1.
Book of Purification
١-
كتاب الطهارة


Chapter on Tanning with Sycamore or Equivalent

باب وقوع الدباغ بالقرظ أو ما يقوم مقامه

Sunan al-Kubra Bayhaqi 66

(66) It is narrated on the authority of Ummul Mu'mineen Sayyidah Aishah Siddiqa (RA) that the Messenger of Allah (peace be upon him) said: "Benefit from the skin of a dead animal after it has been tanned with dirt, sand, or salt, or something that purifies it, or when the doubt has been removed from it." (b) Abu Ahmad said: "This narration with this chain is Munkar (rejected)." (c) Maroof bin Hassan Samarqandi, whose nickname is Abu Ma'adh, is Munkarul Hadeeth (a rejector of Hadeeth).


Grade: Da'if

(٦٦) ام المؤمنین سیدہ عائشہ صدیقہ (رض) سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : ” مردار کی کھال سے فائدہ اٹھاؤ، جب اس کو مٹی، ریت یا نمک سے دباغت دی جائے یا ایسی چیز سے جو اس کو درست کر دے یا جب اس سے شک زائل ہوجائے۔ (ب) ابو احمد کہتے ہیں کہ اس سند کے ساتھ یہ روایت منکر ہے۔ (ج) معروف بن حسان سمرقندی جس کی کنیت ابو معاذ ہے منکر الحدیث ہے۔

(66) Umm ul momineen Sayyidah Ayesha Siddiqa (RA) se riwayat hai keh Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya : "Murdar ki khaal se faida uthao, jab usko mitti, ret ya namak se dabaght di jaye ya aisi cheez se jo usko durust kar de ya jab us se shak zaail ho jaye. (b) Abu Ahmed kehte hain keh iss sanad ke sath yeh riwayat munkar hai. (j) Maroof bin Hasaan Samarqandi jiss ki kunniyat Abu Maaz hai munkar ul hadeeth hai.

٦٦ - وَأَخْبَرَنَا أَبُو سَعْدٍ أَحْمَدُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ الْخَلِيلِ الصُّوفِيُّ، أنا أَبُو أَحْمَدَ عَبْدُ اللهِ بْنُ عَدِيٍّ الْحَافِظُ، أنبأ أَحْمَدُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ الْمُفْلِسِ - وَأَنَا سَأَلْتُهُ - ثنا أَحْمَدُ بْنُ الْأَزْهَرِ بْنِ حَامِدٍ الْبَلْخِيُّ، ثنا مَعْرُوفُ بْنُ حَسَّانَ الْخُرَاسَانِيُّ، ثنا عُمَرُ بْنُ ذَرٍّ، عَنْ مُعَاذَةَ، عَنْ عَائِشَةَ رَضِيَ اللهُ عَنْهَا،قَالَتْ:قَالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" اسْتَمْتِعُوا بِجُلُودِ الْمَيْتَةِ إِذَا هِيَ دُبِغَتْ تُرَابًا، أَوْ رَمَادًا، أَوْ مِلْحًا، أَوْ مَا كَانَ بَعْدَ أَنْ يَزِيدَ صَلَاحُهُ، أَوْ يُزِيلَ الشَّكَّ عَنْهُ ".قَالَ أَبُو أَحْمَدَ:هَذَا مُنْكَرٌ بِهَذَا الْإِسْنَادِ، وَمَعْرُوفُ بْنُ حَسَّانَ السَّمَرْقَنْدِيُّ يَكْنِي أَبَا مُعَاذٍ مُنْكَرُ الْحَدِيثِ