3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة


Chapter on One Who Did Not See the Prostration in Omitting the Qunut

باب من لم ير السجود في ترك القنوت

Sunan al-Kubra Bayhaqi 3879

(3879) (a) Aswad and Amr bin Maymun (may Allah be pleased with them) narrate: "We prayed the Fajr prayer behind the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) and he did not perform Qunut." (b) We have already narrated from the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) and the Rightly Guided Caliphs (may Allah be pleased with them) regarding the chapter of Qunut that they would perform Qunut in the Fajr prayer. It is narrated with a Sahih chain of narration from Sayyiduna Umar (may Allah be pleased with him) that he would perform Qunut in the Fajr prayer. If in certain circumstances they missed Qunut either by mistake or intentionally, then this indicates its non-obligatoriness. And it is not narrated from any one of them that they performed the prostration of forgetfulness. Therefore, this indicates that forgetting Qunut does not necessitate the prostration of forgetfulness. And Allah knows best.


Grade: Sahih

(٣٨٧٩) (ا) اسود اور عمرو بن میمون (رض) فرماتے ہیں : ہم نے حضور اکرم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے پیچھے فجر کی نماز پڑھی آپ نے قنوت نہیں پڑھی۔ (ب) قنوت کے باب میں ہم رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے اور خلفاء راشدین (رض) سے یہ روایت نقل کرچکے ہیں کہ انھوں نے صبح کی نماز میں قنوت پڑھی۔ صحیح سند کے ساتھ سیدنا عمر (رض) سے روایت ہے کہ وہ صبح کی نماز میں قنوت پڑھتے تھے، اگر ان لوگوں نے بعض حالات میں سہوا یا عمداً قنوت چھوڑ بھی دی تو یہ اس کے عدم وجوب پر دلالت کرتا ہے اور ان میں سے کسی ایک سے بھی منقول نہیں ہے کہ انھوں نے سہو کے سجدے کیے ہوں، لہٰذا یہ اس بات پر دلالت کرتا ہے کہ قنوت کے بھول جانے سے سجدہ سہو لازم نہیں آتا۔ واللہ اعلم

(3879) (a) Aswad aur Amr bin Maimoon (RA) farmate hain : hum ne Huzoor Akram ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke peeche Fajr ki namaz parhi aap ne qunoot nahi parhi. (b) Qunoot ke bab mein hum Rasulullah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se aur Khulafa Rashideen (RA) se ye riwayat naqal kar chuke hain ki unhon ne subah ki namaz mein qunoot parhi. Sahih sanad ke sath Sayyidna Umar (RA) se riwayat hai ki woh subah ki namaz mein qunoot parhte the, agar in logon ne baaz haalat mein sahwun ya amdan qunoot chhor bhi di to ye iske adam wujoob par dalalat karta hai aur in mein se kisi ek se bhi manqool nahi hai ki unhon ne sahwu ke sajde kiye hon, lihaza ye is baat par dalalat karta hai ki qunoot ke bhul jane se sajdah sahwu lazim nahi aata. Wallahu A'lam.

٣٨٧٩ - وَأَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ،وَأَبُو سَعِيدِ بْنُ أَبِي عَمْرٍو قَالَا:ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ ثنا أُسَيْدُ بْنُ عَاصِمٍ، ثنا الْحُسَيْنُ بْنُ حَفْصٍ، عَنْ سُفْيَانَ، عَنْ مَنْصُورٍ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ، عَنِ الْأَسْوَدِ،وَعَمْرِو بْنِ مَيْمُونٍ قَالَا:" صَلَّيْنَا خَلْفَ عُمَرَ الْفَجْرَ فَلَمْ يَقْنُتْ "وَقَدْ رُوِّينَا فِي بَابِ الْقُنُوتِ عَنْ رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ثُمَّ عَنِ الْخُلَفَاءِ بَعْدَهُ أَنَّهُمْ قَنَتُوا فِي صَلَاةِ الصُّبْحِ وَمَشْهُورٌ عَنْ عُمَرَ مِنْ أَوْجُهٍ صَحِيحَةٍ أَنَّهُ كَانَ يَقْنُتُ فِي صَلَاةِ الصُّبْحِ فَلَئِنْ تَرَكُوهُ فِي بَعْضِ الْأَحَايِينِ سَهْوًا أَوْ عَمْدًا دَلَّ ذَلِكَ عَلَى كَوْنِهِ غَيْرَ وَاجِبٍ، وَحِينَ لَمْ يَنْقُلْ عَنْ أَحَدٍ مِنْهُمْ أَنَّهُ سَجَدَ سَجْدَتَيِ السَّهْوِ لِذَلِكَ دَلَّ عَلَى أَنَّهُ لَا سُجُودَ فِي السَّهْوِ عَنْهُ، وَاللهُ أَعْلَمُ