57.
Book of Beverages and Their Limits
٥٧-
كتاب الأشربة والحد فيها


Chapter: Fighting against apostates and what is acquired from Muslim property in their hands

باب قتال أهل الردة وما أصيب في أيديهم من متاع المسلمين

Sunan al-Kubra Bayhaqi 17630

Urwa bin Zubair (may Allah be pleased with him) narrates that when Abu Bakr (may Allah be pleased with him) dispatched Khalid bin Walid (may Allah be pleased with him) against the apostates, some people criticized this decision. Abu Bakr (may Allah be pleased with him) then went with Khalid (may Allah be pleased with him). When they reached a place called Dhi Al-Qasah, two Burud from Medina, the entire army assembled there. He took a pledge from them and appointed Thabit bin Qais bin Shammas (may Allah be pleased with him) as the commander of the Ansar and Khalid bin Walid (may Allah be pleased with him) as the commander of the entire army. He instructed them to first confront and defeat Tulaiha bin Khuwailid Al-Asadi and then proceed towards the land of Banu Tamim. After defeating them, they were to join Khalid in Khaibar. Khalid's (may Allah be pleased with him) battle with Tulaiha took place at a well belonging to Banu Asad, called Qutn. Tulaiha was accompanied by Uyainah bin Badr with 700 men from Banu Fazara. When the battle raged, Uyainah approached Tulaiha and asked, "May you have no father! Did the angel Gabriel come after that?" He replied, "No." He asked again, to which Tulaiha replied, "Yes, there was a sound like a hand-mill and something you won't forget." Uyainah said, "I think something is going to happen to you that you won't forget either," and said, "O Banu Fazara! This man is a liar, do what you must." The Sheikh (may Allah have mercy on him) says: We have explained all this in detail in the Book of Fighting the Apostates.


Grade: Sahih

(١٧٦٣٠) عروہ بن زبیر (رض) کہتے ہیں کہ جب حضرت ابوبکر نے خالد بن ولید (رض) کو مرتدین کی طرف متوجہ کیا تو لوگوں نے ان میں عیب نکالے تو ان کے ساتھ ابوبکر (رض) بھی نکلے۔ جب مدینہ سے ذی القصہ نامی جگہ پر پہنچے جو مدینہ سے ٢ برید کے فاصلے پر ہے تو وہاں تمام لشکر جمع ہوئے اور ان سے عہد لیا اور انصار پر ثابت بن قیس بن شماس کو اور پوری جماعت پر خالد بن ولید کو امیر مقرر فرمایا اور حکم دیا کہ پہلے طلیحہ بن خویلد اسدی کے مقابلے میں ثابت قدم رہنا۔ پھر اس سے فارغ ہو کر بنو تمیم کی زمین کی طرف بڑھنا۔ ان کو مغلوب کر کے باقی لوگ خالد سے خیبر میں ملیں۔ حضرت خالد (رض) کی طلیحہ سے جنگ بنو اسد کے پانی پر ہوئی۔ جس کا نام قطن تھا اور اس کے ساتھ بنو فزارہ سے عیینہ بن بدر ٧٠٠ لوگوں کے ساتھ تھے۔ جب جنگ بھڑ گئی تو طلیحہ کے پاس آئے اور پوچھا : تیرا باپ نہ ہو، کیا اس کے بعد بھی فرشتہ جبرائیل آیا ہے ؟ کہا : نہیں۔ پھر دوبارہ پوچھاتو کہا : ہاں چکی کی طرح آواز تھی اور ایسی بات جس کو تو نہیں بھول سکتا تو فرمایا : میرا خیال ہے کہ تیرے لیے ایسی بات ہوگی جسے تو بھول نہیں سکے گا اور کہا : اے بنو فزارہ ! یہ جھوٹا ہے، اپنا کام کرو۔ شیخ فرماتے ہیں کہ کتاب قتال اہل البغی میں ہم یہ سب تفصیلاً بیان کر آئے ہیں۔

(17630) Urwa bin Zubair (RA) kehte hain ki jab Hazrat Abu Bakr ne Khalid bin Waleed (RA) ko murtadeen ki taraf mutawajjah kiya to logon ne un mein aib nikale to un ke sath Abu Bakr (RA) bhi nikle. Jab Madinah se Zi Qasah nami jaga par pahunche jo Madinah se 2 barid ke fasle par hai to wahan tamam lashkar jama hue aur un se ahd liya aur Ansar par Sabit bin Qais bin Shamas ko aur puri jamaat par Khalid bin Waleed ko ameer muqarrar farmaya aur hukm diya ki pehle Tulaiha bin Khuwailid Asadi ke muqable mein sabit qadam rehna. Phir is se farigh ho kar Banu Tamim ki zameen ki taraf badhna. Un ko magloob kar ke baqi log Khalid se Khyber mein milen. Hazrat Khalid (RA) ki Tulaiha se jang Banu Asad ke pani par hui. Jis ka naam Qatan tha aur us ke sath Banu Fazara se Uyaynah bin Badr 700 logon ke sath the. Jab jang bhar gai to Tulaiha ke paas aaye aur poocha : Tera baap na ho, kya is ke baad bhi farishta Jibra'il aaya hai? Kaha: nahin. Phir dobara poocha to kaha : Haan chakki ki tarah aawaz thi aur aisi baat jis ko tu nahin bhul sakta to farmaya : Mera khayal hai ki tere liye aisi baat hogi jise tu bhul nahin sakega aur kaha : Aye Banu Fazara! Yeh jhoota hai, apna kaam karo. Sheikh farmate hain ki kitab Qatal Ahl al-Baghi mein hum yeh sab tafseelan bayan kar aaye hain.

