56.
Book of Theft
٥٦-
كتاب السرقة
Chapter: What the Companions (may Allah be pleased with them) have mentioned about matters requiring cutting off (Qat')
باب ما جاء عن الصحابة رضي الله عنهم فيما يجب به القطع
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘alīyan | Ali ibn Abi Talib al-Hashimi | Sahabi |
al-sha‘bī | Amir Al-Sha'bi | Trustworthy |
al-rabī‘ bn sulaymān | al-Rabī' ibn Sulaymān al-Murādī | Trustworthy |
abū al-‘abbās muḥammad bn ya‘qūb | Muhammad ibn Ya'qub al-Umawi | Trustworthy Hadith Scholar |
abū ‘abd al-lah al-ḥāfiẓ | Al-Hakim al-Naysaburi | Trustworthy حافظ |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَلِيًّا | علي بن أبي طالب الهاشمي | صحابي |
الشَّعْبِيِّ | عامر الشعبي | ثقة |
الرَّبِيعُ بْنُ سُلَيْمَانَ | الربيع بن سليمان المرادي | ثقة |
أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ | محمد بن يعقوب الأموي | ثقة حافظ |
أَبُو عَبْدِ اللَّهِ الْحَافِظُ | الحاكم النيسابوري | ثقة حافظ |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 17193
Imam Shafi'i (may God have mercy on him) said that Ali (may God be pleased with him) said: The hand will be cut off for four or more dinars. And Ja'far (may God be pleased with him) narrated from Ali (may God be pleased with him) that this is proven from the hadith of Za'afari. He said: We heard from Ibn Abbas that the hand will not be cut off except for ten dirhams. Ibn Mas'ud said that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) cut off the hand of a thief for five dirhams. Abdullah (may God be pleased with him) said: How will you cut off a hand for three or five or more dirhams? Umar bin Khattab (may God be pleased with him) did not cut off the hand for eight dirhams. Imam Shafi'i said: Umar (may God be pleased with him) said: The hand will be cut off for a quarter dinar or more. We have not seen any evidence for this. It is not proven, and no one has this evidence from you (peace and blessings of Allah be upon him), and the Muslims are following his command. Imam Shafi'i (may God have mercy on him) said: No one has narrated this hadith correctly, but it has not contradicted us, nor has anyone abandoned it, and they have used this hadith on the apparent meaning of the Quran.
Grade: Sahih
(١٧١٩٣) امام شافعی (رح) فرماتے ہیں کہ حضرت علی (رض) فرماتے ہیں : چار یا اس سے زیادہ دینار پر ہاتھ کاٹا جائے گا اور حضرت جعفر (رض) حضرت علی (رض) سے نقل فرماتے ہیں کہ یہ زعافری کی حدیث سے ثابت ہے وہ فرماتے ہیں : ہم نے ابن عباس سے سنا کہ ہاتھ نہیں کاٹا جائے گا مگر دس درہموں میں۔ حضرت ابن مسعود فرماتے ہیں کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے پانچ دراہم پرچور کا ہاتھ کاٹا ۔ حضرت عبداللہ (رض) فرماتے ہیں : تین یا پانچ یا اس سے زیادہ دراہم پر کیسے ہاتھ کاٹو گے۔ عمر بن خطاب (رض) نے آٹھ درہموں کے بدلے ہاتھ نہیں کاٹا۔ امام شافعی فرماتے ہیں : حضرت عمر (رض) فرماتے ہیں : چوتھائییا اس سے زیادہ دینار پر ہاتھ کاٹا جائے گا۔ ہم نے اس پر کوئی دلیل بھی نہیں دیکھی۔ وہ ثابت نہیں ہے اور کسی کے پاس بھی آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے یہ دلیل نہیں ہے اور مسلمانوں پر اس کے حکم کی اتباع ہے۔ امام شافعی (رح) فرماتے ہیں : اس حدیث کو کسی نے صحیح بیان نہیں کیا، لیکن اس نے ہماری مخالفت کی ہے اور نہ کسی نے چھوڑا ہے اور وہ اس حدیث کو قرآن کے ظاہر پر استعمال کیا ہیں۔
17193 Imam Shafai (rah) farmate hain keh Hazrat Ali (raz) farmate hain: chaar ya is se ziada dinar per hath kata jaye ga aur Hazrat Jaffar (raz) Hazrat Ali (raz) se naqal farmate hain keh yeh zaafri ki hadees se sabit hai woh farmate hain: hum ne Ibn Abbas se suna keh hath nahi kata jaye ga magar das dirham mein. Hazrat Ibn Masood farmate hain keh Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne panch diram chor ka hath kata. Hazrat Abdullah (raz) farmate hain: teen ya panch ya is se ziada diram per kaise hath kato ge. Umar bin Khattab (raz) ne aath dirhamon ke badle hath nahi kata. Imam Shafai farmate hain: Hazrat Umar (raz) farmate hain: chauthai ya is se ziada dinar per hath kata jaye ga. Hum ne is per koi daleel bhi nahi dekhi. Woh sabit nahi hai aur kisi ke paas bhi aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se yeh daleel nahi hai aur musalmanon per is ke hukum ki ittaba hai. Imam Shafai (rah) farmate hain: is hadees ko kisi ne sahih bayan nahi kya, lekin is ne hamari mukhalifat ki hai aur na kisi ne chhora hai aur woh is hadees ko Quran ke zahir per istemal karte hain.
