51.
Book of Blood Money
٥١-
كتاب الديات
Chapter on what is mentioned about breaking the arm and leg
باب ما جاء في كسر الذراع والساق
Sunan al-Kubra Bayhaqi 16337
Abu Zinad narrated that he heard from the great jurists of his time that every bone that is broken by mistake should be treated. If it heals straight and there is no defect, then the offender is only liable for the cost of treatment. If there is a defect or blemish after it is set, then he is liable for compensation according to that defect, which will be determined by people of reason and insight. Similarly, in the case of a deep wound and all other wounds of the body, if they heal and there is no defect, then he is only liable for the cost of treatment.
Grade: Da'if
(١٦٣٣٧) ابو زناد فرماتے ہیں کہ میں نے اپنے وقت کے کبار فقہاء کرام سے سنا کہ ہر وہ ہڈی جو غلطی سے ٹوٹ جائے تو اسے جوڑا جائے اگر وہ سیدھی ہوجائے اور کوئی عیب نہ ہو تو مجرم پر صرف علاج کا خرچہ ہے۔ اگر جوڑنے کے بعد اس میں کوئی عیب یا نقص ہوجائے تو اس عیب کے مطابق اس پر دیت ہے، جو اہل عقل و بصیرت مقرر کریں گے۔ ایسے ہی ان کا اس زخم میں جو گہرا ہو اور جسم کے تمام زخموں کے بارے میں ہے کہ اگر وہ ٹھیک ہوجائیں اور کوئی عیب نہ ہو تو صرف علاج کے اخراجات اس کے ذمہ ہیں۔
(16337) Abu Zanad farmaty hain keh main ne apne waqt ke kibar fuqa karam se suna keh har woh haddi jo ghalti se toot jaye to usay jora jaye agar woh seedhi ho jaye aur koi aib na ho to mujrim par sirf elaj ka kharcha hai. Agar jorny ke bad us mein koi aib ya nuqs ho jaye to us aib ke mutabiq us par deyt hai, jo ahl e aqal o basirat muqarar karein ge. Aise hi un ka is zakhm mein jo gehra ho aur jism ke tamam zakhmon ke bary mein hai keh agar woh theek ho jain aur koi aib na ho to sirf elaj ke akhrajaat us ke zimma hain.
١٦٣٣٧ - أَخْبَرَنَا أَبُو الْحَسَنِ عَلِيُّ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ يُوسُفَ الرَّفَّاءُ، أنبأ أَبُو عَمْرٍو عُثْمَانُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ بِشْرٍ، ثنا إِسْمَاعِيلُ بْنُ إِسْحَاقَ الْقَاضِي، ثنا إِسْمَاعِيلُ بْنُ أَبِي أُوَيْسٍ، وَعِيسَى بْنُ مِينَا،قَالَا:ثنا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ أَبِي الزِّنَادِ، أَنَّ أَبَاهُ،قَالَ:كَانَ مَنْ أَدْرَكْتُ مِنْ فُقَهَائِنَا الَّذِينَ يُنْتَهَى إِلَى قَوْلِهِمْ يَقُولُونَ: كُلُّ عَظْمٍ كُسِرَ خَطَأٌ ثُمَّ جُبِرَ مُسْتَوِيًا غَيْرَ مَنْقُوصٍ وَلَا مَعِيبٍ، فَلَيْسَ فِي ذَلِكَ إِلَّا عَطَاءُ الْمُدَاوِي وَشِبْهُ ذَلِكَ، فَإِنْ جُبِرَ شَيْءٌ مِنْ ذَلِكَ وَبِهِ عَيْبٌ أَوْ نَقْصٌ فَإِنَّهُ يُقَدَّرُ شَيْنُ ذَلِكَ وَعَيْبُهُ، يُقَيِّمُ ذَلِكَ أَهْلُ الْبَصَرِ وَالْعَقْلِ، ثُمَّ يُعْقَلُ عَلَى قَدْرِ مَا يَرَوْنَ،وَكَذَلِكَ قَالُوا:فِي الشَّجَّةِ الْمَلْطَاءِ وَفِي كُلِّ جُرْحٍ فِي الْجَسَدِ إِذَا بَرَأَ وَلَيْسَ بِهِ عَيْبٌ لَا يَرَوْنَ فِي ذَلِكَ إِلَّا عَطَاءَ الْمُدَاوِي وَشِبْهَ ذَلِكَ