77.
Dress
٧٧-
كتاب اللباس


20
Chapter: Ishtimal-as-Samma

٢٠
باب اشْتِمَالِ الصَّمَّاءِ

Sahih al-Bukhari 5819

Abu Huraira (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) had forbidden: (i) the Mulamasa and Munabadha (bargains), (ii) the offering of two prayers, one after the morning compulsory prayer till the sun rises, and the others, after the Asr prayer till the sun sets (iii) He also forbade that one should sit wearing one garment, nothing of which covers his private parts (iv) and prevent them from exposure to the sky; (v) he also forbade Ishtimalas- Samma.

مجھ سے محمد بن بشار نے بیان کیا، کہا ہم سے عبدالوہاب بن عبدالمجید ثقفی نے بیان کیا، کہا ہم سے عبیداللہ عمری نے بیان کیا، ان سے خبیب بن عبدالرحمٰن نے، ان سے حفص بن عاصم نے اور ان سے ابوہریرہ رضی اللہ عنہ نے بیان کیا کہ نبی کریم ﷺ نے بیع ملامسہ اور منابذہ سے منع فرمایا اور دو وقت نمازوں سے بھی آپ نے منع فرمایا، نماز فجر کے بعد سورج بلند ہونے تک اور عصر کے بعد سورج غروب ہونے تک اور اس سے منع فرمایا کہ کوئی شخص صرف ایک کپڑا جسم پر لپیٹ کر گھٹنے اوپر اٹھا کر اس طرح بیٹھ جائے کہ اس کی شرمگاہ پر آسمان و زمین کے درمیان کوئی چیز نہ ہو اور اشتمال صماء سے منع فرمایا۔

mujh se Muhammad bin Bhashar ne bayan kiya, kaha hum se Abd-ul-Wahhab bin Abd-ul-Majid Thqafi ne bayan kiya, kaha hum se Ubaid-ul-lah Umri ne bayan kiya, un se Khabib bin Abd-ur-Rahman ne, un se Hafs bin Asim ne aur un se Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه) ne bayan kiya ke Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ne bai' malaamisa aur munabaza se mana farmaaya aur do waqt namaazon se bhi aap ne mana farmaaya, namaz Fajr ke baad suruj buland hone tak aur Asr ke baad suruj ghurub hone tak aur is se mana farmaaya ke koi shakhs sirf ek kapra jism par lipate kar ghuutne upar uthakar is tarah baith jaaye ke us ki sharmgah par aasman o zamin ke darmiyan koi cheez na ho aur ishtimaal sama' se mana farmaaya.

حَدَّثَنِي مُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الْوَهَّابِ ، حَدَّثَنَا عُبَيْدُ اللَّهِ ، عَنْ خُبَيْبٍ ، عَنْ حَفْصِ بْنِ عَاصِمٍ ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ ، قَالَ : نَهَى النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَنِ الْمُلَامَسَةِ ، وَالْمُنَابَذَةِ ، وَعَنْ صَلَاتَيْنِ بَعْدَ الْفَجْرِ ، حَتَّى تَرْتَفِعَ الشَّمْسُ ، وَبَعْدَ الْعَصْرِ حَتَّى تَغِيبَ ، وَأَنْ يَحْتَبِيَ بِالثَّوْبِ الْوَاحِدِ لَيْسَ عَلَى فَرْجِهِ مِنْهُ شَيْءٌ بَيْنَهُ وَبَيْنَ السَّمَاءِ ، وَأَنْ يَشْتَمِلَ الصَّمَّاءَ .

Sahih al-Bukhari 5820

Abu Sa’id Al-Khudri (رضئ هللا تعالی عنہ) narrated, ‘Allah’s Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) forbade two ways of wearing clothes and two kinds of dealings: (i) He forbade the dealings of the Mulamasa and the Munabadha. In the Mulamasa transaction the buyer just touches the garment he wants to buy at night or by daytime, and that touch would oblige him to buy it. In the Munabadha, one man throws his garment at another and the latter throws his at the former and the barter is complete and valid without examining the two objects or being satisfied with them (ii) The two ways of wearing clothes were Ishtimal-as-Samma, that is to cover one's shoulder with one's garment and leave the other bare: and the other way was to wrap oneself with a garment while one was sitting in such a way that nothing of that garment would cover one's private part.’

