58.
Book of Journeys
٥٨-
كتاب السير


Chapter: Two arrows for horses

باب سهمان الخيل

Sunan al-Kubra Bayhaqi 17964

(17964) Zubair bin Awam (may Allah be pleased with him) used to divide the spoils of war into four parts: one for himself, two for his horse, one for his relatives, and his mother Safiyyah's share was from the day of Khaybar. Ibn 'Uyainah was afraid to mention Yahya bin 'Ubaid while the Huffaz narrate it from Yahya bin 'Ubaid. Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) said: "Based on the chain of narration that Zubair came to Khaybar, you (the Prophet) allocated five shares for him, one for him and four for his horse." Awza'i considered this to be disconnected from Mak'hul, and Hisham bin 'Urwah was eager that more should be given for Zubair's two horses. This is far-fetched while Mak'hul opposes it. Although its narration is disconnected, no evidence will be taken from it. It is like the narration of Mak'hul, but we refer to the experts in military expeditions. We say that none of them narrated that you (the Prophet) allocated a share for two horses while there is no disagreement that you went to Khaybar with three horses: 1. Sakb 2. Darb 3. Murtajaz. You only took a share for one of them.


Grade: Da'if

(١٧٩٦٤) حضرت زبیر بن عوام (رض) غنیمت کے مال کے چار حصہ بناتے تھے : ایک حصہ اپنے لیے، دو گھوڑے کے لیے، ایک اپنے قریبیوں کے لیے اور اپنی ماں صفیہ کا حصہ خیبر کے دن کا۔ ابن عیینہ یحییٰ بن عباد کے ذکر کرنے سے ڈرتے تھے جبکہ حفاظ اس کو یحییٰ بن عباد سے نقل فرماتے ہیں۔ امام شافعی (رح) فرماتے ہیں : اس سند سے کہ زبیر خیبر میں آئے۔ آپ نے ان کے لیے پانچ حصے مقرر کیے۔ ایک ان کا اور چار ان کے گھوڑے کے۔ اوزاعی نے اس بات کو قبول کیا ہے کہ یہ مکحول سے منقطع ہے اور ہشام بن عروہ حریص تھے کہ زبیر کے دو گھوڑوں کے لیے زیادہ کیا جائے۔ یہ زیادہ اشبہ ہے جب کہ مکحول مخالف ہیں۔ اگرچہ اس کی حدیث مقطوع ہے۔ اس سے دلیل نہیں لی جائے گی۔ وہ حدیث مکحول کی حدیث کی طرح ہی ہے لیکن ہم اہل مغازی کی طرف رجوع کرتے ہیں۔ ہم کہتے ہیں کہ ان میں سے کسی نے بھی یہ روایت نہیں کی کہ آپ نے دو گھوڑوں کا حصہ مقرر کیا ہو جبکہ اس میں اختلاف نہیں ہے کہ آپ خیبر میں تین گھوڑوں کے ساتھ گئے تھے۔ 1 سکب 2 ظرب 3 مرتجز آپ نے ان میں سے صرف ایک کا حصہ لیا تھا۔

(17964) Hazrat Zubair bin Awam (RA) ghanimat ke maal ke chaar hissa banate thay: ek hissa apne liye, do ghore ke liye, ek apne qaribon ke liye aur apni maan Safiyyah ka hissa Khyber ke din ka. Ibn e Aena Yahya bin Abad ke zikar karne se darte thay jab keh hufaz iss ko Yahya bin Abad se naqal farmate hain. Imam Shafi (RA) farmate hain: iss sanad se ke Zubair Khyber mein aye. Aap ne un ke liye panch hisse muqarar kiye. Ek un ka aur chaar un ke ghore ke. Auzai ne iss baat ko qubool kiya hai ke yeh Makhool se munqata hai aur Hisham bin Urwah haris thay ke Zubair ke do ghoron ke liye ziyada kiya jaye. Yeh ziyada ashba hai jab ke Makhool mukhalif hain. Agarche iss ki hadees maqtu hai. Iss se daleel nahin li jaye gi. Woh hadees Makhool ki hadees ki tarah hi hai lekin hum ahl e maghazi ki taraf rujoo karte hain. Hum kehte hain ke in mein se kisi ne bhi yeh riwayat nahin ki ke aap ne do ghoron ka hissa muqarar kiya ho jab keh iss mein ikhtilaf nahin hai ke aap Khyber mein teen ghoron ke saath gaye thay. 1 Sakb 2 Zarb 3 Murtajiz aap ne in mein se sirf ek ka hissa liya tha.

١٧٩٦٤ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، وَأَبُو سَعِيدِ بْنُ أَبِي عَمْرٍو،قَالَا:أنبأ أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، أنبأ الرَّبِيعُ بْنُ سُلَيْمَانَ، أنبأ الشَّافِعِيُّ، أنبأ ابْنُ عُيَيْنَةَ، عَنْ هِشَامِ بْنِ ⦗٩٠⦘ عُرْوَةَ، عَنْ يَحْيَى بْنِ عَبَّادِ بْنِ عَبْدِ اللهِ بْنِ الزُّبَيْرِ، أَنَّ الزُّبَيْرَ بْنَ الْعَوَّامِ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ كَانَ يَضْرِبُ فِي الْمَغْنَمِ بِأَرْبَعَةِ أَسْهُمٍ، سَهْمٍ لَهُ وَسَهْمَيْنِ لِفَرَسِهِ، وَسَهْمٍ فِي ذِي الْقُرْبَى.سَهْمُ أُمِّهِ صَفِيَّةَ يَوْمَ خَيْبَرَ قَالَ:وَكَانَ ابْنُ عُيَيْنَةَ يَهَابُ أَنْ يَذْكُرَ يَحْيَى بْنَ عَبَّادٍ،وَالْحُفَّاظُ يَرْوُونَهُ عَنْ يَحْيَى بْنِ عَبَّادٍ قَالَ الشَّيْخُ:قَدْ رَوَاهُ مُحَمَّدُ بْنُ بِشْرٍ، عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ، عَنْ يَحْيَى بْنِ عَبَّادٍ، أَنَّ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، بِنَحْوِهِ، وَهُوَ مَعَ مَا ذَكَرَ يَحْيَى بْنُ عَبَّادٍ فِيهِ مُرْسَلٌ، وَقَدْ وَصَلَهُ سَعِيدُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ، وَمُحَاضِرُ بْنُ مُوَرِّعٍ، عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ، عَنْ يَحْيَى بْنِ عَبَّادٍ، عَنْ عَبْدِ اللهِ بْنِ الزُّبَيْرِ