1.
Book of Purification
١-
كتاب الطهارة
Chapter on Obligation of Washing Between Foreskin and Glans Penis (Khitanain)
باب وجوب الغسل بالتقاء الختانين
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
wa‘ā’ishah | Aisha bint Abi Bakr as-Siddiq | Sahabi |
li‘umar | Umar ibn al-Khattab al-'Adawi | Sahabi |
wa’abū sa‘īdin al-khudrī | Abu Sa'id al-Khudri | Companion |
al-zuhrī | Muhammad ibn Shihab al-Zuhri | The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery |
yūnus bn yazīd al-aylī | Younus ibn Yazid al-Aylee | Trustworthy |
‘uthmān bn ‘umar | Uthman ibn Umar al-Abdi | Trustworthy |
al-‘abbās bn muḥammadin al-dūrī | Al-Abbas ibn Muhammad Al-Dawri | Trustworthy Hadith Scholar |
ḥamzah bn muḥammad bn al-‘abbās | Hamza ibn Muhammad al-Dahqan | Thiqah Thabt |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
وَعَائِشَةَ | عائشة بنت أبي بكر الصديق | صحابي |
لِعُمَرَ | عمر بن الخطاب العدوي | صحابي |
وَأَبُو سَعِيدٍ الْخُدْرِيُّ | أبو سعيد الخدري | صحابي |
الزُّهْرِيِّ | محمد بن شهاب الزهري | الفقيه الحافظ متفق على جلالته وإتقانه |
يُونُسَ بْنِ يَزِيدَ الأَيْلِيِّ | يونس بن يزيد الأيلي | ثقة |
عُثْمَانَ بْنِ عُمَرَ | عثمان بن عمر العبدي | ثقة |
الْعَبَّاسُ بْنُ مُحَمَّدٍ الدُّورِيُّ | العباس بن محمد الدوري | ثقة حافظ |
حَمْزَةُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ الْعَبَّاسِ | حمزة بن محمد الدهقان | ثقة ثبت |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 774
It is narrated on the authority of Imam Zuhri that some people of the Ansar, including Abu Ayyub and Abu Sa'eed Khudri (may Allah be pleased with them), used to give the verdict that "water is from water" and that a man who comes to his wife and does not ejaculate does not have to perform ghusl. When this was mentioned to Sayyiduna Umar ibn al-Khattab (may Allah be pleased with him) and Sayyida Aisha (may Allah be pleased with her), they denied it and said: "When the private part touches the private part, ghusl becomes obligatory." Abu ibn Ka'b (may Allah be pleased with him) said: "The verdict of 'water is from water' was a concession in the early days of Islam, and this concession was given by the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him). Then you (peace and blessings of Allah be upon him) commanded to perform ghusl."
Grade: Sahih
(٧٧٤) امام زہری سے روایت ہے کہ انصار کے کچھ لوگ جن میں ابو ایوب اور ابو سعید خدری (رض) بھی شامل ہیں ، یہ فتوی دیتے تھے کہ پانی پانی سے ہے اور جو آدمی اپنی بیوی کے پاس آئے اور انزال نہ ہو تو اس پر غسل نہیں ہے، جب یہ بات سیدنا عمر ابن عمر (رض) اور سیدہ عائشہ (رض) سے ذکر کی گئی تو انھوں نے اس کا انکار کردیا اور فرمایا : جب شرمگاہ شرمگاہ سے مل جائے تو غسل واجب ہوجاتا ہے۔ ابی بن کعب (رض) فرماتے ہیں کہ ” پانی پانی سے ہے “ کے فتویٰ کی ابتدائے اسلام میں رخصت تھی اور یہ رخصت نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے دی تھی، پھر آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے غسل کرنے کا حکم دے دیا۔
774 Imam Zuhri se riwayat hai ki Ansar ke kuchh log jin mein Abu Ayyub aur Abu Saeed Khudri (RA) bhi shamil hain, yeh fatwa dete the ki pani pani se hai aur jo aadmi apni biwi ke paas aaye aur inzal na ho to us par ghusl nahin hai, jab yeh baat Sayyiduna Umar ibn Umar (RA) aur Sayyida Ayesha (RA) se zikr ki gayi to unhon ne iska inkar kar diya aur farmaya : Jab sharmgah sharmgah se mil jaye to ghusl wajib ho jata hai. Abi bin Kaab (RA) farmate hain ki "pani pani se hai" ke fatwa ki ibtidaaye Islam mein rukhsat thi aur yeh rukhsat Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne di thi, phir aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne ghusl karne ka hukm de diya.
وَالَّذِي يَدُلُّ عَلَى نَسْخِهِ مَا٧٧٤ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَلِيٍّ الْحَسَنُ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ إِبْرَاهِيمَ بْنِ شَاذَانَ مِنْ أَصْلِهِ، ثنا حَمْزَةُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ الْعَبَّاسِ، ثنا الْعَبَّاسُ بْنُ مُحَمَّدٍ الدُّورِيُّ، عَنْ عُثْمَانَ بْنِ عُمَرَ، عَنْ يُونُسَ بْنِ يَزِيدَ الْأَيْلِيِّ، عَنِ الزُّهْرِيِّ، أَنَّ رِجَالًا مِنَ الْأَنْصَارِ فِيهِمْ أَبُو أَيُّوبَ، وَأَبُو سَعِيدٍ الْخُدْرِيُّ كَانُوا يُفْتُونَ الْمَاءُ مِنَ الْمَاءِ، وَأَنَّهُ لَيْسَ عَلَى مَنْ أَتَى امْرَأَتَهُ فَلَمْ يُنْزِلْ غُسْلٌ، فَلَمَّا ذُكِرَ ذَلِكَ لِعُمَرَ، وَابْنِ عُمَرَ، وَعَائِشَةَ،أَنْكَرُوا ذَلِكَ وَقَالُوا:" إِذَا جَاوَزَ الْخِتَانُ الْخِتَانَ فَقَدْ وَجَبَ الْغُسْلُ "فَقَالَ سَهْلُ بْنُ سَعْدٍ: وَكَانَ قَدْ أَدْرَكَ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي زَمَانِهِ، وَهُوَ ابْنُ خَمْسَ عَشْرَةَ سَنَةً، حَدَّثَنِي أُبَيُّ بْنُ كَعْبٍ أَنَّ الْفُتْيَا الَّتِي كَانَتِ الْمَاءُ مِنَ الْمَاءِ رُخْصَةٌ أَرْخَصَهَا رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي أَوَّلِ الْإِسْلَامِ ثُمَّ أَمَرَ بِالْغُسْلِ "