69.
Book of Allegiance
٦٩-
كتاب الولاء


Chapter: One who says: 'Whoever secures the inheritance secures the loyalty (wala).'

باب: من قال: من أحرز الميراث أحرز الولاء.

Sunan al-Kubra Bayhaqi 21507

(21507) Muhammad bin Zaid bin Muhajir narrated that Qasim bin Muhammad bin Abi Bakr and Talha bin Abdullah bin Abdur Rahman both came to Ibn Zubair, disputing over the inheritance of Abu Umar, the freed slave of Aisha (ra). Abdullah was the heir of Aisha (ra), not Qasim, because Abdullah was the real brother of Aisha (ra), while Qasim was only from the father's side. When Abdullah died, Talha became his heir. Then when Abu Umar died, Ibn Zubair ruled in favor of Talha, saying: I heard from Qasim bin Muhammad, he said: Glory be to Allah! A slave has no wealth that he could be inherited by whoever inherits him. A slave can only be an asaba. (B) Ata said that they used to criticize Ibn Zubair for this.


Grade: Da'if

(٢١٥٠٧) محمد بن زید بن مہاجر فرماتے ہیں کہ قاسم بن محمد بن ابی بکر اور طلحہ بن عبداللہ بن عبدالرحمن دونوں حضرت عائشہ (رض) کے غلام ابو عمر کی میراث کا جھگڑا لے کر ابن زبیر کے پاس آئے اور عبداللہ حضرت عائشہ (رض) کا وارث تھا، قاسم نہیں۔ کیونکہ عبداللہ حضرت عائشہ (رض) کے حقیقی بھائی تھے، جبکہ قاسم صرف باپ کی جانب سے۔ عبداللہ فوت ہوئے تو اس کا وارث طلحہ بنا۔ پھر ابو عمرو فوت ہوگیا تو ابن زبیر نے فیصلہ طلحہ کے حق میں کردیا، کہتے ہیں : میں نے قاسم بن محمد سے سنا، وہ کہنے لگے : سبحان اللہ ! غلام کا کوئی مال نہیں ہوتا کہ وہ اس کا وارث ہو جو اس کا وارث بن رہا ہے۔ غلام تو صرف عصبہ بن سکتا ہے۔ (ب) عطاء فرماتے ہیں کہ وہ ابن زبیر پر اس کا عیب لگاتے تھے۔

(21507) Muhammad bin Zaid bin Muhajir farmate hain ki Qasim bin Muhammad bin Abi Bakr aur Talha bin Abdullah bin Abdul Rahman dono Hazrat Ayesha (Raz) ke ghulam Abu Umar ki miraas ka jhagda le kar Ibn Zubair ke paas aye aur Abdullah Hazrat Ayesha (Raz) ka waris tha, Qasim nahin. Kyunki Abdullah Hazrat Ayesha (Raz) ke haqiqi bhai thay, jabkay Qasim sirf baap ki janib se. Abdullah foot huye to is ka waris Talha bana. Phir Abu Umaro foot hogaya to Ibn Zubair ne faisla Talha ke haq mein kardiya, kehte hain : Main ne Qasim bin Muhammad se suna, wo kehne lage : Subhan Allah ! Ghulam ka koi maal nahin hota ki wo is ka waris ho jo is ka waris ban raha hai. Ghulam to sirf asaba ban sakta hai. (b) Ata farmate hain ki wo Ibn Zubair par is ka aib lagatai thay.

٢١٥٠٧ - أَخْبَرَنَا أَبُو زَكَرِيَّا بْنُ أَبِي إِسْحَاقَ،وَأَبُو بَكْرِ بْنُ الْحَسَنِ قَالَا:ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ، هُوَ الْأَصَمُّ، أنبأ مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللهِ بْنِ عَبْدِ الْحَكَمِ، أنبأ ابْنُ وَهْبٍ، أَخْبَرَنِي ابْنُ لَهِيعَةَ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ زَيْدِ بْنِ الْمُهَاجِرِ، أَنَّهُ حَضَرَ الْقَاسِمَ بْنَ مُحَمَّدِ بْنِ أَبِي بَكْرٍ، وَطَلْحَةَ بْنَ عَبْدِ اللهِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ وَهُمَا يَخْتَصِمَانِ إِلَى ابْنِ الزُّبَيْرِ فِي مِيرَاثِ أَبِي عَمْرٍو مَوْلَى عَائِشَةَ رَضِيَ اللهُ عَنْهَا، وَكَانَ عَبْدُ اللهِ وَارِثَ عَائِشَةَ رَضِيَ اللهُ عَنْهَا دُونَ الْقَاسِمِ، لِأَنَّ أَبَاهُ كَانَ أَخَاهَا لِأَبِيهَا وَأُمِّهَا، وَكَانَ مُحَمَّدٌ أَخَاهَا لِأَبِيهَا، ثُمَّ تُوُفِّيَ عَبْدُ اللهِ فَوَرِثَهُ ابْنُهُ طَلْحَةُ، ثُمَّ تُوُفِّيَ أَبُو عَمْرٍو،فَقَضَى بِهِ عَبْدُ اللهِ بْنُ الزُّبَيْرِ لِطَلْحَةَ قَالَ:فَسَمِعْتُ الْقَاسِمَ بْنَ مُحَمَّدٍ يَقُولُ:" سُبْحَانَ اللهِ، إِنَّ الْمَوْلَى لَيْسَ بِمَالٍ مَوْضُوعٍ يَرِثُهُ مَنْ وَرِثَهُ، إِنَّمَا الْمَوْلَى عَصَبَةٌ "وَرَوَى ابْنُ جُرَيْجٍ، عَنْ عَطَاءٍ تَوْرِيثَ ابْنِ الزُّبَيْرِ ابْنَ عَبْدِ اللهِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ دُونَ الْقَاسِمِ.قَالَ عَطَاءٌ رَحِمَهُ اللهُ تَعَالَى:فَعِيبَ ذَلِكَ عَلَى ابْنِ الزُّبَيْرِ رَحِمَهُمُ اللهُ تَعَالَى