3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة


Chapter on How to Prostrate for Forgetfulness When Prostrating Before Salutation

باب كيف يسجد للسهو إذا سجدهما قبل السلام

Sunan al-Kubra Bayhaqi 3890

Abdullah Ibn Buhaina Asadi (may Allah be pleased with him), who was an ally of Banu Abdil Munaaf, narrates that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) was supposed to sit in the Zuhr prayer, but he forgot and stood up. When he (peace and blessings of Allah be upon him) finished the prayer, he (peace and blessings of Allah be upon him) performed two prostrations before the Salam, while sitting. In each prostration, he recited the Takbir and the rest of the people also performed those two prostrations with him (peace and blessings of Allah be upon him). This was in place of that sitting which he had forgotten.


Grade: Sahih

(٣٨٩٠) عبداللہ ابن بحینہ اسدی (رض) جو بنی عبدالمطلب کے حلیف تھے فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ظہر کی نماز میں بیٹھنا تھا لیکن بھول کر کھڑے ہوگئے، جب آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے نماز مکمل کی تو آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے بیٹھے بیٹھے سلام سے پہلے دو سجدے کیے ہر سجدہ میں تکبیر کہتے اور باقی لوگوں نے بھی آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے ساتھ وہ دو سجدے کیے۔ یہ اس قعدہ کی جگہ تھے جو آپ بھول گئے تھے۔

(3890) Abdullah ibne Buhaina Asadi (RA) jo Bani Abdul Muttalib ke halif thay farmate hain ke Rasul Allah (SAW) ne Zuhar ki namaz mein bethna tha lekin bhool kar kharay hogaye, jab aap (SAW) ne namaz mukammal ki to aap (SAW) ne bethay bethay salam se pehle do sajde kiye har sajde mein takbir kehte aur baqi logon ne bhi aap (SAW) ke sath wo do sajde kiye. Ye us qadah ki jaga thay jo aap bhool gaye thay.

٣٨٩٠ - أَخْبَرَنَا أَبُو صَالِحِ بْنُ أَبِي طَاهِرٍ، أنبأ جَدِّي يَحْيَى بْنُ مَنْصُورٍ ثنا أَحْمَدُ بْنُ سَلَمَةَ، ثنا قُتَيْبَةُ بْنُ سَعِيدٍ الثَّقَفِيُّ، ثنا اللَّيْثُ(ح)وَأَخْبَرَنَا أَبُو عَمْرٍو الْأَدِيبُ، أنبأ أَبُو بَكْرٍ الْإِسْمَاعِيلِيُّ، أَخْبَرَنِي الْحَسَنُ بْنُ سُفْيَانَ، ثنا قُتَيْبَةُ،وَابْنُ رُمْحٍ قَالَا:ثنا اللَّيْثُ، عَنِ ابْنِ شِهَابٍ، عَنِ الْأَعْرَجِ،عَنْ عَبْدِ اللهِ ابْنِ بُجَيْنَةَ الْأَسَدِيِّ حَلِيفِ بَنِي عَبْدِ الْمُطَّلِبِ أَنَّ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَامَ فِي صَلَاةِ الظُّهْرِ وَعَلَيْهِ جُلُوسٌ فَلَمَّا أَتَمَّ صَلَاتَهُ سَجَدَ سَجْدَتَيْنِ يُكَبِّرُ فِي كُلِّ سَجْدَةٍ وَهُوَ جَالِسٌ قَبْلَ أَنْ يُسَلِّمَ وَسَجَدَهُمَا النَّاسُ مَعَهُ مَكَانَ مَا نَسِيَ مِنَ الْجُلُوسِ لَفْظُ حَدِيثِهِمَا سَوَاءٌ إِلَّا أَنَّ أَبَا عَمْرٍو لَمْ يَقُلْ:الْأَسَدِيِّ وَلَا حَلِيفِ بَنِي عَبْدِ الْمُطَّلِبِ، رَوَاهُ الْبُخَارِيُّ فِي الصَّحِيحِ، عَنْ قُتَيْبَةَ وَرَوَاهُ مُسْلِمٌ، عَنْ قُتَيْبَةَ وَمُحَمَّدِ بْنَ رُمْحٍ