61.
Book of Sacrifices
٦١-
كتاب الضحايا
Chapter on what was prohibited for the Children of Israel, then abrogated by the legislation of our Prophet Muhammad (peace be upon him)
باب ما حرم على بني إسرائيل، ثم ورد عليه النسخ بشريعة نبينا محمد صلى الله عليه وسلم
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ma‘qil bn īsārin | Ma'qil ibn Yasar al-Muzani | Companion |
abī al-malīḥ | Abu al-Malih ibn Usamah al-Hudhali | Trustworthy |
‘ubayd al-lah bn abī ḥumaydin | Ubayd Allah ibn Ghalib al-Hudhali | Abandoned in Hadith |
makkī bn ibrāhīm | Makki ibn Ibrahim al-Hanthali | Trustworthy, Firm |
‘abd al-ṣamad bn al-faḍl | Abd us-Samad ibn al-Fadl al-Balkhi | Thiqah |
bakr bn muḥammadin al-ṣayrafī | Bakr ibn Muhammad al-Sarifi | Trustworthy |
muḥammad bn ‘abd al-lah al-ḥāfiẓ | Al-Hakim al-Naysaburi | Trustworthy حافظ |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 19706
(19706) Maqal bin Yasar (RA) narrated that the Messenger of Allah (PBUH) said: "Act upon the Quran, consider what it declares lawful as lawful and what it declares unlawful as unlawful. Follow it and do not reject anything from it. And if anything in it is unclear to you, then refer it to Allah and after me, to the scholars who will convey to you. Believe in the Torah, the Gospel, the Psalms, and what the Prophets brought from their Lord, and know that the Quran and what is in it is sufficient for you, for it is an intercessor whose intercession will be accepted and its lawful things have been confirmed. Beware! Every verse will be a light on the Day of Judgement and I was sent with Surah Baqarah amongst the first revelations. And I was sent with TaHa and those Surahs that begin with Ta Sin, Ha Mim etc. And I was sent with Surah Fatiha from beneath the Throne.” Imam Shafi'i (RA) said: "Allah has made the food of the People of the Book lawful. The commentators of the Quran do not exclude any of their slaughtered animals. However, the slaughter of the People of the Book is not permissible, and their slaughter is forbidden for every Muslim, just as it was forbidden for the People of the Book before the Prophet (PBUH)."
Grade: Da'if
(١٩٧٠٦) معقل بنیسار (رض) فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : تم قرآن پر عمل کرو، اس کے حلال کو حلال اور اس کے حرام کو حرام جانو اور تم اس کی اقتدا کرو اور تم اس میں سے کسی چیز کا انکار نہ کرو اور جو چیز اس میں سے تم پر مشتبہہو جائے تو اس کو اللہ کی طرف لوٹا دو اور میرے بعد علم والوں کی طرف جو تمہیں خبر دیں اور تم توراۃ ، انجیل، زبور، اور جو انبیاء اپنے رب کی طرف سے دیے گئے ان پر ایمان رکھو اور تمہیں قرآن اور جو کچھ اس میں ہے کافی ہے۔ کیونکہ وہ ایسا سفارشی ہے جس کی شفاعت قبول کی جائے گی اور اس کی حلال چیزوں کی تصدیق کی گئی ہے۔ خبردار ! ہر آیت قیامت کے دن نور ہوگی اور میں سورة بقرہ پہلے ذکر میں سے دیا گیا ہوں اور میں طہٰ اور وہ سورتیں جن کے شروع میں ط سین اور حم وغیرہ آتا ہے اور میں سورة فاتحہ عرش کے نیچے سے دیا گیا ہوں۔ امام شافعی (رح) فرماتے ہیں : اللہ نے اہل کتاب کا کھانا حلال قرار دیا۔ اہلِ تفسیر تو ان کے ذبیحہ میں سے کسی کو مستثنیٰ بھی قرار نہیں دیتے۔ لیکن اہل کتاب کا ذبیح جائز نہیں ہے اور وہ ذبیحہ ہر مسلم پر حرام ہے جو نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے پہلے اہل کتاب پر حرام تھا۔
(19706) Maqal binisar (RA) farmate hain ke Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya: Tum Quran par amal karo, iske halal ko halal aur iske haram ko haram jano aur tum iski iqtida karo aur tum isme se kisi cheez ka inkar na karo aur jo cheez isme se tum par mushtabah ho jaye to usko Allah ki taraf lauta do aur mere baad ilm walon ki taraf jo tumhen khabar den aur tum torait, injeel, zaboor, aur jo anbiya apne rab ki taraf se diye gaye un par iman rakho aur tumhen Quran aur jo kuchh isme hai kafi hai. Kyunki woh aisa safarshi hai jiski shifaat qubool ki jayegi aur iski halal cheezon ki tasdeeq ki gayi hai. Khaبردar! Har ayat qayamat ke din noor hogi aur main Surah Baqarah pehle zikar me se diya gaya hun aur main Taha aur woh surtein jin ke shuru me Ta Seen aur Ha Mim waghera aata hai aur main Surah Fatiha arsh ke neeche se diya gaya hun. Imam Shafi (RA) farmate hain: Allah ne ahl-e-kitab ka khana halal qarar diya. Ahl-e-tafseer to unke zabiha me se kisi ko mustasna bhi qarar nahi dete. Lekin ahl-e-kitab ka zabiha jayaz nahi hai aur woh zabiha har muslim par haram hai jo Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se pehle ahl-e-kitab par haram tha.
