58.
Book of Journeys
٥٨-
كتاب السير


Chapter: One who chooses to refrain from cutting and burning if it is likely that it will become a land of Islam or a land of treaty

باب من اختار الكف عن القطع والتحريق إذا كان الأغلب أنها ستصير دار إسلام أو دار عهد

NameFameRank
al-shāfi‘ī Muhammad ibn Idris al-Shafi'i The Reviver of Religion at the Turn of the Second Century
al-rabī‘ al-Rabī' ibn Sulaymān al-Murādī Trustworthy
الأسمالشهرةالرتبة
الشَّافِعِيُّ محمد بن إدريس الشافعي المجدد لأمر الدين على رأس المائتين
الرَّبِيعُ الربيع بن سليمان المرادي ثقة

Sunan al-Kubra Bayhaqi 18127

Imam Shafi'i (may God have mercy on him) said that Abu Bakr Siddiq (may God be pleased with him) forbade the cutting of fruit-bearing trees, for he heard from the Prophet (peace and blessings of God be upon him) that the Muslims would conquer the cities of Syria. Both cutting and leaving a fruit-bearing tree are permissible, but he chose to leave them for the sake of the Muslims, not because he considered it forbidden. For he was with the Prophet (peace and blessings of God be upon him) when the fruit-bearing trees of Banu Nazir, Khaybar, and Ta'if were burned.


Grade: Sahih

(١٨١٢٧) امام شافعی (رح) فرماتے ہیں کہ حضرت ابوبکر صدیق (رض) نے پھل دار درختوں کو کاٹنے سے منع فرمایا، کیونکہ انھوں نے نبی اکرم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے سنا تھا کہ شام کے شہر مسلمان فتح کریں گے۔ پھل دار درخت کو کاٹنا اور چھوڑ دینا دونوں طرح جائز ہے تو انھوں نے مسلمانوں کی وجہ سے چھوڑ دینے کو اختیار کیا اس وجہ سے نہیں کہ وہ اس کو حرام خیال کرتے تھے۔ کیونکہ وہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے ساتھ اس وقت موجود تھے جب بنو نضیر، خیبر اور طائف کے پھل دار درختوں کو جلایا گیا۔

(18127) Imam Shafi (rh) farmate hain ki Hazrat Abu Bakr Siddiq (rz) ne phal dar darakhton ko katne se mana farmaya, kyunki unhon ne Nabi Akram ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se suna tha ki Sham ke shehar Musalman fatah karenge. Phal dar darakht ko katna aur chhor dena donon tarah jaiz hai to unhon ne Musalmanon ki wajah se chhor dene ko ikhtiyar kiya is wajah se nahin ki woh is ko haram khayaal karte the. Kyunki woh Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke sath us waqt mojood the jab Banu Nazir, Khyber aur Taif ke phal dar darakhton ko jalaya gaya.

١٨١٢٧ - أَخْبَرَنَا أَبُو سَعِيدٍ، ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ، أنبأ الرَّبِيعُ،قَالَ:قَالَ الشَّافِعِيُّ رَحِمَهُ اللهُ: وَلَعَلَّ أَمْرَ أَبِي بَكْرٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ بِأَنْ يَكُفُّوا عَنْ أَنْ يَقْطَعُوا شَجَرًا مُثْمِرًا؛ إِنَّمَا هُوَ لِأَنَّهُ سَمِعَ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يُخْبِرُ أَنَّ بِلَادَ الشَّامِ تُفْتَحُ عَلَى الْمُسْلِمِينَ"، فَلَمَّا كَانَ مُبَاحًا لَهُ أَنْ يَقْطَعَ وَيَتْرُكَ اخْتَارَ التَّرْكَ نَظَرًا لِلْمُسْلِمِينَ، لَا لِأَنَّهُ رَآهُ مُحَرَّمًا؛ لِأَنَّهُ قَدْ حَضَرَ مَعَ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ تَحْرِيقَهُ بِالنَّضِيرِ، وَخَيْبَرَ، وَالطَّائِفِ "