56.
Book of Theft
٥٦-
كتاب السرقة
Chapter: What is mentioned about one who steals a small slave from safeguard
باب ما جاء في من سرق عبدا صغيرا من حرز
Sunan al-Kubra Bayhaqi 17230
(17230) Ibn Abi Zanad narrates from his father and the jurists of Medina that if someone steals a young or non-Arab slave, no excuse will be accepted from him, his hand will be cut off, and they narrate from Umar bin Khattab (may Allah be pleased with him) that he disliked cutting off the hands of such people. He would say that they are 'khulab.' Our companions said: 'Khulab' means a slave who is intelligent. Ibn Umar (may Allah be pleased with him) said that a man's slave stole, so he cut off his hand.
Grade: Da'if
(١٧٢٣٠) ابن ابی زناد اپنے والد سے نقل فرماتے ہیں اور اہل مدینہ کے فقہاء سے کہ جو چھوٹے غلام کو چوری کرے با عجمی کو تو اس کا کوئی عذر قبول نہیں کیا جائے گا، اس کے ہاتھ کاٹ دیا جائے گا اور وہ عمر بن خطاب (رض) سے روایت کرتے ہیں کہ وہ ایسے لوگوں کے ہاتھ کاٹنا ناپسند سمجھتے تھے۔ فرماتے ہیں کہ وہ خلاب ہیں۔ ہمارے اصحاب نے کہا : خلاب کا معنیٰ ایسا غلام ہے جو عاقل ہو۔ ابن عمر (رض) فرماتے ہیں کہ ایک آدمی کے غلام نے چوری کی تو اس نے اس کے ہاتھ کاٹ دیا۔
(17230) Ibn Abi Zanad apne walid se naql farmate hain aur ahle Madina ke fuqaha se ke jo chhote ghulam ko chori kare ba ajmi ko to is ka koi uzr qubool nahin kiya jaye ga, is ke hath kat diye jayen ge aur wo Umar bin Khattab (Raz) se riwayat karte hain ke wo aise logon ke hath katna napasand samajhte the. Farmate hain ke wo khalaab hain. Hamare ashab ne kaha : khalaab ka maeny aisa ghulam hai jo aaqil ho. Ibn Umar (Raz) farmate hain ke ek aadmi ke ghulam ne chori ki to us ne is ke hath kat diya.
١٧٢٣٠ - أَخْبَرَنَا عَلِيُّ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ يُوسُفَ، أنبأ عُثْمَانُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ بِشْرٍ، ثنا إِسْمَاعِيلُ الْقَاضِي، ثنا ابْنُ أَبِي أُوَيْسٍ، ثنا ابْنُ أَبِي الزِّنَادِ، عَنْ أَبِيهِ، عَنِ الْفُقَهَاءِ،مِنْ أَهْلِ الْمَدِينَةِ كَانُوا يَقُولُونَ:" مَنْ سَرَقَ عَبْدًا صَغِيرًا، أَوْ أَعْجَمِيًّا لَا حِيلَةَ لَهُ، قُطِعَ "وَرُوِي عَنْ عُمَرَ بْنِ الْخَطَّابِ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ أَنَّهُ لَمْ يَرَ عَلَيْهِمُ الْقَطْعَ،قَالَ:هَؤُلَاءِ خَلَّابُونَ قَالَ أَصْحَابُنَا: مَعْنَاهُ فِي الْعَبْدِ إِذَا كَانَ عَاقِلًا، فَقَدْ رُوِيَ عَنْ عُمَرَ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ أَنَّهُ قَطَعَ رَجُلًا فِي غُلَامٍ سُرِقَ