3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة


Chapter on Evidence That Qunut Is Performed After Bowing

باب الدليل على أنه يقنت بعد الركوع

Sunan al-Kubra Bayhaqi 3123

(3123) It is narrated on the authority of Hadrat Anas bin Malik (may Allah be pleased with him) that someone asked him whether the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) recited Qunut (Nazilah) in Fajr prayer. He said: Yes. Then it was asked whether before or after bowing (Ruku)? He said: After bowing for a short while. The narrator says: I do not know whether he meant short Qunut or standing. These are the words of the Hadith of Sulaiman and in the Hadith of Musaddad it is stated that Sayyiduna Anas (may Allah be pleased with him) was asked: Did the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) recite Qunut (Nazilah) in Fajr prayer before bowing or after? He said: After bowing for a short while.


Grade: Sahih

(٣١٢٣) حضرت انس بن مالک (رض) سے روایت ہے کہ ان سے کسی نے پوچھا کہ کیا رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے صبح کی نماز میں قنوت (نازلہ) پڑھی ہے ؟ انھوں نے فرمایا : ہاں۔ پھر دریافت کیا گیا کہ رکوع سے پہلے یا بعد میں ؟ انھوں نے فرمایا : رکوع کے بعد مختصر سے وقت میں۔ راوی کہتے ہیں کہ میں نہیں جانتا کہ مختصر قنوت کا ذکر کیا یا قیام کا۔ یہ سلیمان کی حدیث کے الفاظ ہیں اور مسدد کی حدیث میں ہے کہ سیدنا انس (رض) سے دریافت کیا گیا : کیا نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے صبح کی نماز میں قنوت (نازلہ) رکوع سے پہلے پڑھی ہے یا بعد میں ؟ انھوں نے فرمایا : رکوع کے بعد مختصر مدت کے لیے۔

(3123) Hazrat Anas bin Malik (RA) se riwayat hai ki un se kisi ne poocha ki kya Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne subah ki namaz mein qunoot (nazila) parhi hai? Unhon ne farmaya: Haan. Phir daryaft kiya gaya ki ruku se pehle ya baad mein? Unhon ne farmaya: Ruku ke baad mukhtasar se waqt mein. Rawi kehte hain ki mein nahin janta ki mukhtasar qunoot ka zikr kiya ya qayam ka. Yeh Sulaiman ki hadees ke alfaz hain aur Musaddad ki hadees mein hai ki Sayyidna Anas (RA) se daryaft kiya gaya: Kya Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne subah ki namaz mein qunoot (nazila) ruku se pehle parhi hai ya baad mein? Unhon ne farmaya: Ruku ke baad mukhtasar muddat ke liye.

٣١٢٣ - أَخْبَرَنَا أَبُو الْخَيْرِ جَامِعُ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ مَهْدِيٍّ الْوَكِيلُ، أنبأ أَبُو طَاهِرٍ ⦗٢٩٣⦘ الْمُحَمَّدَ آبَادِيُّ، ثنا عُثْمَانُ بْنُ سَعِيدٍ الدَّارِمِيُّ، ثنا سُلَيْمَانُ بْنُ حَرْبٍ، ح، وَأَخْبَرَنَا أَبُو عَمْرٍو الْأَدِيبُ، أنبأ أَبُو بَكْرٍ الْإِسْمَاعِيلِيُّ، أنبأ يُوسُفُ الْقَاضِي، ثنا مُسَدَّدٌ،قَالَا:ثنا حَمَّادُ بْنُ زَيْدٍ، عَنْ أَيُّوبَ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ سِيرِينَ،عَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ أَنَّهُ سُئِلَ:هَلْ قَنَتَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي صَلَاةِ الصُّبْحِ؟قَالَ:نَعَمْ،فَقِيلَ لَهُ:قَبْلَ الرُّكُوعِ أَوْ بَعْدَهُ؟قَالَ:" بَعْدَ الرُّكُوعِ يَسِيرًا "قَالَ: فَلَا أَدْرِي: الْيَسِيرُ الْقِيَامُ أَوِ الْقُنُوتُ؟ لَفْظُ حَدِيثِ سُلَيْمَانَ،وَفِي حَدِيثِ مُسَدَّدٍ:سُئِلَ أَنَسُ بْنُ مَالِكٍ: قَنَتَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي صَلَاةِ الصُّبْحِ قَبْلَ الرُّكُوعِ أَوْ بَعْدَهُ؟قَالَ:" بَعْدَ الرُّكُوعِ يَسِيرًا "رَوَاهُ الْبُخَارِيُّ فِي الصَّحِيحِ عَنْ مُسَدَّدٍ