3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة


Chapter on One Who Narrated That He Indicated with It Without Moving It

باب من روى أنه أشار بها ولم يحركها

Sunan al-Kubra Bayhaqi 2787

(2787) (a) Wa'il bin Hujr (may Allah be pleased with him) said: "I thought I would definitely observe the prayer of the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) and see how he prays."... He narrated the entire hadith. In it, it is mentioned that he (the Prophet) would sit by spreading his left foot and would place his palm on his left thigh and knee and his right elbow on his right thigh. Then he would close three of his fingers, making a circle, and then raise his index finger and keep moving it, supplicating with it. (b) It is possible that "moving it" means to point with the finger, and not to move it continuously. In this way, this hadith would be in accordance with the narration of Ibn Zubair. And Allah knows best.


Grade: Sahih

(٢٧٨٧) (ا) وائل بن حجر (رض) فرماتے ہیں کہ میں نے سوچا کہ میں ضرور رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی نماز کو دیکھوں گا کہ آپ کیسے نماز پڑھتے ہیں ؟۔۔۔ انھوں نے مکمل حدیث ذکر کی۔ اس میں ہے کہ آپ بایاں پاؤں بچھا کر بیٹھے اور ہتھیلی کو بائیں ران اور گھٹنے پر رکھا اور دائیں کہنی کو دائیں ران پر رکھا، پھر انھوں نے اپنی تین انگلیوں کو بند کر کے حلقہ بنایا، پھر شہادت والی انگلی کو اٹھایا، آپ اس کو حرکت دیتے رہے، اس کے ساتھ دعا کرتے رہے۔ (ب) یہ احتمال ہوسکتا ہے کہ حرکت دینے سے مراد انگلی سے اشارہ کرنا ہے ، نہ کہ مسلسل حرکت دینا۔ اس طرح یہ حدیث ابن زبیر کی روایت کے موافق ہوجائے گی۔ واللہ اعلم

(2787) (a) Wael bin Hujr (RA) farmate hain keh maine socha keh mein zaroor Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ki namaz ko dekhon ga keh aap kaise namaz parhte hain.... Unhon ne mukammal hadees zikar ki. Is mein hai keh aap baayan paon bichha kar baithe aur hatheli ko baayen ran aur ghutne par rakha aur daayen kahni ko daayen ran par rakha, phir unhon ne apni teen ungliyon ko band kar ke halqa banaya, phir shahadat wali ungli ko uthaya, aap is ko harkat dete rahe, is ke sath dua karte rahe. (b) Yeh ehtemal ho sakta hai keh harkat dene se murad ungli se ishara karna hai, nah keh musalsal harkat dena. Is tarah yeh hadees Ibn Zubair ki riwayat ke muwafiq ho jaye gi. Wallahu A'lam.

وَرُوِيَ عَنْ وَائِلِ بْنِ حُجْرٍ كَمَا٢٧٨٧ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، أنبأ أَبُو بَكْرِ بْنُ إِسْحَاقَ، أنبأ مُحَمَّدُ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ النَّضْرِ، ثنا مُعَاوِيَةُ بْنُ عَمْرٍو، ثنا زَائِدَةُ،ثنا عَاصِمُ بْنُ كُلَيْبٍ قَالَ:أَخْبَرَنِي أَبِي أَنَّ وَائِلَ بْنَ حُجْرٍ،أَخْبَرَهُ قَالَ:قُلْتُ لَأَنْظُرَنَّ إِلَى صَلَاةِ رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، فَذَكَرَ الْحَدِيثَ،وَقَالَ فِيهِ:ثُمَّ" قَعَدَ فَافْتَرَشَ رِجْلَهُ الْيُسْرَى، وَوَضَعَ كَفَّهُ الْيُسْرَى عَلَى فَخِذِهِ، وَرُكْبَتِهِ الْيُسْرَى وَجَعَلَ حَدَّ مِرْفَقِهِ الْأَيْمَنِ عَلَى فَخِذِهِ الْيُمْنَى، ثُمَّ قَبَضَ ثَلَاثَةً مِنْ أَصَابِعِهِ وَحَلَّقَ حَلْقَةً، ثُمَّ رَفَعَ إِصْبَعَهُ فَرَأَيْتُهُ يُحَرِّكُهَا يَدْعُو بِهَا "فَيُحْتَمَلُ أَنْ يَكُونَ الْمُرَادُ بِالتَّحْرِيكِ الْإِشَارَةَ بِهَا لَا تَكْرِيرَ تَحْرِيكِهَا فَيَكُونَ مُوَافِقًا لِرِوَايَةِ ابْنِ الزُّبَيْرِ وَاللهُ تَعَالَى أَعْلَمُ