62.
Book of Precedence and Stoning
٦٢-
كتاب السبق والرمي


Chapter on the dislike of castrating animals

باب كراهية خصاء البهائم

Sunan al-Kubra Bayhaqi 19798

(19798) Ibrahim says, "In the religion of Allah..." (b) Basir says that Umar bin Abdul Aziz ordered me to castrate a mule. When Hasan was asked about castration, he said: "There is no harm in it. Urwah bin Zubair had his mule castrated." Ibn Sireen (may Allah have mercy on him) said: "There is no harm in castrating a horse, if the stallions are left they will eat one another." Ata' said: "There is no harm in castrating the one from whose biting and bad habits one fears." It is narrated from the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) that you (peace and blessings of Allah be upon him) sacrificed two castrated goats and their meat was also delicious.


Grade: Sahih

(١٩٧٩٨) ابراہیم فرماتے ہیں کہ اللہ کے دین میں۔ (ب) بسیر فرماتے ہیں کہ عمر بن عبدالعزیز نے مجھے حکم دیا کہ میں خچر کو خصی کر دوں۔ حضرت حسن سے خصی کرنے کے متعلق پوچھا گیا تو فرمایا : اس میں کوئی حرج نہیں۔ عروہ بن زبیر نے اپنی خچر کو خصی کیا تھا۔ ابن سیرین (رح) فرماتے ہیں : گھوڑے کو خصی کرنے میں کوئی حرج نہیں، اگر سانڈ چھوڑ دیی جائیں تو یہ ایک دوسرے کو کھا جائیں۔ عطاء فرماتے ہیں : جس کے کاٹنے اور بری عادات کا ڈر ہو اس کے خصی کرنے میں کوئی حرج نہیں۔ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے منقول ہے کہ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے دو خصی مینڈھے قربان کیے اور ان کا گوشت بھی لذیذ ہوتا ہے۔

(19798) Ibrahim farmate hain ke Allah ke deen mein. (b) Baseer farmate hain ke Umar bin Abd-al-Aziz ne mujhe hukm diya ke main khachar ko khasi kar dun. Hazrat Hasan se khasi karne ke mutalliq pucha gaya to farmaya: Is mein koi harj nahin. Urwah bin Zubair ne apni khachar ko khasi kiya tha. Ibn Sireen (rah) farmate hain: Ghore ko khasi karne mein koi harj nahin, agar sand chhor di jayen to ye ek dusre ko kha jayen. Ata farmate hain: Jis ke katne aur buri aadat ka dar ho uske khasi karne mein koi harj nahin. Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se manqol hai ke aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne do khasi mendhe qurban kiye aur unka gosht bhi lazeez hota hai.

١٩٧٩٨ -قَالَ:وَقَالَ: حَدَّثَنَا آدَمُ، ثنا وَرْقَاءُ، عَنْ مُغِيرَةَ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ،قَالَ:" يَعْنِي: دِينَ اللهِ ". وَرُوِّينَا عَنِ الْحَسَنِ، وَسَعَيدِ بْنِ جُبَيْرٍ، وَقَتَادَةَ مِثْلَ قَوْلِ إِبْرَاهِيمَ،وَعَنْ بَشِيرٍ قَالَ:" أَمَرَنِي عُمَرُ بْنُ عَبْدِ الْعَزِيزِ أَخْصِي بَغْلًا لَهُ فِي خِلَافَتِهِ "، وَعَنِ الْحَسَنِ أَنَّهُ سُئِلَ عَنِ الْخِصَاءِ،فَقَالَ:" لَا بَأْسَ بِهِ "، وَعَنْ عُرْوَةَ بْنِ الزُّبَيْرِ، أَنَّهُ أَخْصَى بَغْلًا لَهُ،وَعَنِ ابْنِ سِيرِينَ أَنَّهُ قَالَ:لَا بَأْسَ بِإِخْصَاءِ الْخَيْلِ، لَوْ تُرِكَتِ الْفُحُولُ لَأَكَلَ بَعْضُهَا بَعْضًا،وَعَنْ عَطَاءٍ:مَا خِيفَ عِضَاضُهُ وَسُوءَ خُلُقِهِ، فَلَا بَأْسَ بِهِ، وَمُتَابَعَةُ قَوْلِ ابْنِ عُمَرَ، وَابْنِ عَبَّاسٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُمَا مَعَ مَا فِيهِ مِنَ السُّنَّةِ الْمَرْوِيَّةِ أَوْلَى، وَبِاللهِ التَّوْفِيقِ، وَيُحْتَمَلُ جَوَازُ ذَلِكَ إِذَا اتِّصَلَ بِهِ غَرَضٌ صَحِيحٌ، كَمَا حَكَيْنَا عَنِ التَّابِعِينَ، وَرَوَيْنَا فِي كِتَابِ الضَّحَايَا تَضْحِيَةَ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِكَبْشَيْنِ مَوْجُوءَيْنِ وَذَلِكَ لِمَا فِيهِ مِنْ تَطْيِيبِ اللَّحْمِ