10.
Book of Zakat
١٠-
كتاب الزكاة


Chapter on what is mentioned about honey.

باب ما ورد في العسل

NameFameRank
mālikun Malik ibn Anas al-Asbahi Head of the meticulous scholars and the greatest of the scrupulous
al-shāfi‘ī Muhammad ibn Idris al-Shafi'i The Reviver of Religion at the Turn of the Second Century
al-rabī‘ bn sulaymān al-Rabī' ibn Sulaymān al-Murādī Trustworthy
abū al-‘abbās muḥammad bn ya‘qūb Muhammad ibn Ya'qub al-Umawi Trustworthy Hadith Scholar

Sunan al-Kubra Bayhaqi 7466

Malik (number 7466) narrated from Abdullah ibn Abi Bakr that a written message came from Umar ibn Abd al-Aziz (may Allah have mercy on him) to his father, while he was in Mina, that Zakah should not be taken on horses and honey. Imam Shafi'i said that the narration of Sa'd ibn Abi Dhibab indicates that you (peace and blessings of Allah be upon him) did not order the collection of Zakah on honey, but it was something that was thought to be subject to Zakah, then it was imposed on people in addition. Al-Za'farani said that Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) said that the hadith which states that there is Zakah on honey is weak and the one which states the opposite that it shouldn’t be taken is also weak.


Grade: Da'if

(٧٤٦٦) حضرت مالک عبداللہ بن ابی بکر (رض) سے نقل فرماتے ہیں کہ عمر بن عبد العزیز (رح) کی طرف سے ایک تحریر میرے والد کے پاس آئی ، اس وقت وہ منیٰ میں تھے کہ گھوڑے اور شہد سے زکوۃ نہ لی جائے۔ امام شافعی فرماتے ہیں کہ سعد بن ابی ذباب کی روایت اس پر دلالت کرتی ہے کہ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے شہد کی زکوۃ وصول کا حکم نہیں دیا ، بلکہ یہ ایک ایسی چیز ہے جس کے متعلق سوچا گیا کہ اس میں زکوۃ ہونی چاہیے، پھر یہ اضافی لوگوں پر مقرر کی گئی ہے۔ زعفرانی کہتے ہیں کہ امام شافعی (رح) نے کہا ہے کہ جس حدیث میں یہ ہے کہ شہد میں زکوۃ ہے وہ ضعیف ہے اور جس میں ہے کہ عشر نہ لیا جائے وہ بھی ضعیف ہے۔

(7466) Hazrat Malik Abdullah bin Abi Bakr (RA) se naqal farmate hain ki Umar bin Abdul Aziz (rah) ki taraf se ek tahrir mere walid ke paas aai, is waqt woh Mina mein the ke ghore aur shahad se zakat na li jaye. Imam Shafi farmate hain ki Saad bin Abi Waqqas ki riwayat is par dalalat karti hai ki aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne shahad ki zakat wasool ka hukum nahi diya, balkeh yeh ek aisi cheez hai jis ke mutalliq socha gaya ke is mein zakat honi chahie, phir yeh izafi logon par muqarrar ki gai hai. Zafraani kahte hain ki Imam Shafi (rah) ne kaha hai ki jis hadees mein yeh hai ke shahad mein zakat hai woh zaeef hai aur jis mein hai ke ushr na liya jaye woh bhi zaeef hai.

٧٤٦٦ - أَخْبَرَنَا أَبُو سَعِيدِ بْنُ أَبِي عَمْرٍو، ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، أنبأ الرَّبِيعُ بْنُ سُلَيْمَانَ، أنبأ الشَّافِعِيُّ، أنبأ مَالِكٌ،عَنِ عَبْدِ اللهِ بْنِ أَبِي بَكْرٍ قَالَ:جَاءَ كِتَابٌ مِنْ عُمَرَ بْنِ عَبْدِ الْعَزِيزِ إِلَى أَبِي وَهُوَ بِمِنًى أَنْ" لَا تَأْخُذْ مِنَ الْخَيْلِ وَلَا مِنَ الْعَسَلِ صَدَقَةً "قَالَ الشَّافِعِيُّ رَحِمَهُ اللهُ: وَسَعْدُ بْنُ أَبِي ذُبَابٍ يَحْكِي مَا يَدُلُّ عَلَى أَنَّ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لَمْ يَأْمُرْهُ بِأَخْذِ الصَّدَقَةِ مِنَ الْعَسَلِ وَأنَّهُ شَيْءٌ رَآهُ فَتَطَوَّعَ لَهُ بِهِ أَهْلُهُ.قَالَ الزَّعْفَرَانِيُّ:قَالَ أَبُو عَبْدِ اللهِ الشَّافِعِيُّ: الْحَدِيثُ فِي أَنَّ فِي الْعَسَلِ الْعُشْرَ ضَعِيفٌ وَفِي أَنْ لَا يُؤْخَذَ مِنْهُ الْعُشْرُ ضَعِيفٌ، إِلَّا عَنْ عُمَرَ بْنِ عَبْدِ الْعَزِيزِ وَاخْتِيَارِي أنَّهُ لَا يُؤْخَذُ مِنْهُ لِأَنَّ السُّنَنَ وَالْآثَارَ ثَابِتَةٌ فِيمَا يُؤْخَذُ مِنْهُ وَلَيْسَتْ فِيهِ ثَابِتَةٌ فَكَأنَّهُ عَفْوٌ