3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة


Chapter on Disliking Covering the Mouth in Prayer and Covering the Face

باب كراهية السدل في الصلاة وتغطية الفم

NameFameRank
الأسمالشهرةالرتبة

Sunan al-Kubra Bayhaqi 3310

(3310) 'Amir Al-Ahwal reported: I asked 'Ata' about letting (one's garment) hang down and he declared it undesirable. I said: Is there any proof for it from the Prophet ( ‌صلی ‌اللہ ‌علیہ ‌وسلم ‌ )? He said: Yes, it is proved by his Sunnah. Note: To hang down a garment from the head or shoulders on both sides is called Sadl. (B) It has been narrated on the authority of 'Ata' b. Abi Rabah that he observed prayer with his garment hanging down. (C) It is likely that he might have forgotten the hadith or he interpreted it, that it was not permissible only with an intention of pride and he did not do so with that intention. And Allah knows best.


Grade: Da'if

(٣٣١٠) عامر احول بیان کرتے ہیں کہ میں نے عطاء سے کپڑا لٹکانے کے بارے میں دریافت کیا تو انھوں نے اسے مکروہ کہا۔ میں نے پوچھا : کیا یہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے ثابت ہے ؟ انھوں نے فرمایا : ہاں ثابت ہے۔ نوٹ : نماز میں سر یا کندھوں سے دونوں طرف کپڑا لٹکانا سدل کہلاتا ہے۔ (ب) ہمیں عطاء بن ابی رباح کے حوالے سے روایت بیان کی گئی کہ انھوں نے کپڑا لٹکا کر نماز ادا کی ۔ (ج) شاید وہ یہ حدیث بھول چکے ہوں یا انھوں نے اس پر محمول کیا ہو کہ یہ صرف تکبر کی نیت سے جائز نہیں اور انھوں نے تکبر کی نیت سے نہ کیا ہو۔ واللہ اعلم

(3310) Aamir Ahwal bayan karte hain ke maine Ata se kapda latkane ke bare mein daryaft kiya to unhon ne use makrooh kaha. Maine poocha: kya yeh Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se sabit hai? Unhon ne farmaya: haan sabit hai. Note: Namaz mein sar ya kandhon se donon taraf kapda latkana sadal kehlata hai. (b) Hamein Ata bin Abi Rabah ke hawale se riwayat bayan ki gai ke unhon ne kapda latka kar namaz ada ki. (j) Shayad woh yeh hadees bhool chuke hon ya unhon ne is par mahmool kiya ho ke yeh sirf takabbur ki niyat se jaiz nahin aur unhon ne takabbur ki niyat se nahin kiya ho. Wallahu A'lam.

٣٣١٠ - أَخْبَرَنَاهُ أَبُو عَبْدِ الرَّحْمَنِ السُّلَمِيُّ، أنبأ أَبُو الْحَسَنِ الْكَارِزِيُّ، أنبأ عَلِيُّ بْنُ ⦗٣٤٤⦘ عَبْدِ الْعَزِيزُ، ثنا أَبُو عُبَيْدٍ، ثنا هُشَيْمٌ،أنبأ عَامِرٌ الْأَحْوَلُ قَالَ:سَأَلْتُ عَطَاءً عَنِ السَّدْلِ، فَكَرِهَهُ، فَقُلْتُ أَعَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ؟فَقَالَ:" نَعَمْ "وَهَذَا الْإِسْنَادُ وَإِنْ كَانَ مُنْقَطِعًا فَفِيهِ قُوَّةٌ لِلْمَوصُولِينَ قَبْلَهُ وَرُوِّينَا، عَنْ عَطَاءِ بْنِ أَبِي رَبَاحٍ أَنَّهُ صَلَّى سَادِلًا وَكَأَنَّهُ نَسِيَ الْحَدِيثَ أَوْ حَمَلَهُ عَلَى أَنَّ ذَلِكَ إِنَّمَا لَا يَجُوزُ لِلْخُيَلَاءِ وَكَانَ لَا يَفْعَلُهُ خُيَلَاءً، وَاللهُ أَعْلَمُ وَقَدْ رُوِيَ مِنْ أَوْجُهٍ أُخَرَ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