١٧١٩٣ - وَقَدْ أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، أنبأ الرَّبِيعُ بْنُ سُلَيْمَانَ،قَالَ:قَالَ الشَّافِعِيُّ: قَالَ بَعْضُ النَّاسِ: قَدْ رُوِّينَا قَوْلَنَا عَنْ عَلِيٍّ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ،قَالَ الشَّافِعِيُّ:قُلْتُ: رَوَاهُ الزَّعَافِرِيُّ، عَنِ الشَّعْبِيِّ، عَنْ عَلِيٍّ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ، وَقَدْ أَخْبَرَنَا أَصْحَابُ جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ، عَنْ أَبِيهِ، أَنَّ عَلِيًّا رَضِيَ اللهُ عَنْهُ،قَالَ:الْقَطْعُ فِي رُبْعِ دِينَارٍ فَصَاعِدًا، وَحَدِيثُ جَعْفَرٍ عَنْ عَلِيٍّ أَوْلَى أَنْ يَثْبُتَ مِنْ حَدِيثِ الزَّعَافِرِيِّ،قَالَ:فَقَدْ رُوِّينَا عَنِ ابْنِ مَسْعُودٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ أَنَّهُ قَالَ:" لَا تُقْطَعُ الْيَدُ إِلَّا فِي عَشَرَةِ دَرَاهِمَ "،قُلْنَا:فَقَدْ رَوَى الثَّوْرِيُّ، عَنْ عِيسَى بْنِ أَبِي عَزَّةَ، عَنِ الشَّعْبِيِّ، عَنِ ابْنِ مَسْعُودٍ، أَنَّ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ" قَطَعَ سَارِقًا فِي خَمْسَةِ دَرَاهِمَ "وَهَذَا أَقْرَبُ أَنْ يَكُونَ صَحِيحًا عَنْ عَبْدِ اللهِ مِنْ حَدِيثِ الْمَسْعُودِيِّ، عَنِ الْقَاسِمِ، عَنْ عَبْدِ اللهِ،قَالَ:فَكَيْفَ لَمْ تَأْخُذُوا بِهَذَا؟قُلْنَا:هَذَا حَدِيثٌ لَا يُخَالِفُ حَدِيثَنَا، إِذَا قَطَعَ فِي ثَلَاثَةِ دَرَاهِمَ قَطَعَ فِي خَمْسَةٍ أَوْ أَكْثَرَ،قَالَ:فَقَدْ رُوِّينَا عَنْ عُمَرَ بْنِ الْخَطَّابِ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ أَنَّهُ لَمْ يَقْطَعْ فِي ثَمَانِيَةِ دَرَاهِمَ،قَالَ الشَّافِعِيُّ:رِوَايَتُهُ عَنْ عُمَرَ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ غَيْرُ صَحِيحَةٍ، وَقَدْ رَوَى مَعْمَرٌ، عَنْ عَطَاءٍ الْخُرَاسَانِيِّ،عَنْ عُمَرَ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ:الْقَطْعُ فِي رُبْعِ دِينَارٍ فَصَاعِدًا، فَلَمْ نَرَ أَنْ نَحْتَجَّ بِهِ؛ لِأَنَّهُ لَيْسَ بِثَابِتٍ، وَلَيْسَ لِأَحَدٍ مَعَ رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ حُجَّةٌ، وَعَلَى الْمُسْلِمِينَ اتِّبَاعُ أَمْرِهِ،قَالَ الشَّافِعِيُّ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ:فَلَا إِلَى حَدِيثٍ صَحِيحٍ ذَهَبَ مَنْ خَالَفَنَا،وَلَا إِلَى مَا ذَهَبَ إِلَيْهِ مَنْ تَرَكَ الْحَدِيثَ وَاسْتَعْمَلَ ظَاهِرَ الْقُرْآنَ قَالَ الشَّيْخُ رَحِمَهُ اللهُ:أَمَّا رِوَايَةُ دَاوُدَ الْأَوْدِيِّ الزَّعَافِرِيِّ، عَنْ عَامِرٍ الشَّعْبِيِّ، عَنْ عَلِيٍّ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ فِي الْقَطْعِ، فَلَمْ أَقِفْ عَلَيْهَا بَعْدُ، وَإِنَّمَا رِوَايَتُهُ فِي أَقَلِّ الصَّدَاقِ، وَقَدْ أَنْكَرَهَا عَلَيْهِ عُلَمَاءُ عَصْرِهِ، فَإِنْ كَانَ قَدْ رَوَى أَيْضًا فِي الْقَطْعِ فَهُوَ مُنْكَرٌ، وَدَاوُدُ لَا يُحْتَجُّ بِمِثْلِهِ،وَقَدْ رُوِيَ مِنْ وَجْهٍ آخَرَ:مُظْلِمٍ عَنْ عَلِيٍّ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ، وَهُوَ ضَعِيفٌ لَا يُحْتَجُّ بِمِثْلِهِ