6.
Book of Eid Prayers
٦-
كتاب صلاة العيدين


Chapter: Walking to the Eid Prayers

باب المشي إلى العيدين

Sunan al-Kubra Bayhaqi 6144

Nafi' ibn 'Umar (may Allah be pleased with him) reported that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) used to go to the 'Eid prayer on the Day of Fitr and the Day of Adha on foot, and his spear would be carried in front of him. Then, at the time of prayer, it would be placed in front of him so that he could make it his sutrah (prayer barrier). This was before the 'Eid prayer place (musalla) was built. And he (peace and blessings of Allah be upon him) used to do the same on the Day of 'Arafah.


Grade: Sahih

(٦١٤٤) نافع ابن عمر (رض) سے نقل فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) عید الفطر اور عید الاضحی کے دن پیدل جاتے تھے اور نیزا آپ کے آگے لے جایاجاتا تھا، پھر نماز کے وقت آپ کے سامنے گاڑ دجاتا تاکہ اسے سترہ بنا سکیں۔ یہ عید گاہ کی عمارت بنائے جانے سے پہلے کی بات ہے۔ اسی طرح آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) عرفہ میں کیا کرتے تھے۔

6144 Nafi ibn Umar (RA) se naql farmate hain keh Rasul Allah (SAW) Eid ul Fitr aur Eid ul Azha ke din paidal jate thay aur neza aap ke aage le jaya jata tha, phir namaz ke waqt aap ke samne gaar diya jata takay usay sutra bana sakein. Yeh Eid gah ki imarat banaye jane se pehle ki baat hai. Isi tarah aap (SAW) Arafah mein kya karte thay.

٦١٤٤ - أَخْبَرَنَا أَبُو طَاهِرٍ الْفَقِيهُ، وَأَبُو عَلِيٍّ الرُّوذْبَارِيُّ،قَالَا:أنبأ أَبُو طَاهِرٍ مُحَمَّدُ بْنُ الْحَسَنِ الْمُحَمَّدَ آبَادِيُّ، ثنا عَلِيُّ بْنُ الْحَسَنِ، ثنا حَسَّانُ بْنُ حَسَّانَ الْبَصْرِيُّ، ثنا عَبْدُ اللهِ بْنُ جَعْفَرٍ، عَنْ عُبَيْدِ اللهِ بْنِ عُمَرَ، عَنْ نَافِعٍ،عَنِ ابْنِ عُمَرَ قَالَ:" كَانَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَوْمَ الْفِطْرِ وَيَوْمَ الْأَضْحَى يَخْرُجُ مَاشِيًا، وَتُحْمَلُ بَيْنَ يَدَيْهِ الْحَرْبَةُ ثُمَّ تُنْصَبُ بَيْنَ يَدَيْهِ فِي الصَّلَاةِ، يَتَّخِذُهَا سُتْرَةً، وَذَلِكَ قَبْلَ أَنْ تُبْنَى الدُّورُ فِي الْمُصَلَّى،قَالَ:وَفَعَلَ ذَلِكَ بِعَرَفَةَ ". قَوْلُهُ" مَاشِيًا "غَرِيبٌ، لَمْ أَكْتُبْهُ مِنْ حَدِيثِ ابْنِ عُمَرَ إِلَّا بِهَذَا الْإِسْنَادِ، وَلَيْسَ بِالْقَوِيِّ، فَأَمَّا سَائِرُ أَلْفَاظِهِ فَمَشْهُورَةٌ