57.
Book of Beverages and Their Limits
٥٧-
كتاب الأشربة والحد فيها


Chapter: The ruler's command concerning circumcision or male and female slaves, and what is mentioned about circumcision

باب السلطان يكره على الاختتان أو الصبي وسيد المملوك يأمران به، وما ورد في الختان

Sunan al-Kubra Bayhaqi 17571

Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) narrated that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: "Abraham (peace be upon him) circumcised himself at the age of 80 with an adze." And in Sahih Bukhari and Muslim, it is narrated from Qatada that Allah Almighty said: "And We inspired you (O Muhammad) to follow the religion of Abraham, inclining to truth, and he was not of the polytheists." [An-Nahl 123] And in Kitab-ut-Taharah, we have narrated from Ibn Abbas (may Allah be pleased with him) that "Allah Almighty tested Abraham (peace be upon him) with a few words, and he fulfilled them." [Al-Baqarah 124] So among the things he was tested with regarding purification are five on the head and five on the body: The five things of the head are: clipping the mustache, rinsing the mouth, snuffing water into the nose, using the Miswak (tooth-stick), and parting the hair. And the five things of the body are: clipping the nails, shaving the pubic hair, circumcision, plucking the armpit hair, and cleaning the private parts with water. Our companions say that the word "Ibtila" (test) is mostly used in the sense of obligation, so it is obligatory.


Grade: Sahih

(١٧٥٧١) حضرت ابوہریرہ (رض) فرماتے ہیں کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : ابراہیم (علیہ السلام) نے ٨٠ سال کی عمر میں کلہاڑے کے ساتھ ختنہ کیا اور صحیح بخاری و مسلم میں حضرت قتیبہ سے یہ بھی منقول ہے کہ اللہ تعالیٰ نے فرمایا : ” ہم نے تیری طرف وحی کی کہ ملت ابراہیمی پیروی کرو جو یکتا ہے “ [النحل ١٢٣] اور کتاب الطہارہ میں ابن عباس (رض) سے ہم یہ روایت نقل کر آئے ہیں کہ ” اللہ تعالیٰ نے ابراہیم (علیہ السلام) کو چند کلمات کے ساتھ آزمایا تو انھوں نے وہ پورے کیے “ [البقرۃ ١٢٤] تو طہارت کے بارے میں جو آزمایا ان میں پانچ سر میں اور پانچ جسم میں ہیں : سر والی پانچ اشیاء یہ ہیں : مونچھوں کو کاٹنا، کلی کرنا، ناک میں پانی چڑھانا، مسواک کرنا اور بالوں کے درمیان سے مانگ نکالنا اور جسم کی پانچ اشیاء یہ ہیں : ناخن کاٹنا، زیر ناف بال مونڈنا، ختنہ کرنا اور بغلوں کے بال اکھاڑنا اور قبل و دبر کو پانی سے دھونا۔ ہمارے اصحاب کہتے ہیں کہ لفظ ابتلاء اغلب کے طور پر آیا ہے اور یہ واجب ہے۔

(17571) Hazrat Abu Huraira (RA) farmate hain keh Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya: Ibrahim (Alaihis Salam) ne 80 saal ki umar mein kulhari ke sath khatna kiya aur Sahih Bukhari o Muslim mein Hazrat Qatada se yeh bhi manqol hai keh Allah Ta'ala ne farmaya: "Hum ne teri taraf wahi ki keh Millat Ibrahimi pairavi karo jo yakta hai" [Al-Nahl 123] aur Kitab al-Tahara mein Ibn Abbas (RA) se hum yeh riwayat naqal kar aaye hain keh "Allah Ta'ala ne Ibrahim (Alaihis Salam) ko chand kalimat ke sath aazmaya to unhon ne wo poore kiye" [Al-Baqarah 124] to taharat ke bare mein jo aazmaya un mein panch sar mein aur panch jism mein hain: sar wali panch ashiya yeh hain: monchhon ko katna, kuli karna, nak mein pani charhana, miswak karna aur balon ke darmiyan se mang nikalna aur jism ki panch ashiya yeh hain: nakhun katna, zer e naaf baal mundna, khatna karna aur baghlon ke baal ukhadna aur qabl o dubur ko pani se dhona. Hamare ashab kehte hain keh lafz ibtela aghlab ke taur par aaya hai aur yeh wajib hai.

١٧٥٧١ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، أنبأ أَبُو مُحَمَّدٍ جَعْفَرُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ نُصَيْرِ بْنِ الْقَاسِمِ الْخَوَّاصُ، ثنا مُوسَى بْنُ هَارُونَ، ثنا قُتَيْبَةُ بْنُ سَعِيدٍ، ثنا الْمُغِيرَةُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ، عَنْ أَبِي الزِّنَادِ، عَنِ الْأَعْرَجِ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ،قَالَ:قَالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" اخْتَتَنَ إِبْرَاهِيمُ النَّبِيُّ عَلَيْهِ السَّلَامُ وَهُوَ ابْنُ ثَمَانِينَ سَنَةً بِالْقَدُومِ "رَوَاهُ الْبُخَارِيُّ وَمُسْلِمٌ فِي الصَّحِيحِ عَنْ قُتَيْبَةَ بْنِ سَعِيدٍ وَقَدْ قَالَ اللهُ تَبَارَكَ وَتَعَالَى:{ثُمَّ أَوْحَيْنَا إِلَيْكَ أَنِ اتَّبِعْ مِلَّةَ إِبْرَاهِيمَ حَنِيفًا}[النحل: ١٢٣]وَرُوِّينَا فِي كِتَابِ الطَّهَارَةِ عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ فِي قَوْلِهِ:{وَإِذِ ابْتَلَى إِبْرَاهِيمَ رَبُّهُ بِكَلِمَاتٍ فَأَتَمَّهُنَّ}[البقرة: ١٢٤]،قَالَ:ابْتَلَاهُ اللهُ عَزَّ وَجَلَّ بِالطَّهَارَةِ: خَمْسٌ فِي الرَّأْسِ، وَخَمْسٌ فِي الْجَسَدِ،فِي الرَّأْسِ:قَصُّ الشَّارِبِ، وَالْمَضْمَضَةُ، وَالِاسْتِنْشَاقُ، وَالسِّوَاكُ، وَفَرْقُ الرَّأْسِ،وَفِي الْجَسَدِ:تَقْلِيمُ الْأَظْفَارِ، وَحَلْقُ الْعَانَةِ، وَالْخِتَانُ، وَنَتْفُ الْإِبْطِ،وَغَسْلُ مَكَانِ الْغَائِطِ وَالْبَوْلِ بِالْمَاءِ " قَالَ أَصْحَابُنَا:وَالِابْتِلَاءُ إِنَّمَا يَقَعُ فِي الْغَالِبِ بِمَا يَكُونُ وَاجِبًا