61.
Book of Sacrifices
٦١-
كتاب الضحايا
Chapter on amulets
باب التمائم
Sunan al-Kubra Bayhaqi 19612
Nafi' bin Yazid asked Yahya bin Sa'eed about amulets and Quranic amulets, so he said: Sa'eed bin Musayyib used to order Quranic amulets to be hung and used to say: There is no harm in it. The Shaykh says: An amulet about which there is no knowledge or which is from the amulets of Jahiliyyah (pre-Islamic times of ignorance) is not permissible, but there is no harm in an amulet which is done with the Book of Allah or the remembrance of Allah and is considered to be a means of healing from Allah.
Grade: Sahih
(١٩٦١٢) نافع بن یزید نے یحییٰ بن سعید سے دم اور قرآنی تعویذ کے بارے میں پوچھا تو فرمایا : سعید بن مسیب قرآنی تعویذ لٹکانے کا حکم دیتے اور فرماتے : اس میں کوئی حرج نہیں ہے۔ شیخ فرماتے ہیں : ایسا دم جس کے بارے میں علم نہ ہو یا جاہلیت کے دموں میں سے ہو وہ جائز نہیں لیکن جو دم کتاب اللہ یا اللہ کے ذکر سے کیا اور شفاء اللہ کی جانب سے ہے کا نظریہ رکھا جائے تو کوئی حرج نہیں۔
(19612) Nafi bin Yazid ne Yahya bin Saeed se dam aur Quranai taweez ke bare mein poocha to farmaya : Saeed bin Musayyab Quranai taweez latkane ka hukum dete aur farmate : is mein koi harj nahin hai. Sheikh farmate hain : aisa dam jis ke bare mein ilm na ho ya jahiliyat ke dumon mein se ho woh jaiz nahin lekin jo dam kitab Allah ya Allah ke zikr se kiya aur shifa Allah ki jaanib se hai ka nazariya rakha jaye to koi harj nahin.
١٩٦١٢ - أَخْبَرَنَا أَبُو زَكَرِيَّا بْنُ أَبِي إِسْحَاقَ،وَأَبُو بَكْرِ بْنُ الْحَسَنِ قَالَا:ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ الْأَصَمُّ، ثنا بَحْرُ بْنُ نَصْرٍ، ثنا ابْنُ وَهْبٍ، أَخْبَرَنِي نَافِعُ بْنُ يَزِيدَ، أَنَّهُ سَأَلَ يَحْيَى بْنَ سَعِيدٍ عَنِ الرُّقَى وَتَعْلِيقِ الْكُتُبِ،فَقَالَ:كَانَ سَعِيدُ بْنُ الْمُسَيِّبِ يَأْمُرُ بِتَعْلِيقِ الْقُرْآنِ وَقَالَ: لَا بَأْسَ بِهِ.قَالَ الشَّيْخُ رَحِمَهُ اللهُ:وَهَذَا كُلُّهُ يَرْجِعُ إِلَى مَا قُلْنَا مِنْ أَنَّهُ إِنْ رَقَى بِمَا لَا يُعْرَفُ أَوْ عَلَى مَا كَانَ مِنْ أَهْلِ الْجَاهِلِيَّةِ مِنْ إِضَافَةِ الْعَافِيَةِ إِلَى الرُّقَى لَمْ يَجُزْ، وَإِنْ رَقَى بِكِتَابِ اللهِ أَوْ بِمَا يَعْرِفُ مِنْ ذِكْرِ اللهِ مُتَبَرِّكًا بِهِ وَهُوَ يَرَى نُزُولَ الشِّفَاءِ مِنَ اللهِ تَعَالَى فَلَا بَأْسَ بِهِ، وَبِاللهِ التَّوْفِيقُ