10.
Book of Zakat
١٠-
كتاب الزكاة
Chapter on debt with charity.
باب الدين مع الصدقة
Sunan al-Kubra Bayhaqi 7618
(7618) Hammad bin Abi Sulaiman said that a man should pay Zakat on his wealth even if he has a debt equal to it, because he eats and marries from it. Shaykh says: The apparent arguments that have come regarding the obligation of Zakat on wealth testify to the validity of this statement, and this is the newer opinion of Imam Shafi'i. The Hadith of 'Uthman is similar to this, and he gave precedence to paying off debt over the obligation of Zakat on wealth, saying: "This is your month of Zakat." It is likely that he meant, "When this month passes, then Zakat will become permissible," just as it is said, "The month of Hajj," even though Hajj occurs after the passage of a few of its days. This information has reached us from Abu Sa'eed.
Grade: Sahih
(٧٦١٨) حماد بن ابی سلیمان فرماتے ہیں کہ آدمی اپنے مال کی زکوۃ ادا کرے اگرچہ اس کے برابر اس پر قرض ہو ، کیونکہ وہ اسی سے کھاتا اور نکاح کرتا ہے۔ شیخ فرماتے ہیں : ا وہ ظاہری دلائل جو اموال کی زکوۃ کے وجوب میں آئے ہیں وہ اس قول کی صحت میں گواہی دیتے ہیں اور یہ امام شافعی کا نیا قول ہے اور عثمان کی حدیث اس کے مشابہ ہے اور انھوں نے مال میں زکوۃ کے وجوب سے پہلیقرضے کی ادائیگی کا حکم دیا، فرمایا : یہ تمہاری زکوۃ کا مہینہ ہے، جائز ہے کہ وہ فرماتے : جب یہ مہینہ گزر جائے گا تو زکوۃ حلال ہوجائے گی ، جس طرح کہا جاتا ہے ذوالحج کا مہینہ حالانکہ حج اس کے چند ایام گزرنے کے بعد ہوتا ہے اس کی خبر ہمیں ابو سعید نے دے۔
(7618) Hammad bin Abi Sulaiman farmate hain ki aadmi apne mal ki zakat ada kare agarcheh uske barabar us par qarz ho, kyunki woh usi se khata aur nikah karta hai. Sheikh farmate hain: Woh zahiri daleel jo amwal ki zakat ke wujoob mein aaye hain woh is qaul ki sehat mein gawahi dete hain aur yeh Imam Shafi ka naya qaul hai aur Usman ki hadees iske mushabeh hai aur unhon ne mal mein zakat ke wujoob se pehle qarze ki adaegi ka hukm diya, farmaya: Yeh tumhari zakat ka mahina hai, jaiz hai ki woh farmate: Jab yeh mahina guzar jayega to zakat halal ho jayegi, jis tarah kaha jata hai Zulhajj ka mahina halanki Hajj uske chand ayam guzarne ke baad hota hai iski khabar hamein Abu Saeed ne di.
٧٦١٨ -قَالَ:وَحَدَّثَنَا يَحْيَى، ثنا أَبُو بَكْرٍ النَّهْشَلِيُّ،عَنْ حَمَّادِ بْنِ أَبِي سُلَيْمَانَ أَنَّهُ قَالَ:" يُزَكِّي الرَّجُلُ مَالَهُ وَإِنْ كَانَ عَلَيْهِ مِنَ الدَّيْنِ مِثْلُهُ؛ لَأَنَّهُ يَأْكُلُ مِنْهُ وَيَنْكِحُ فِيهِ ".قَالَ الشَّيْخُ:وَالظَّوَاهِرُ الَّتِي وَرَدَتْ بِإِيجَابِ الزَّكَاةِ فِي الْأَمْوَالِ تَشْهَدُ لِهَذَا الْقَوْلِ بِالصِّحَّةِ،وَهُوَ قَوْلُ الشَّافِعِيِّ فِي الْجَدِيدِ وَكَانَ يَقُولُ:حَدِيثُ عُثْمَانَ يُشْبِهُ وَاللهُ أَعْلَمُ أَنْ يَكُونَ إِنَّمَا أَمَرَ بِقَضَاءِ الدَّيْنِ قَبْلَ حُلُولِ الصَّدَقَةِ فِي الْمَالِ،وَقَوْلُهُ هَذَا شَهْرُ زَكَاتِكُمْ يَجُوزُ أَنْ يَقُولَ:هَذَا الشَّهْرُ الَّذِي إِذَا مَضَى حَلَّتْ زَكَاتُكُمْ كَمَا يُقَالُ شَهْرُ ذِي الْحِجَّةِ وَإِنَّمَا الْحِجَّةُ بَعْدَ مُضَيِّ أَيَّامٍ مِنْهُ. أَخْبَرَنَا بِهَذَا الْكَلَامِ أَبُو سَعِيدٍ،ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ أَنْبَأَ الرَّبِيعُ قَالَ:قَالَ الشَّافِعِيُّ فَذَكَرَهُ