1.
Book of Purification
١-
كتاب الطهارة


Chapter on One in a State of Major Ritual Impurity (Janabah) Intending to Sleep, Should Wash His Private Parts, Perform Wudu' for Prayer, and Then Sleep

باب الجنب يريد النوم فيغسل فرجه ويتوضأ وضوءه للصلاة، ثم ينام

Sunan al-Kubra Bayhaqi 969

Sayyiduna Abdullah ibn Qais (may Allah be pleased with him) narrated that he asked Sayyida Aisha (may Allah be pleased with her) about the Messenger of Allah's (peace and blessings be upon him) Witr prayer, "Did he pray it at the beginning of the night or at the end of the night?" She replied, "He used to do both. Sometimes he would pray Witr at the beginning of the night and sometimes at the end of the night." I said, "All praise is to the One who has kept the matter flexible." I asked, "How was the recitation of the Prophet (peace and blessings be upon him) at night? Did he recite loudly or softly?" She replied, "He used to do both. Sometimes he recited softly and sometimes loudly." I said, "All praise is to the One who has kept the matter flexible." Then I asked, "How did he deal with Janabah? Did he take a bath before sleeping or sleep before taking a bath?" She said, "He used to do both. Sometimes he (peace and blessings be upon him) would take a bath and then sleep, and sometimes he (peace and blessings be upon him) would perform ablution and then sleep." I said, "All praise is to the One who has kept the matter flexible."


Grade: Sahih

(٩٦٩) سیدنا عبداللہ بن قیس (رض) فرماتے ہیں کہ میں نے سیدہ عائشہ (رض) سے رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے وتر کے متعلق سوال کیا کہ آپ وتر اول رات میں پڑھتے تھے یا رات کے آخری حصے میں ؟ فرماتی ہیں : آپ دونوں طرح کرتے تھے بعض اوقات وتر رات کے شروع میں پڑھتے اور بعض اوقات رات کے آخری حصے میں۔ میں نے کہا : تمام تعریفیں اس ذات کے لیے ہیں جس نے معاملے میں وسعت رکھی ہے، میں نے کہا : آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی رات کی قراءت کیسی تھی ؟ کیا آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) رات کو قراءت اونچی کرتے تھے یا آہستہ ؟ فرماتی ہیں : آپ دونوں طرح کرتے تھے بعض اوقات آپ نے آہستہ کی اور بعض اوقات اونچی آواز سے ۔ میں نے کہا : سب تعریفیں اس ذات کے لیے ہیں جس نے معاملے میں وسعت رکھی ہے۔ پھر میں نے کہا : آپ جنابت میں کس طرح کرتے تھے، کیا آپ سونے سے پہلے غسل کرتے تھے یا غسل کرنے سے پہلے سو جاتے تھے ؟ فرماتی ہیں : آپ دونوں طرح کرتے تھے بعض اوقات آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے غسل کیا پھر سو گئے اور بعض اوقات آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے وضو کیا پھر سو گئے۔ میں نے کہا : سب تعریفیں اس ذات کے لیے ہیں جس نے معاملے میں وسعت رکھی ہے۔

(969) Syedna Abdullah bin Qais (RA) farmate hain ke maine Syeda Ayesha (RA) se Rasul Allah (SAW) ke witr ke mutaliq sawal kya ke aap witr awwal raat mein parhte thay ya raat ke aakhri hisse mein? Farmati hain: Aap dono tarah karte thay baaz auqat witr raat ke shuru mein parhte aur baaz auqat raat ke aakhri hisse mein. Maine kaha: Tamam tareefain is zaat ke liye hain jis ne muamle mein wusat rakhi hai, maine kaha: Aap (SAW) ki raat ki qirat कैसी thi? Kya aap (SAW) raat ko qirat oonchi karte thay ya aahsta? Farmati hain: Aap dono tarah karte thay baaz auqat aap ne aahsta ki aur baaz auqat oonchi aawaz se. Maine kaha: Sab tareefain is zaat ke liye hain jis ne muamle mein wusat rakhi hai. Phir maine kaha: Aap janabat mein kis tarah karte thay, kya aap sone se pehle ghusl karte thay ya ghusl karne se pehle so jate thay? Farmati hain: Aap dono tarah karte thay baaz auqat aap (SAW) ne ghusl kya phir so gaye aur baaz auqat aap (SAW) ne wazu kya phir so gaye. Maine kaha: Sab tareefain is zaat ke liye hain jis ne muamle mein wusat rakhi hai.

٩٦٩ - أَخْبَرَنَا أَبُو طَاهِرٍ الْفَقِيهُ، ثنا عَلِيُّ بْنُ حَمْشَاذَ الْعَدْلُ، ثنا الْحَارِثُ بْنُ أَبِي أُسَامَةَ، ثنا أَبُو النَّضْرِ، ثنا اللَّيْثُ، عَنْ مُعَاوِيَةَ بْنِ صَالِحٍ، عَنْ عَبْدِ اللهِ بْنِ أَبِي قَيْسٍ،قَالَ:سَأَلْتُ ⦗٣٠٩⦘ عَائِشَةَ عَنْ وِتْرِ رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَيْفَ كَانَ يُوتِرُ مِنْ أَوَّلِ اللَّيْلِ أَوْ آخِرِهِ؟قَالَتْ:" كُلُّ ذَلِكَ كَانَ يَفْعَلُ رُبَّمَا أَوْتَرَ وَرُبَّمَا أَخَّرَهُ "قُلْتُ: الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي جَعَلَ فِي الْأَمْرِ سَعَةً،قُلْتُ:كَيْفَ كَانَتْ قِرَاءَتُهُ مِنَ اللَّيْلِ أَكَانَ يُسِرُّ بِالْقِرَاءَةِ مِنَ اللَّيْلِ أَمْ يَجْهَرُ؟قَالَتْ:" كُلُّ ذَلِكَ قَدْ كَانَ يَفْعَلُ رُبَّمَا أَسَرَّ وَرُبَّمَا جَهَرَ "قَالَ: قُلْتُ: الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي جَعَلَ فِي الْأَمْرِ سَعَةً،قُلْتُ:كَيْفَ كَانَ يَصْنَعُ فِي الْجَنَابَةِ أَكَانَ يَغْتَسِلُ قَبْلَ أَنْ يَنَامَ أَوْ يَنَامُ قَبْلَ أَنْ يَغْتَسِلَ؟قَالَتْ:" كُلُّ ذَلِكَ قَدْ كَانَ يَفْعَلُ رُبَّمَا اغْتَسَلَ فَنَامَ وَرُبَّمَا تَوَضَّأَ فَنَامَ "قَالَ: قُلْتُ: الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي جَعَلَ فِي الْأَمْرِ سَعَةً. رَوَاهُ مُسْلِمٌ فِي الصَّحِيحِ عَنْ قُتَيْبَةَ، عَنِ اللَّيْثِ إِلَّا أَنَّهُ اخْتَصَرَ الْحَدِيثَ فَذَكَرَ قِصَّةَ الْغُسْلِ دُونَ مَا قَبْلَهُ