Al-Bara reported that the bowing, the prostration the sitting in between the two prostrations and the standing after the bowing of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) but not qiyam (standing in the prayer) and qu`ud (sitting in the prayer) used to be approximately equal (in duration).
ہم سے بدل بن محبر نے بیان کیا، انہوں نے کہا کہ ہم سے شعبہ نے بیان کیا، انہوں نے کہا کہ مجھے حکم نے ابن ابی لیلیٰ سے خبر دی، انہوں نے براء بن عازب رضی اللہ عنہ سے، انہوں نے بتلایا کہ نبی کریم ﷺ کے رکوع و سجود، دونوں سجدوں کے درمیان کا وقفہ اور جب رکوع سے سر اٹھاتے تو تقریباً سب برابر تھے۔ سوا قیام اور تشہد کے قعود کے۔
ham se badal ban mahbir ne byan kiya, unhone kaha ke ham se shu'ba ne byan kiya, unhone kaha ke mujhe hukm ne ibn abilayly se khabar di, unhone baraa bin aazib (رضي الله تعالى عنه) se, unhone batlaya ke nabi kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ke rukoo' o sajood, dono sajdooon ke darmiyan ka waqfa o jab rukoo' se sar uThate to taqreeban sub barabar the. siva qiyam o tashahhud ke qu'ood ke.
حَدَّثَنَا بَدَلُ بْنُ الْمُحَبَّرِ ، قَالَ : حَدَّثَنَا شُعْبَةُ ، قَالَ : أَخْبَرَنِي الْحَكَمُ ، عَنْ ابْنِ أَبِي لَيْلَى ، عَنْ الْبَرَاءِ ، قَالَ : كَانَ رُكُوعُ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَسُجُودُهُ وَبَيْنَ السَّجْدَتَيْنِ ، وَإِذَا رَفَعَ رَأْسَهُ مِنَ الرُّكُوعِ مَا خَلَا الْقِيَامَ وَالْقُعُودَ قَرِيبًا مِنَ السَّوَاءِ .