3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة


Chapter on One Who Doubts His Prayer and Did Not Know Whether He Prayed Three or Four

باب من شك في صلاته فلم يدر صلى ثلاثا أو أربعا

Sunan al-Kubra Bayhaqi 3800

Abu Saeed Khudri (may Allah be pleased with him) narrated that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: When anyone of you has a doubt in his prayer whether he has prayed three rak'ahs or four, he should cast aside the doubt and proceed upon certainty, and perform two prostrations (sajdah) while sitting before making the Salam. If he had offered five rak'ahs, these two prostrations would make it even for him, and if he had offered four correctly, these (two prostrations) would be a source of humiliation for Satan.


Grade: Sahih

(٣٨٠٠) حضرت ابوسعید خدری (رض) فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : جب کسی کو اپنی نماز میں شک ہوجائے کہ تین رکعتیں پڑھی ہیں یا چار تو وہ شک کو چھوڑ کر یقین پر عمل کرے اور سلام پھیرنے سے پہلے بیٹھے بیٹھے دو سجدے کرلے۔ اگر وہ پانچ رکعتیں ہوں گئی ہوں تو دو سجدے اس کو جفت بنادیں گے اور اگر اس نے پوری چار پڑھی لی تھیں تو یہ (دو سجدے) شیطان کے لیے باعثِ ذلت ہوں گے۔

Hazrat Abu Saeed Khudri (RA) farmate hain ke Rasool Allah (SAW) ne farmaya: Jab kisi ko apni namaz mein shak ho jaye ke teen rakatein parhi hain ya chaar to wo shak ko chhor kar yakin per amal kare aur salam phirne se pehle baithe baithe do sajde kar le. Agar wo panch rakatein ho gayin hon to do sajde us ko jaft bana denge aur agar us ne puri chaar parh li thin to ye (do sajde) shaitan ke liye baais e zillat honge.

٣٨٠٠ - أَخْبَرَنَا أَبُو زَكَرِيَّا يَحْيَى بْنُ إِبْرَاهِيمَ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ يَحْيَى الْمُزَكِّي أنبأ حَمْزَةُ بْنُ الْعَبَّاسِ بْنِ الْفَضْلِ بْنِ الْحَارِثِ الْبَيْهَقِيُّ بِبَغْدَادَ ثنا عَبَّاسُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ حَاتِمٍ الدُّورِيُّ، ثنا مُوسَى بْنُ دَاوُدَ، ثنا سُلَيْمَانُ بْنُ بِلَالٍ، عَنْ زَيْدِ بْنِ أَسْلَمَ، عَنْ عَطَاءِ بْنِ يَسَارٍ،عَنْ أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ قَالَ:قَالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" إِذَا شَكَّ أَحَدُكُمْ فِي صَلَاتِهِ فَلَمْ يَدْرِ كَمْ صَلَّى ثَلَاثًا أَمْ أَرْبَعًا فَلْيَطْرَحِ الشَّكَّ وَلْيَبْنِ عَلَى مَا اسْتَيْقَنَ وَلْيَسْجُدْ سَجْدَتَيْنِ وَهُوَ جَالِسٌ قَبْلَ أَنْ يُسَلِّمَ فَإِنْ كَانَ هِيَ خَمْسًا كَانَتَا شَفْعًا وَإِنْ صَلَّى تَمَامَ الْأَرْبَعِ كَانَتَا تَرْغِيمًا لِلشَّيْطَانِ "رَوَاهُ مُسْلِمٌ فِي الصَّحِيحِ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ أَحْمَدَ بْنِ أَبِي خَلَفٍ، عَنْ مُوسَى بْنِ دَاوُدَ