١٩٧٠٦ - أَخْبَرَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، أنبأ بَكْرُ بْنُ مُحَمَّدٍ الصَّيْرَفِيُّ، ثنا عَبْدُ الصَّمَدِ بْنُ الْفَضْلِ، ثنا مَكِّيُّ بْنُ إِبْرَاهِيمَ، ثنا عُبَيْدُ اللهِ بْنُ أَبِي حُمَيْدٍ، عَنْ أَبِي الْمَلِيحِ، عَنْ مَعْقِلِ بْنِ يَسَارٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ،قَالَ:قَالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" اعْمَلُوا بِالْقُرْآنِ، أَحِلُّوا حَلَالَهُ، وَحَرِّمُوا حَرَامَهُ، وَاقْتَدُوا بِهِ، وَلَا تَكْفُرُوا بِشَيْءٍ مِنْهُ، وَمَا تَشَابَهَ عَلَيْكُمْ مِنْهُ فَرُدُّوهُ إِلَى اللهِ، وَإِلَى أُولِي الْعِلْمِ مِنْ بَعْدِي كَمَا يُخْبِرُوكُمْ، وَآمِنُوا بِالتَّوْرَاةِ وَالْإِنْجِيلِ وَالزَّبُورِ، وَمَا أُوتِيَ النَّبِيُّونَ مِنْ رَبِّهِمْ، وَلِيَسَعْكُمُ الْقُرْآنُ، وَمَا فِيهِ مِنَ الْبَيَانِ، فَإِنَّهُ شَافِعٌ مُشَفَّعٌ، وَمَا حَلَّ مُصَدَّقٌ، أَلَا وَلِكُلِّ آيَةٍ نُورٌ يَوْمَ الْقِيَامَةِ، وَإِنِّي أُعْطِيتُ سُورَةَ الْبَقَرَةِ مِنَ الذِّكْرِ الْأَوَّلِ، وَأُعْطِيتُ طَهَ وَطَوَاسِينَ وَالْحَوَامِيمَ مِنْ أَلْوَاحِ مُوسَى، وَأُعْطِيتُ فَاتِحَةَ الْكِتَابِ مِنْ تَحْتِ الْعَرْشِ "، عُبَيْدُ اللهِ بْنُ أَبِي حُمَيْدٍ تَكَلَّمُوا فِيهِ.قَالَ الشَّافِعِيُّ:" وَأَحَلَّ اللهُ عَزَّ وَجَلَّ طَعَامَ أَهْلِ الْكِتَابِ، فَكَانَ ذَلِكَ عِنْدَ أَهْلِ التَّفْسِيرِ ذَبَائِحَهُمْ، لَمْ يَسْتَثْنِ مِنْهَا شَيْئًا، فَلَا يَجُوزُ أَنْ تَحِلَّ ذَبِيحَةُ كِتَابِيٍّ، وَفِي الذَّبِيحَةِ حَرَامٌ عَلَى كُلِّ مُسْلِمٍ، مِمَّا كَانَ حُرِّمَ عَلَى أَهْلِ الْكِتَابِ قَبْلَ مُحَمَّدٍ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