Nafi narrated that Ibn Umar said, Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) said, 'If one manumits his share of a jointly possessed slave, and can afford the price of the other shares according to the adequate price of the slave, the slave will be completely manumitted, otherwise he will be partially manumitted.' Ayyub, a sub-narrator is not sure whether the saying, ‘otherwise he will be partially manumitted’ was said by Nafi or the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم).
ہم سے عمران بن میسرہ ابوالحسن بصری نے بیان کیا، کہا کہ ہم سے عبدالوارث بن سعید نے بیان کیا، کہا ہم سے ایوب سختیانی نے، کہا ان سے نافع نے اور ان سے عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہما نے کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا جو شخص مشترک ( ساجھے ) کے غلام میں اپنا حصہ آزاد کر دے اور اس کے پاس سارے غلام کی قیمت کے موافق مال ہو تو وہ پورا آزاد ہو جائے گا۔ اگر اتنا مال نہ ہو تو بس جتنا حصہ اس کا تھا اتنا ہی آزاد ہوا۔ ایوب نے کہا کہ یہ مجھے معلوم نہیں کہ روایت کا یہ آخری حصہ ”غلام کا وہی حصہ آزاد ہو گا جو اس نے آزاد کیا ہے“ یہ نافع کا اپنا قول ہے یا نبی کریم ﷺ کی حدیث میں داخل ہے۔
Hum se Imran bin Maysarah Abu al-Hasan Basri ne byan kiya, kaha ke hum se Abdul Warith bin Saeed ne byan kiya, kaha hum se Ayub Sakhtiyani ne, kaha un se Nafi' ne aur un se Abdullah bin Umar (Radiallahu anhu) ne ke Rasoolullah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya jo shakhs mushtarik (saajhe) ke ghulam mein apna hissa azaad kar de aur us ke paas sare ghulam ki qeemat ke mawafiq maal ho to woh pura azaad ho jayega. Agar itna maal nah ho to bas jitna hissa us ka tha itna hi azaad hua. Ayub ne kaha ke yeh mujhe maloom nahin ke riwayat ka yeh aakhri hissa "ghulam ka wahi hissa azaad hoga jo us ne azaad kiya hai" yeh Nafi' ka apna qaul hai ya Nabi Kareem ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ki hadith mein daakhil hai.
حَدَّثَنَا عِمْرَانُ بْنُ مَيْسَرَةَ ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الْوَارِثِ ، حَدَّثَنَا أَيُّوبُ ، عَنْ نَافِعٍ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا ، قَالَ : قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ : مَنْ أَعْتَقَ شِقْصًا لَهُ مِنْ عَبْدٍ أَوْ شِرْكًا أَوْ قَالَ نَصِيبًا وَكَانَ لَهُ مَا يَبْلُغُ ثَمَنَهُ بِقِيمَةِ الْعَدْلِ فَهُوَ عَتِيقٌ ، وَإِلَّا فَقَدْ عَتَقَ مِنْهُ مَا عَتَقَ ، قَالَ : لَا أَدْرِي قَوْلُهُ عَتَقَ مِنْهُ مَا عَتَقَ ، قَوْلٌ مِنْ نَافِعٍ أَوْ فِي الْحَدِيثِ ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ .