3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة
Chapter on One Who Prefers to Recite a Surah After Al-Fatihah in the Remaining Two Rak'ahs
باب من استحب قراءة السورة بعد الفاتحة في الأخريين
Sunan al-Kubra Bayhaqi 2477
(2477) (a) Narrated Abu Sa'id al-Khudri (RA): We used to estimate the recitation of the Messenger of Allah (ﷺ) in the Zuhr and 'Asr prayers by his standing. We estimated that he would stand in the first two rak'ahs of Zuhr for as long as it takes to recite Surah Sajdah. And his standing in the last two rak'ahs was half of the first two. Then we estimated his standing in the first two rak'ahs of 'Asr, and it was equal to the recitation of the last two rak'ahs of Zuhr. And the last two rak'ahs of 'Asr were half of the first two rak'ahs of 'Asr. (b) In the narration of Musaddad: (The standing was) equal to the recitation of thirty verses.
Grade: Sahih
(٢٤٧٧) (ا) حضرت ابوسعید خدری (رض) روایت کرتے ہیں کہ ہم ظہر اور عصر کی نماز میں رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے قیام سے اندازہ لگایا کرتے تھے کہ آپ نے دونوں رکعتوں میں کتنی قراءت کی، ہم نے اندازہ لگایا کہ آپ ظہر کی پہلی دو رکعتوں میں اتنا قیام فرماتے جتنی دیر میں سورت سجدہ کی تلاوت کی جاسکے اور آخری دو رکعتوں میں آپ کا قیام پہلی دو کے نصف کے برابر تھا۔ پھر ہم نے عصر کی پہلی دو رکعتوں میں آپ کے قیام کا اندازہ لگایا تو یہ ظہر کی آخری دو رکعتوں کی قراءت کے برابر تھا اور عصر کی پچھلی دو رکعتوں میں عصر کی پہلی دو رکعتوں کے نصف کے برابر۔ (ب) مسدد کی حدیث میں ہے : تیس آیات کی قراءت کے برابر۔
(2477) (a) Hazrat Abu Saeed Khudri (RA) riwayat karte hain ke hum Zuhar aur Asr ki namaz mein Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke qayam se andaza lagaya karte the ke aap ne donon rakaton mein kitni qirat ki, hum ne andaza lagaya ke aap Zuhar ki pehli do rakaton mein itna qayam farmate jitni dair mein Surah Sajdah ki tilawat ki ja sake aur aakhri do rakaton mein aap ka qayam pehli do ke nisf ke barabar tha. Phir hum ne Asr ki pehli do rakaton mein aap ke qayam ka andaza lagaya to yeh Zuhar ki aakhri do rakaton ki qirat ke barabar tha aur Asr ki pichli do rakaton mein Asr ki pehli do rakaton ke nisf ke barabar. (b) Musaddad ki hadees mein hai : tees ayat ki qirat ke barabar.
٢٤٧٧ - أَخْبَرَنَا أَبُو الْحَسَنِ الْعَلَاءُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ أَبِي سَعِيدٍ الْإِسْفِرَايِينِيُّ بِهَا أنبأ أَبُو سَهْلٍ بِشْرُ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ بِشْرٍ، ثنا إِبْرَاهِيمُ بْنُ عَلِيٍّ الذُّهْلِيُّ، ثنا يَحْيَى بْنُ يَحْيَى، أنبأ هُشَيْمٌ، عَنْ مَنْصُورٍ، عَنِ الْوَلِيدِ بْنِ مُسْلِمٍ، وَأَخْبَرَنَا أَبُو الْحَسَنِ عَلِيُّ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِيٍّ الْمُقْرِئُ أنبأ الْحَسَنُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاقَ، ثنا يُوسُفُ بْنُ يَعْقُوبَ الْقَاضِي، ثنا مُسَدَّدٌ، ثنا هُشَيْمُ بْنُ بَشِيرٍ، عَنْ مَنْصُورِ بْنِ زَاذَانَ، عَنِ الْوَلِيدِ أَبِي بِشْرٍ، عَنْ أَبِي الصِّدِّيقِ،عَنْ أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ قَالَ:" كُنَّا نُحْرِزُ قِيَامَ رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي الظُّهْرِ وَالْعَصْرِ، فَحَرَزْنَا قِيَامَهُ فِي الرَّكْعَتَيْنِ الْأُولَيَيْنِ مِنَ الظُّهْرِ قَدْرَ قِرَاءَةِ الم تَنْزِيلُ السَّجْدَةِ وَحَرَزْنَا قِيَامَهُ فِي الْأُخْرَيَيْنِ قَدْرَ نِصْفٍ مِنْ ذَلِكَ، وَحَرَزْنَا قِيَامَهُ فِي الرَّكْعَتَيْنِ ⦗٩٣⦘ الْأُولَيَيْنِ مِنَ الْعَصْرِ عَلَى قَدْرِ قِيَامِهِ فِي الْأُخْرَيَيْنِ مِنَ الظُّهْرِ، وَفِي الْأُخْرَيَيْنِ عَلَى النِّصْفِ مِنْ ذَلِكَ "لَفْظُ حَدِيثِ يَحْيَى بْنِ يَحْيَى،وَفِي حَدِيثِ مُسَدَّدٍ:عَلَى قَدْرِ ثَلَاثِينَ آيَةً، وَالْبَاقِي بِمَعْنَاهُ، رَوَاهُ مُسْلِمٌ فِي الصَّحِيحِ، عَنْ يَحْيَى بْنِ يَحْيَى، وَأَبِي بَكْرِ بْنِ أَبِي شَيْبَةَ