59.
Book of Tribute
٥٩-
كتاب الجزية


Chapter: If a harbi takes refuge in the sanctuary, and similar cases where punishment is imposed

باب الحربي إذا لجأ إلى الحرم وكذلك من وجب عليه حد

Sunan al-Kubra Bayhaqi 18787

Abdullah bin Abbas (R.A.) stated that if someone commits murder or theft in a permissible area and then enters the sanctuary (Haram), they should not be offered a seat, engaged in conversation, or given refuge. Instead, they should be asked to leave the sanctuary, and upon leaving, the prescribed punishment should be carried out. If someone commits murder or theft in a permissible area and is brought to the sanctuary with the intention of seeking refuge from punishment, they should be taken out of the sanctuary and brought back to the permissible area for punishment. If someone commits murder or theft within the sanctuary, the punishment should be carried out within the sanctuary itself. Sheikh says: This is the opinion of Abdullah bin Abbas (R.A.), but we have abandoned it based on apparent evidence related to establishing punishments, which does not specify the sanctuary.


Grade: Sahih

(١٨٧٨٧) حضرت عبداللہ بن عباس (رض) فرماتے ہیں کہ جس نے حل میں قتل یا چوری کی۔ پھر حرم میں داخل ہوگیا تو ایسے انسان کو پاس بٹھایا نہ جائے کلام نہ کی جائے، اور نہ ہی اسے پناہ دی جائے اور حرم سے نکلنے کا مطالبہ کیا جائے جب وہ حرم سے نکل آئے تو اس پر حد جاری کی جائے۔ اگر کسی نے حل میں قتل یا چوری کی پھر اسے حرم میں اس نیت سے لایا گیا کہ اس پر حد قائم کی جائے تو تم حرم سے نکال کر حل میں لے آؤ اور اگر کسی نے حرم میں قتل یا چوری کی تو پھر حرم کے اندر ہی اس پر حد جاری کی جائے گی۔ شیخ فرماتے ہیں : یہ رائے حضرت عبداللہ بن عباس (رض) کی ہے تو ہم نے ظاہر دلائل کی وجہ سے چھوڑ دیا ہے جو حد کو قائم کرنے کے بارے میں ہے جس میں حرم کی تخصیص نہیں ہے۔

(18787) Hazrat Abdullah bin Abbas (RA) farmate hain keh jis ne hal mein qatal ya chori ki phir haram mein dakhil ho gaya to aise insaan ko paas bihthaya na jaye kalam na ki jaye aur na hi usey panah di jaye aur haram se nikalne ka mutalba kiya jaye jab woh haram se nikal aaye to us par had jari ki jaye agar kisi ne hal mein qatal ya chori ki phir usey haram mein is niyat se laya gaya keh us par had qaim ki jaye to tum haram se nikal kar hal mein le aao aur agar kisi ne haram mein qatal ya chori ki to phir haram ke andar hi us par had jari ki jayegi Sheikh farmate hain yeh raaye Hazrat Abdullah bin Abbas (RA) ki hai to hum ne zahir dalail ki wajah se chhor diya hai jo had ko qaim karne ke bare mein hai jis mein haram ki takhsees nahin hai.

١٨٧٨٧ - أَخْبَرَنَا عَبْدُ اللهِ بْنُ يَحْيَى بْنِ عَبْدِ الْجَبَّارِ بِبَغْدَادَ، أنبأ إِسْمَاعِيلُ بْنُ مُحَمَّدٍ الصَّفَّارُ، ثنا أَحْمَدُ بْنُ مَنْصُورٍ، ثنا عَبْدُ الرَّزَّاقِ، أنبأ مَعْمَرٌ، عَنِ ابْنِ طَاوُسٍ، عَنْ أَبِيهِ،عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُمَا قَالَ:مَنْ قَتَلَ أَوْ سَرَقَ فِي الْحِلِّ ثُمَّ دَخَلَ فِي الْحَرَمِ فَإِنَّهُ لَا يُجَالَسُ وَلَا يُكَلَّمُ وَلَا يُؤْذَى، وَيُنَاشَدُ حَتَّى يَخْرُجَ، فَإِذَا خَرَجَ أُقِيمَ عَلَيْهِ مَا أَصَابَ، فَإِنْ قَتَلَ أَوْ سَرَقَ فِي الْحِلِّ ثُمَّ أُدْخِلَ الْحَرَمَ فَأَرَادُوا أَنْ يُقِيمُوا عَلَيْهِ مَا أَصَابَ أَخْرَجُوهُ مِنَ الْحَرَمِ إِلَى الْحِلِّ، وَإِنْ قَتَلَ أَوْ سَرَقَ فِي الْحَرَمِ أُقِيمَ عَلَيْهِ فِي الْحَرَمِ.قَالَ الشَّيْخُ رَحِمَهُ اللهُ:وَهَذَا مِِنْ رَأْيِ ابْنِ عَبَّاسٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُمَا، وَقَدْ تَرَكْنَاهُ بِالظَّوَاهِرِ الَّتِي وَرَدَتْ فِي إِقَامَةِ الْحُدُودِ دُونَ تَخْصِيصِ الْحَرَمِ بِتَرْكِهَا فِيهِ مِنْ صَاحِبِ الشَّرِيعَةِ وَاللهُ أَعْلَمُ