Narrated Yusuf bin Mahk: While I was with Aisha, the mother of the Believers, a person from Iraq came and asked, What type of shroud is the best? `Aisha said, May Allah be merciful to you! What does it matter? He said, O mother of the Believers! Show me (the copy of) your Qur'an, She said, Why? He said, In order to compile and arrange the Qur'an according to it, for people recite it with its Suras not in proper order. `Aisha said, What does it matter which part of it you read first? (Be informed) that the first thing that was revealed thereof was a Sura from Al-Mufassal, and in it was mentioned Paradise and the Fire. When the people embraced Islam, the Verses regarding legal and illegal things were revealed. If the first thing to be revealed was: 'Do not drink alcoholic drinks.' people would have said, 'We will never leave alcoholic drinks,' and if there had been revealed, 'Do not commit illegal sexual intercourse, 'they would have said, 'We will never give up illegal sexual intercourse.' While I was a young girl of playing age, the following Verse was revealed in Mecca to Muhammad: 'Nay! But the Hour is their appointed time (for their full recompense), and the Hour will be more grievous and more bitter.' (54.46) Sura Al-Baqara (The Cow) and Surat An-Nisa (The Women) were revealed while I was with him. Then `Aisha took out the copy of the Qur'an for the man and dictated to him the Verses of the Suras (in their proper order) .
ہم سے ابراہیم بن موسیٰ نے بیان کیا، کہا ہم کو ہشام بن یوسف نے خبر دی، انہیں ابن جریج نے خبر دی، ان سے کیسان نے کہا کہ مجھے یوسف بن ماہک نے خبر دی، انہوں نے بیان کیا کہ میں ام المؤمنین عائشہ رضی اللہ عنہا کی خدمت میں حاضر تھا کہ ایک عراقی ان کے پاس آیا اور پوچھا کہ کفن کیسا ہونا چاہئے؟ ام المؤمنین نے کہا: افسوس اس سے مطلب! کسی طرح کا بھی کفن ہو تجھے کیا نقصان ہو گا۔ پھر اس شخص نے کہا ام المؤمنین مجھے اپنے مصحف دکھا دیجئیے۔ انہوں نے کہا کیوں؟ ( کیا ضرورت ہے ) اس نے کہا تاکہ میں بھی قرآن مجید اس ترتیب کے مطابق پڑھوں کیونکہ لوگ بغیر ترتیب کے پڑھتے ہیں۔ انہوں نے کہا پھر اس میں کیا قباحت ہے جونسی سورت تو چاہے پہلے پڑھ لے ( جونسی سورت چاہے بعد میں پڑھ لے اگر اترنے کی ترتیب دیکھتا ہے ) تو پہلے مفصل کی ایک سورت، اتری ( «اقرا باسم ربك» ) جس میں جنت و دوزخ کا ذکر ہے۔ جب لوگوں کا دل اسلام کی طرف رجوع ہو گیا ( اعتقاد پختہ ہو گئے ) اس کے بعد حلال و حرام کے احکام اترے، اگر کہیں شروع شروع ہی میں یہ اترتا کہ شراب نہ پینا تو لوگ کہتے ہم تو کبھی شراب پینا نہیں چھوڑیں گے۔ اگر شروع ہی میں یہ اترتا کہ زنا نہ کرو تو لوگ کہتے ہم تو زنا نہیں چھوڑیں گے اس کے بجائے مکہ میں محمد ﷺ پر اس وقت جب میں بچی تھی اور کھیلا کرتی تھی یہ آیت نازل ہوئی «بل الساعة موعدهم والساعة أدهى وأمر» لیکن سورۃ البقرہ اور سورۃ نساء اس وقت نازل ہوئیں، جب میں ( مدینہ میں ) نبی کریم ﷺ کے پاس تھی۔ بیان کیا کہ پھر انہوں نے اس عراقی کے لیے اپنا مصحف نکالا اور ہر سورت کی آیات کی تفصیل لکھوائی۔
Hum se Ibraheem bin Musa ne bayan kiya, kaha hum ko Hisham bin Yousuf ne khabar di, unhein Ibn Jareej ne khabar di, un se Kaysan ne kaha ke mujhe Yousuf bin Mahak ne khabar di, unhon ne bayan kiya ke main ummul momineen Ayesha radiyallahu anha ki khidmat mein haazir tha ke ek iraqi un ke paas aya aur poocha ke kafan kaisa hona chahiye? Ummul momineen ne kaha: Afsos is se matlab! Kisi tarah ka bhi kafan ho tujhe kya nuqsan hoga. Phir us shakhs ne kaha ummul momineen mujhe apna mushaf dikha dejiye. Unhon ne kaha kyon? ( kya zarurat hai ) Us ne kaha takay mein bhi Quran Majeed is tartib ke mutabiq padhu kyun ke log baghair tartib ke padhte hain. Unhon ne kaha phir is mein kya qubahat hai jo nsi surat to chahe pehle padh le ( jo nsi surat chahe baad mein padh le agar utarne ki tartib dekhta hai ) to pehle mufasil ki ek surat, utri ( «Iqra Basmi Rabbik» ) jis mein jannat o dozak ka zikar hai. Jab logoon ka dil islam ki taraf ruju hogaya ( etaqad pakhta ho gaye ) us ke baad halal o haram ke ahkam utre, agar kahan shuru shuru hi mein yeh utarta ke sharab na pina to log kahte hum to kabhi sharab pina nahi chhodenge. Agar shuru hi mein yeh utarta ke zina na karo to log kahte hum to zina nahi chhodenge us ke bajaye Makkah mein Muhammad (صلى الله عليه وآله وسلم) par us waqt jab mein bachi thi aur khela karti thi yeh aayat nazil hui «Bil saatul mawida hum waas saatul adhai wa amr» lekin surah al baqarah aur surah an nisa us waqt nazil huain, jab mein ( Madina mein ) nabi kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ke paas thi. Bayan kiya ke phir unhon ne us iraqi ke liye apna mushaf nikala aur har surat ki aayat ki tafsil likhwai.
حدثنا إبراهيم بن موسى ، اخبرنا هشام بن يوسف ، ان ابن جريج اخبرهم ، قال : واخبرني يوسف بن ماهك ، قال : إني عند عائشة ام المؤمنين رضي الله عنها إذ جاءها عراقي ، فقال : اي الكفن خير ؟ قالت : ويحك ، وما يضرك ؟ قال : يا ام المؤمنين ، اريني مصحفك ، قالت : لم ؟ قال : لعلي اولف القرآن عليه فإنه يقرا غير مؤلف ، قالت : وما يضرك ايه قرات قبل ، إنما نزل اول ما نزل منه سورة من المفصل ، فيها ذكر الجنة والنار ، حتى إذا ثاب الناس إلى الإسلام نزل الحلال والحرام ، ولو نزل اول شيء لا تشربوا الخمر ، لقالوا : لا ندع الخمر ابدا ولو نزل لا تزنوا ، لقالوا : لا ندع الزنا ابدا ، لقد نزل بمكة على محمد صلى الله عليه وسلم ، وإني لجارية العب بل الساعة موعدهم والساعة ادهى وامر سورة القمر آية 46 ، وما نزلت سورة البقرة والنساء إلا وانا عنده ، قال : فاخرجت له المصحف فاملت عليه آي السورة .