١٧٦٣٠ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثنا أَحْمَدُ بْنُ عَبْدِ الْجَبَّارِ، ثنا يُونُسُ، عَنِ ابْنِ إِسْحَاقَ،قَالَ:حَدَّثَنِي مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرِ بْنِ الزُّبَيْرِ، عَنْ عُرْوَةَ بْنِ الزُّبَيْرِ،قَالَ:لَمَّا وَجَّهَ أَبُو بَكْرٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ خَالِدَ بْنَ الْوَلِيدِ إِلَى أَهْلِ الرِّدَّةِ أَوْعَبَ مَعَهُ بِالنَّاسِ، وَخَرَجَ مَعَهُ أَبُو بَكْرٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ حَتَّى نَزَلَ بِذِي الْقَصَّةِ مِنَ الْمَدِينَةِ عَلَى بَرِيدَيْنِ، فَعَبَّأَ هُنَالِكَ جُيُوشَهُ، وَعَهِدَ إِلَيْهِ عَهْدَهُ، وَأَمَّرَ عَلَى الْأَنْصَارِ ثَابِتَ بْنَ قَيْسِ بْنِ الشَّمَّاسِ، وَأَمَّرَهُ إِلَى خَالِدٍ، وَأَمَّرَ خَالِدًا عَلَى جَمَاعَةِ النَّاسِ مِنَ الْمُهَاجِرِينَ وَقَبَائِلِ الْعَرَبِ، ثُمَّ أَمَرَهُ أَنْ يَصْمُدَ لِطُلَيْحَةَ بْنِ خُوَيْلِدٍ الْأَسَدِيِّ، فَإِذَا فَرَغَ مِنْهُ صَمَدَ إِلَى أَرْضِ بَنِي تَمِيمٍ حَتَّى يَفْرُغَ مِمَّا بِهَا، وَأَسَرَّ ذَلِكَ إِلَيْهِ وَأَظْهَرَ أَنَّهُ سَيَلْقَى خَالِدًا بِمَنْ بَقِيَ مَعَهُ مِنَ النَّاسِ فِي نَاحِيَةِ خَيْبَرَ، وَمَا يُرِيدُ ذَلِكَ إِنَّمَا أَظْهَرَهُ مَكِيدَةً، قَدْ كَانَ أَوْعَبَ مَعَ خَالِدٍ بِالنَّاسِ،فَمَضَى خَالِدٌ حَتَّى الْتَقَى هُوَ وَطُلَيْحَةُ فِي يَوْمِ بُزَاخَةَ عَلَى مَاءٍ مِنْ مِيَاهِ بَنِي أَسَدٍ يُقَالُ لَهُ:قَطَنٌ، وَقَدْ كَانَ مَعَهُ عُيَيْنَةُ بْنُ بَدْرٍ فِي سَبْعمِائَةٍ مِنْ فَزَارَةَ،فَكَانَ حِينَ هَزَّتْهُ الْحَرْبُ يَأْتِي طُلَيْحَةَ فَيَقُولُ:لَا أَبَا لَكَ هَلْ جَاءَكَ جِبْرِيلُ بَعْدُ؟فَيَقُولُ:لَا وَاللهِ،فَيَقُولُ لَهُ:مَا يُنْظِرُهُ؟ فَقَدْ وَاللهِ جَهَدْنَا، حَتَّى جَاءَهُ مَرَّةً فَسَأَلَهُ،فَقَالَ:نَعَمْ قَدْ جَاءَنِي،فَقَالَ:إِنَّ لَكَ رَحًى كَرَحَاهُ، وَحَدِيثًا لَا تَنْسَاهُ،فَقَالَ:أَظُنُّ قَدْ عَلِمَ اللهُ أَنَّهُ سَيَكُونُ لَكَ حَدِيثٌ لَا تَنْسَاهُ، هَذَا وَاللهِ يَا بَنِي فَزَارَةَ كَذَّابٌ،فَانْطَلِقُوا لِشَأْنِكُمْ قَالَ الشَّيْخُ رَحِمَهُ اللهُ:وَقَدْ رُوِّينَا فِي كِتَابِ قِتَالِ أَهْلِ الْبَغِيِّ عَنِ الزُّهْرِيِّ قَتْلَ طُلَيْحَةَ عُكَّاشَةَ بْنَ مِحْصَنٍ وَثَابِتَ بْنَ أَقْرَمَ فِي هَذَا الْوَجْهِ، ثُمَّ إِسْلَامَهُ حِينَ غَلَبَ الْحَقُّ، وَإِحْرَامَهُ بِالْعُمْرَةِ وَمُرُورَهُ بِأَبِي بَكْرٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ بِالْمَدِينَةِ، وَلَمْ يَبْلُغْنَا أَنَّهُ أَقَادَ مِنْهُ أَوْ أَلْزَمَهُ الْعَقْلَ