10.
Book of Zakat
١٠-
كتاب الزكاة
Chapter on whoever says Zakat al-Fitr is obligatory.
باب من قال: زكاة الفطر فريضة
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
qays bn sa‘din | Qays ibn Sa'd al-Ansari | Sahabi |
abī ‘ammārin | Arib ibn Humayd al-Himdani | Trustworthy |
al-qāsim bn mukhaymirah | Al-Qasim ibn Mukhaymira al-Hamadani | Trustworthy |
slmh bn kuhaylin | Salama ibn Kuhail al-Hadrami | Trustworthy |
sufyān | Sufyan al-Thawri | Trustworthy Hadith scholar, Jurist, Imam, Hadith expert, and he may have concealed the identity of some narrators |
ya‘lá bn ‘ubaydin | Ya'la ibn 'Ubayd at-Tanaqisi | Trustworthy except in his narration from ath-Thawri, in which he is lenient |
abū aḥmad muḥammad bn ‘abd al-wahhāb | Muhammad ibn Abd al-Wahhab al-Abdi | Trustworthy Knowledgeable |
abū ‘uthmān ‘amrūin bn ‘abd al-lah al-baṣrī | Amr ibn Abdullah al-Basri | Trustworthy |
abū ṭāhirin | Muhammad ibn Mahmash al-Zayyadi | Trustworthy Imam |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
قَيْسَ بْنَ سَعْدٍ | قيس بن سعد الأنصاري | صحابي |
أَبِي عَمَّارٍ | عريب بن حميد الهمداني | ثقة |
الْقَاسِمِ بْنِ مُخَيْمِرَةَ | القاسم بن مخيمرة الهمداني | ثقة |
سَلَمَةَ بْنِ كُهَيْلٍ | سلمة بن كهيل الحضرمي | ثقة |
سُفْيَانُ | سفيان الثوري | ثقة حافظ فقيه إمام حجة وربما دلس |
يَعْلَى بْنُ عُبَيْدٍ | يعلى بن عبيد الطناقسي | ثقة إلا في حديثه عن الثوري ففيه لين |
أَبُو أَحْمَدَ مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ الْوَهَّابِ | محمد بن عبد الوهاب العبدي | ثقة عارف |
أَبُو عُثْمَانَ عَمْرُو بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الْبَصْرِيُّ | عمرو بن عبد الله البصري | ثقة |
أَبُو طَاهِرٍ | محمد بن محمش الزيادي | ثقة إمام |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 7671
Ammar (may Allah be pleased with him) narrates that we asked Qais bin Saad (may Allah be pleased with him) about Sadaqatul Fitr, so he said: The Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) ordered us before the obligation of Zakat was revealed. When the obligation of Zakat was revealed, then neither did the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) command us nor did he forbid us, but we used to give it. The Shaikh says: This does not indicate that it is no longer obligatory, because one obligation does not make another obligatory, and the scholars have unanimously agreed upon the obligation of Sadaqatul Fitr, although they differed in its name, but it is not permissible to abandon it.
Grade: Sahih
(٧٦٧١) حضرت عمار (رض) فرماتے ہیں کہ ہم نے قیس بن سعد (رض) سے صدقہ فطر کے بارے میں پوچھا تو انھوں نے فرمایا : ہمیں رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے زکوۃ کی فرضیت نازل ہونے سے پہلے حکم دیا جب زکوۃ کی فرضیت نازل ہوئی تو پھر نہ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ہمیں حکم دیا اور نہ ہی منع کیا لیکن ہم دیا کرتے تھے۔ شیخ فرماتے ہیں : یہ فرض کے ساقط ہونے پر دال نہیں، کیونکہ فرض دوسرے ساقط کو واجب نہیں کرتا اور اہل علم نے صدقہ فطر کے وجوب پرا جماع کیا ہے، اگرچہ اس کے نام میں اختلاف کیا ہے مگر اس کا ترک کرنا جائز نہیں۔
(7671) Hazrat Ammar (RA) farmate hain ki hum ne Qais bin Saad (RA) se sadqa fitr ke bare mein poocha to unhon ne farmaya: humein Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne zakat ki farziyat nazil hone se pehle hukm diya jab zakat ki farziyat nazil hui to phir na aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne humein hukm diya aur na hi mana kiya lekin hum diya karte the. Sheikh farmate hain: yeh farz ke saqit hone par dal nahin, kyunki farz doosre saqit ko wajib nahin karta aur ahl e ilm ne sadqa fitr ke wujoob par ijma kiya hai, agarcheh iske naam mein ikhtilaf kiya hai magar iska tark karna jaiz nahin.
٧٦٧١ -وَأَمَّا الَّذِي رُوِيَ عَنْ قَيْسِ بْنِ سَعْدٍ فِي ذَلِكَ:فَأَخْبَرَنَاهُ أَبُو طَاهِرٍ الْفَقِيهُ، أنبأ أَبُو عُثْمَانَ عَمْرُو بْنُ عَبْدِ اللهِ الْبَصْرِيُّ، ثنا أَبُو أَحْمَدَ مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ الْوَهَّابِ أنبأ يَعْلَى بْنُ عُبَيْدٍ، ثنا سُفْيَانُ، عَنْ سَلَمَةَ بْنِ كُهَيْلٍ، عَنِ الْقَاسِمِ بْنِ مُخَيْمِرَةَ، عَنْ أَبِي عَمَّارٍ،قَالَ:سَأَلْنَا قَيْسَ بْنَ سَعْدٍ عَنْ صَدَقَةِ الْفِطْرِ،فَقَالَ:" أَمَرَنَا بِهَا رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَبْلَ أَنْ تَنْزِلَ الزَّكَاةُ، فَلَمَّا نَزَلَتِ الزَّكَاةُ لَمْ يَأْمُرْنَا وَلَمْ يَنْهَنَا وَنَحْنُ نَفْعَلُهُ ".قَالَ الشَّيْخُ:وَهَذَا لَا يَدُلُّ عَلَى سُقُوطِ فَرْضِهَا؛ لِأَنَّ نُزُولَ فَرْضٍ لَا يُوجِبُ سُقُوطَ آخَرَ وَقَدْ أَجْمَعَ أَهْلُ الْعِلْمِ عَلَى وُجُوبِ زَكَاةِ الْفِطْرِ وَإِنِ اخْتَلَفُوا فِي تَسْمِيَتِهَا فَرْضًا فَلَا يَجُوزُ تَرْكُهَا وَبِاللهِ التَّوْفِيقُ