63.
Book of Oaths
٦٣-
كتاب الأيمان
Chapter on one who swears 'to fulfill his right until a specific time,' or 'until a period,' and what is inferred from that is that it does not have a specific time
باب ما جاء فيمن حلف: ليقضين حقه إلى حين، أو إلى زمان، وما يستدل به على أنه ليس له وقت معلوم
Sunan al-Kubra Bayhaqi 20020
Akarmah narrated that Umar bin Abdul Aziz sent me (to find out) what is the meaning of "Heen" that they could not find, so he recited (the verse): { هَلْ أَتَىٰ عَلَى الْإِنسَانِ حِينٌ مِّنَ الدَّهْرِ } [Al-Insan:1] "Has there not passed over man a period of time, when he was nothing to be mentioned?" But the word "Heen" that is mentioned in Allah's saying: { تُؤْتِٓي أُكُلَهَا كُلَّ حِينٍ } [Ibrahim:25], it means the time period between the fruit bearing and the fruit harvesting.
Grade: Sahih
(٢٠٠٢٠) عکرمہ فرماتے ہیں کہ عمر بن عبدالعزیز نے مجھے روانہ کیا کہ ایک وقت تک میں یہ نہ کروں گا تو ” حین “ سے مراد کیا ہے جس کو وہ پا نہ سکیں ؟ تو انھوں نے پڑھا :{ ہَلْ اَتٰی عَلَی الْاِنسَانِ حِیْنٌ مِّنَ الدَّہْرِ } [الإنسان ١] ” کوئی نہیں جانتا کتنی مدت گزر گئی، جب سے اللہ نے اس کو پیدا کیا ہے۔ لیکن وہ لفظ حین جو اللہ کے اس فرمان میں موجود ہے “ { تُؤْتِیْٓ اُکُلَھَا کُلَّ حِیْنٍ } [إبراہیم ٢٥] اس سے مراد پھل آنے سے لے کر پھل توڑنے کی مدت درمیانی حصہ ہے۔
Ukrama farmate hain ki Umar bin Abdul Aziz ne mujhe rawana kiya ki ek waqt tak main yeh na karunga to "hain" se murad kya hai jisko woh pa na sakain? To unhon ne parha: {Hal ata 'alal insani hinum minaddahri} [alInsan 1] "Koi nahin janta kitni muddat guzar gayi, jab se Allah ne usko paida kiya hai. Lekin woh lafz hain jo Allah ke is farman mein maujood hai "{Tu'ti ukulaha kulla hinin} [Ibrahim 25] is se murad phal aane se lekar phal torne ki muddat darmiyani hissa hai.
٢٠٠٢٠ - وَأَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ، ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ، ثنا مُحَمَّدٌ، ثنا أَبُو نُعَيْمٍ، ثنا ابْنُ الْغَسِيلِ،أَخْبَرَنِي عِكْرِمَةُ قَالَ:" أَرْسَلَ إِلِيَّ عُمَرُ بْنُ عَبْدِ الْعَزِيزِ فَقَالَ: "إِنِّي حَلَفْتُ أَنْ لَا أَصْنَعَ حِينًا كَذَا وَكَذَا، فَمَا الْحِينُ الَّذِي لَا يُدْرَكُ؟"،قَالَ:"فَقَرَأَ{هَلْ أَتَى عَلَى الْإِنْسَانِ حِينٌ مِنَ الدَّهْرِ}[الإنسان: ١]، مَا يَدْرِي كَمْ أَتَى مُنْذُ خَلَقَهُ اللهُ،وَأَمَّا الْحِينُ الَّذِي يُدْرَكُ:قَوْلُ اللهِ تَعَالَى{تُؤْتِي أُكُلَهَا كُلَّ حِينٍ}[إبراهيم: ٢٥]مَا بَيْنَ صِرَامِ النَّخْلِ إِلَى ثَمَرِهَا "