہ ہم کوئی شخص ایسا پائیں کہ جو اسے سنت کہے۔ پھر ہم ایسا نہ پائیں جو اسے سنت نبوی سمجھ کر نافذ نہ کرے۔ ہمارے نزدیک اس میں قیاس اولیٰ ہے اور فرمایا : زید سے بھی اسی طرح ثابت ہے جیسے حضرت علی (رض) سے۔

(16312) Imam Shafai (rah) farmate hain keh jab Ibn Musayyab ne ye kaha keh ye sunnat hai to mujhe ye shabah hai keh ye Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se hai ya aam sahaba se. Zaid ke bare mein shabah nahi keh unhon ne rai se kaha ho kyunki rai to is par mahmul hoti hai aur na is mein jis ke bare mein Saeed ne kaha keh ye sunnat hai, jab woh qayas ke khilaf ho aur deen ye ittiba ke ilm se hoti hai hamari rai ke mutabiq wallahu alam. Hum bhi isi maeny mein ye kaha karte the lekin phir ruk gaye aur mein Allah se bhalai ka hi sawal karta hun keh hum koi shakhs aisa payen keh jo ise sunnat kahe. Phir hum aisa na payen jo ise sunnat nabvi samajh kar nafiz na kare. Hamare nazdeek is mein qayas aula hai aur farmaya: Zaid se bhi isi tarah sabit hai jaise Hazrat Ali ( (رضي الله تعالى عنه) ) se.

١٦٣١٢ - أَخْبَرَنَا أَبُو سَعِيدِ بْنُ أَبِي عَمْرٍو، ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ الْأَصَمُّ، أنبأ الرَّبِيعُ،قَالَ:قَالَ الشَّافِعِيُّ رَحِمَهُ اللهُ: لَمَّا قَالَ ابْنُ الْمُسَيِّبِ: هِيَ السُّنَّةُ أَشْبَهَ أَنْ يَكُونَ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَوْ عَنْ عَامَّةٍ مِنْ أَصْحَابِهِ، وَلَمْ يُشْبِهْ زَيْدٌ أَنْ يَقُولَ هَذَا مِنْ جِهَةِ الرَّأْيِ؛ لِأَنَّهُ لَا يَحْمِلُهُ الرَّأْيُ وَلَا يَكُونُ فِيمَا قَالَ سَعِيدٌ السُّنَّةُ، إِذَا كَانَ يُخَالِفُ الْقِيَاسَ وَالْعَقْلَ إِلَّا عِلْمُ اتِّبَاعٍ فِيمَا نَرَى، وَاللهُ أَعْلَمُ وَقَدْ كُنَّا نَقُولُ بِهِ عَلَى هَذَا الْمَعْنَى، ثُمَّ وَقَفْتُ عَنْهُ، وَأَسْأَلُ اللهَ الْخِيَرَةَ مِنْ قَبْلُ،إِنَّا قَدْ نَجِدُ مِنْهُمْ مَنْ يَقُولُ:السُّنَّةُ،ثُمَّ لَا نَجِدُ لِقَوْلِهِ:السُّنَّةُ نَفَاذًا بِأَنَّهَا عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، وَالْقِيَاسُ أَوْلَى بِنَا فِيهَا،قَالَ:وَلَا يَثْبُتُ عَنْ زَيْدٍ إِلَّا كَثُبُوتِهِ عَنْ عَلِيٍّ رَضِيَ اللهُ عَنْهُمَا قَالَ الشَّيْخُ: وَرُوِيَ عَنْ مُعَاذِ بْنِ جَبَلٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِإِسْنَادٍ لَا يَثْبُتُ مِثْلُهُ وَعَنْ عَمْرِو بْنِ شُعَيْبٍ عَنْ أَبِيهِ، عَنْ جَدِّهِ،عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:بِإِسْنَادٍ ضَعِيفٍ، مِثْلَ قَوْلِ زَيْدِ بْنِ ثَابِتٍ، وَهُوَ قَوْلُ الْفُقَهَاءِ مِنْ أَهْلِ الْمَدِينَةِ