66.
Book of Witnesses
٦٦-
كتاب الشهادات


Chapter: What allows testimony from people of desires (biased individuals)

باب: ما تجوز به شهادة أهل الأهواء

Sunan al-Kubra Bayhaqi 20921

Ismail bin Ishaq Qazi said: I went to Mu'taḍid. He gave me a book. I looked into it, and it contained the mistakes of scholars and their disputed matters. I said, "O Commander of the Faithful, the author of this book is a heretic." He said, "These are not authentic Hadiths." I said, "The Hadiths are narrated, but whoever permits intoxicants will not consider temporary marriage lawful, and whoever considers temporary marriage lawful will not permit singing and intoxicants. Every scholar makes mistakes. Whoever compiled the mistakes of scholars, then acted upon them, his religion is gone." So Mu'taḍid ordered that the book be burned.


Grade: Sahih

(٢٠٩٢١) اسماعیل بن اسحاق قاضی کہتے ہیں : میں معتضد کے پاس آیا۔ اس نے مجھے ایک کتاب دی۔ میں نے اس کو دیکھا اس میں علماء کی لغزشیں اور جو ان کی ضروریات ہوتی ہیں ان کو جمع کیا گیا تھا۔ میں نے کہا : امیرالمومنین اس کتاب کا مصنف زندیق ہے، وہ کہنے لگے : یہ احادیث صحیح نہیں ہے، میں نے کہا : احادیث جو روایت کی گئی ہیں لیکن جس نے نشہ آور چیز کو مباح کہا ہے۔ وہ متعہ کو جائز نہیں خیال کرتے اور جو متعہ کو جائز خیال کرتا ہے وہ گانے اور نشہ آور چیز کو جائز خیال نہیں کرتا۔ ہر عالم سے لغزش ہوجاتی ہے۔ جس نے علماء کی لغزش کو جمع کیا، پھر اس پر عمل کیا، اس کا دین گیا تو معتضد نے اس کتاب کو جلانے کا حکم دیا۔

(20921) Ismail bin Ishaq Qazi kahte hain : main Mu'tamid ke pass aaya. Usne mujhe ek kitab di. Maine usko dekha us main ulama ki laghzishen aur jo un ki zarooriyat hoti hain un ko jama kiya gaya tha. Maine kaha : Amir-ul-Momineen is kitab ka musanif zindiq hai, wo kahne lage : ye ahadees sahih nahin hai, maine kaha : ahadees jo riwayat ki gayi hain lekin jisne nash awor cheez ko mubah kaha hai. Woh mutah ko jaiz nahin khayal karte aur jo mutah ko jaiz khayal karta hai woh ganey aur nash awor cheez ko jaiz khayal nahin karta. Har alim se laghzish hojati hai. Jisne ulama ki laghzish ko jama kiya, phir us par amal kiya, us ka deen gaya to Mu'tamid ne is kitab ko jalane ka hukm diya.

٢٠٩٢١ -أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ قَالَ:سَمِعْتُ أَبَا الْوَلِيدِ يَقُولُ: سَمِعْتُ أَبَا الْعَبَّاسِ بْنَ سُرَيْجٍ يَقُولُ: سَمِعْتُ إِسْمَاعِيلَ بْنَ إِسْحَاقَ الْقَاضِي يَقُولُ: دَخَلْتُ عَلَى الْمُعْتَضِدِ، فَدَفَعَ إِلِيَّ كِتَابًا نَظَرْتُ فِيهِ، وَكَانَ قَدْ جَمَعَ لَهُ الرُّخَصَ مِنْ زَلَلِ الْعُلَمَاءِ، وَمَا احْتَجَّ بِهِ ⦗٣٥٧⦘ كُلٌّ مِنْهُمْ لِنَفْسِهِ،فَقُلْتُ لَهُ:يَا أَمِيرَ الْمُؤْمِنِينَ، مُصَنِّفُ هَذَا الْكِتَابِ زِنْدِيقٌ،فَقَالَ:أَلَمْ تَصِحَّ هَذِهِ الْأَحَادِيثُ؟قُلْتُ:" الْأَحَادِيثُ عَلَى مَا رُوِيَتْ، وَلَكِنَّ مَنْ أَبَاحَ الْمُسْكِرَ لَمْ يُبِحِ الْمُتْعَةَ، وَمَنْ أَبَاحَ الْمُتْعَةَ لَمْ يُبِحِ الْغِنَاءَ وَالْمُسْكِرَ، وَمَا مِنْ عَالِمٍ إِلَّا وَلَهُ زَلَّةٌ، وَمَنْ جَمَعَ زَلَلَ الْعُلَمَاءِ ثُمَّ أَخَذَ بِهَا ذَهَبَ دِينُهُ "، فَأَمَرَ الْمُعْتَضِدُ فَأُحْرِقَ ذَلِكَ الْكِتَابُ "