55.
Book of Legal Punishments
٥٥-
كتاب الحدود
Chapter: Those who consider the presence of the Imam and witnesses, and the Imam starting stoning if adultery is proven by the confession of the stoned, and the witnesses starting it if proven by their testimony
باب من اعتبر حضور الإمام والشهود، وبداية الإمام بالرجم إذا ثبت الزنا باعتراف المرجوم، وبداية الشهود به إذا ثبت بشهادتهم
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘alīyun | Ali ibn Abi Talib al-Hashimi | Sahabi |
al-sha‘bī | Amir Al-Sha'bi | Trustworthy |
abī ḥuṣaynin | Uthman ibn Assem al-Asadi | Trustworthy, Firm, Senior |
‘ammārun huw āibn ruzayqin | Ammar ibn Ruzaiq al-Dabbi | Trustworthy |
abū al-jawwāb | Al-Ahwas ibn Jabab Al-Dubi | Truthful, Good Narrator |
muḥammad bn isḥāq al-ṣaghānī | Muhammad ibn Ishaq al-Saghaani | Trustworthy, Upright |
abū al-‘abbās muḥammad bn ya‘qūb | Muhammad ibn Ya'qub al-Umawi | Trustworthy Hadith Scholar |
abū ‘abd al-lah al-ḥāfiẓ | Al-Hakim al-Naysaburi | Trustworthy حافظ |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَلِيٌّ | علي بن أبي طالب الهاشمي | صحابي |
الشَّعْبِيِّ | عامر الشعبي | ثقة |
أَبِي حُصَيْنٍ | عثمان بن عاصم الأسدي | ثقة ثبت سنى |
عَمَّارٌ هُوَ ابْنُ رُزَيْقٍ | عمار بن رزيق الضبي | ثقة |
أَبُو الْجَوَّابِ | الأحوص بن جواب الضبي | صدوق حسن الحديث |
مُحَمَّدُ بْنُ إِسْحَاقَ الصَّغَانِيُّ | محمد بن إسحاق الصاغاني | ثقة ثبت |
أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ | محمد بن يعقوب الأموي | ثقة حافظ |
أَبُو عَبْدِ اللَّهِ الْحَافِظُ | الحاكم النيسابوري | ثقة حافظ |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 16962
The people say that Shuraih al-Hamdaniyyah was brought to 'Ali (may Allah be pleased with him) having committed adultery, then he returned her (to her family) so that she could give birth. When the child was born, he said: “Call her closest female relative.” She was called and the child was given to her. Then he had her flogged, then stoned (to death), and said: “I flogged her according to the Book of Allah, and I stoned her according to the Sunnah of the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him).” Then he said: “If a woman confesses to adultery, or adultery becomes apparent due to pregnancy, then the Imam should be the first to stone her, then the people. And if her adultery is proven through witnesses, then the first to stone her should be the witnesses, then the Imam, and then the people.”
Grade: Sahih
(١٦٩٦٢) شعبی کہتے ہیں کہ حضرت علی (رض) کے پاس شراحہ ہمدانیہ کو لایا گیا، جس سے زنا سرزد ہوگیا تھا، پھر اسے لوٹا دیا کہ وہ وضع حمل کر دے۔ جب بچہ پیدا ہوگیا تو فرمایا : اس کی سب سے قریبی عورت رشتہ دار کو بلاؤ وہ بلائی گئی، پھربچہ اسے دے دیا گیا تو آپ نے پہلے اسے کوڑے مارے، پھر رجم کیا اور کہا کہ میں نے کتاب اللہ کی وجہ سے کوڑے مارے ہیں اور سنت رسول (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے مطابق رجم کیا ہے۔ پھر فرمایا : جس عورت کا بھی اعتراف یا حمل سے زنا ظاہر ہوجائے تو سب سے پہلے امام اسے رجم کرے، پھر لوگ، اگر اس کا زنا گواہی سے ظاہر ہوا ہے تو سب سے پہلے گواہ پھر امام اور پھر لوگ رجم کریں۔
(16962) Shuaibi kahte hain ke Hazrat Ali (RA) ke paas Sharaha Hamadaniya ko laya gaya, jis se zina sarzad hogaya tha, phir use lauta diya ke woh waza-e-hamal kar de. Jab bachcha paida hogaya to farmaya: Iski sab se qareebi aurat rishtedaar ko bulao woh bulai gai, phir bachcha use de diya gaya to aap ne pehle use kore maare, phir rajm kiya aur kaha ke maine kitab Allah ki waja se kore maare hain aur sunnat Rasul ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke mutabiq rajm kiya hai. Phir farmaya: Jis aurat ka bhi iqraar ya hamal se zina zahir hojae to sab se pehle Imam use rajm kare, phir log, agar uska zina gawahi se zahir hua hai to sab se pehle gawah phir Imam aur phir log rajm karen.
١٦٩٦٢ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ إِسْحَاقَ الصَّغَانِيُّ، ثنا أَبُو الْجَوَّابِ، ثنا عَمَّارٌ هُوَ ابْنُ رُزَيْقٍ عَنْ أَبِي حُصَيْنٍ، عَنِ الشَّعْبِيِّ،قَالَ:أُتِيَ عَلِيٌّ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ بِشَرَاحَةَ الْهَمْدَانِيَّةِ قَدْ فَجَرَتْ، فَرَدَّهَا حَتَّى وَلَدَتْ،فَلَمَّا وَلَدَتْ قَالَ:ائْتُونِي بِأَقْرَبِ النِّسَاءِ مِنْهَا، فَأَعْطَاهَا وَلَدَهَا، ثُمَّ جَلَدَهَا وَرَجَمَهَا،ثُمَّ قَالَ:جَلَدْتُهَا بِكِتَابِ اللهِ، وَرَجَمْتُهَا بِالسُّنَّةِ،ثُمَّ قَالَ:" أَيُّمَا امْرَأَةٍ نَعَى عَلَيْهَا وَلَدُهَا، أَوْ كَانَ اعْتِرَافٌ، فَالْإِمَامُ أَوَّلُ مَنْ يَرْجُمُ، ثُمَّ النَّاسُ، فَإِنْ نَعَاهَا الشُّهُودُ فَالشُّهُودُ أَوَّلُ مَنْ يَرْجُمُ، ثُمَّ الْإِمَامُ ثُمَّ النَّاسُ "