10.
Book of Zakat
١٠-
كتاب الزكاة
Chapter on what is mentioned in His statement, exalted is He: 'And give its due on the day of its harvest.'
باب ما ورد في قوله تعالى: وآتوا حقه يوم حصاده
Sunan al-Kubra Bayhaqi 7507
(7507) Ibn Abi Najih narrates on the authority of Mujahid regarding the Divine Decree, "And give its due on the day of its harvest," that it refers to giving from it on the day of harvest and he gestured with his hand as if someone was giving something, saying one or two, i.e. giving one or two handfuls at the time of harvest. He was motioning with his hand as if he was holding something, saying that they would give a handful and leave them, and they would follow behind the harvesters gathering the grain. A group is of the opinion that this verse was abrogated by the obligation of Zakat.
Grade: Sahih
(٧٥٠٧) ابن ابی نجیح مجاہد سے فرمانِ الٰہی وآتو حقہ یوم حصادہ کہ اس سے مراد نقل فرماتے ہیں : فصل کاٹنے کے دن اس میں سے دینا اور ہاتھ سے اشارہ کرتے ہوئے بتایا کہ ایک چلو یا دو ، گویا کہ وہ کوئی چیز دے رہے ہیں فصل کاٹنے کے وقت ایک مٹھی یا دو مٹھی دینا وہ اپنے ہاتھ سے اشارہ کر رہے تھے جیسے کوئی چیز پکڑ رہے ہوں ، وہ کہتے کہ ایک مٹھی دیتے اور انھیں چھوڑ دیتے اور وہ فصل کاٹنے والے اثرات کے پیچھے چلتے ۔ ایک جماعت اس طرف گئی ہے کہ یہ آیت زکوۃ فرض ہونے سے منسوخ ہوچکی ہے۔
7507 Ibn e Abi Najeh Mujahid se farman e elahi waatu haqahu yaum hisada keh is se murad naqal farmate hain fasal katne ke din is mein se dena aur hath se ishara karte hue bataya keh ek chalo ya do goya keh woh koi cheez de rahe hain fasal katne ke waqt ek muthi ya do muthi dena woh apne hath se ishara kar rahe the jaise koi cheez pakad rahe hon woh kehte keh ek muthi dete aur unhen chhor dete aur woh fasal katne wale asraat ke peeche chalte ek jamaat is taraf gai hai keh yeh ayat zakat farz hone se mansukh ho chuki hai
٧٥٠٧ - وَأَخْبَرَنَا أَبُو سَعِيدٍ، ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ، ثنا الْحَسَنُ، ثنا يَحْيَى، ثنا سُفْيَانُ بْنُ عُيَيْنَةَ، عَنِ ابْنِ أَبِي نَجِيحٍ، عَنْ مُجَاهِدٍ،فِي قَوْلِهِ تَعَالَى:{وَآتُوا حَقَّهُ يَوْمَ حَصَادِهِ}[الأنعام: ١٤١]قَالَ:" عِنْدَ الزَّرْعِ تُعْطِي مِنْهُ الْقَبْضَ،وَهِيَ هَكَذَا وَأَشَارَ بِأَطْرَافِ أَصَابِعِهِ كَأنَّهُ يَتَنَاوَلُ بِهَا وَعِنْدَ الصِّرَامِ يُعْطِي الْقَبْضَ وَهِيَ هَكَذَا وَأَشَارَ بِكَفِّهِ كَأنَّهُ يَقْبِضُ بِهَا وَيَقُولُ:يُعْطِي الْقَبْضَةَ قَالَ: وَيَتْرَكُهُمْ يَتَّبِعُونَ آثَارَ الصِّرَامِ، وَذَهَبَ جَمَاعَةٌ إِلَى أَنَّهَا صَارَتْ مَنْسُوخَةً بِالزَّكَاةِ الْمَفْرُوضَةِ "