ہم سے یحییٰ بن بکیر نے بیان کیا، کہا ہم سے لیث نے بیان کیا، ان سے یونس نے، ان سے ابن شہاب نے بیان کیا، انہیں عامر بن سعد نے خبر دی، اور ان سے ابو سعید خدری رضی اللہ عنہ نے بیان کیا کہ رسول اللہ ﷺ نے دو طرح کے پہناوے اور دو طرح کی خرید و فروخت سے منع فرمایا۔ خرید و فروخت میں ملامسہ اور منابذہ سے منع فرمایا۔ ملامسہ کی صورت یہ تھی کہ ایک شخص ( خریدار ) دوسرے ( بیچنے والے ) کے کپڑے کو رات یا دن میں کسی بھی وقت بس چھو دیتا ( اور دیکھے بغیر صرف چھونے سے بیع ہو جاتی ) صرف چھونا ہی کافی تھا کھول کر دیکھا نہیں جاتا تھا۔ منابذہ کی صورت یہ تھی کہ ایک شخص اپنی ملکیت کا کپڑا دوسرے کی طرف پھینکتا اور دوسرا اپنا کپڑا پھینکتا اور بغیر دیکھے اور بغیر باہمی رضا مندی کے صرف اسی سے بیع منعقد ہو جاتی اور دو کپڑے ( جن سے نبی کریم ﷺ نے منع فرمایا انہیں میں سے ایک ) اشتمال صماء ہے۔ صماء کی صورت یہ تھی کہ اپنا کپڑا ( ایک چادر ) اپنے ایک شانے پر اس طرح ڈالا جاتا کہ ایک کنارہ سے ( شرمگاہ ) کھل جاتی اور کوئی دوسرا کپڑا وہاں نہیں ہوتا تھا۔ دوسرے پہناوے کا طریقہ یہ تھا کہ بیٹھ کر اپنے ایک کپڑے سے کمر اور پنڈلی باندھ لیتے تھے اور شرمگاہ پر کوئی کپڑا نہیں ہوتا تھا۔

Hum se Yahya bin Bakir ne bayan kiya, kaha hum se Lais ne bayan kiya, un se Yunis ne, un se Ibn Shahab ne bayan kiya, unhen Aamir bin Saad ne khabar di, aur un se Abu Saeed Khudri Radi Allahu Anhu ne bayan kiya ki Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ne do tarah ke pehnave aur do tarah ki khareed o farokht se mana farmaya. Khareed o farokht mein mulamasa aur munabadha se mana farmaya. Mulamasa ki surat yeh thi ki ek shakhs (kharidar) dusre (bechne wale) ke kapde ko raat ya din mein kisi bhi waqt bas chho deta (aur dekhe baghair sirf chhune se bai ho jati) sirf chhuna hi kaafi tha khol kar dekha nahi jata tha. Munabadha ki surat yeh thi ki ek shakhs apni milkiyat ka kapda dusre ki taraf phenkta aur dusra apna kapda phenkta aur baghair dekhe aur baghair baahmi raza mandi ke sirf isi se bai munakhid ho jati aur do kapde (jin se Nabi Kareem Sallallahu Alaihi Wasallam ne mana farmaya unhi mein se ek) ishtimmal samaa hai. Samaa ki surat yeh thi ki apna kapda (ek chadar) apne ek shane par is tarah dala jata ki ek kinare se (sharamgah) khul jati aur koi dusra kapda wahan nahi hota tha. Dusre pehnave ka tarika yeh tha ki baith kar apne ek kapde se kamar aur pindi bandh lete the aur sharamgah par koi kapda nahi hota tha.

حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ بُكَيْرٍ ، حَدَّثَنَا اللَّيْثُ ، عَنْ يُونُسَ ، عَنْ ابْنِ شِهَابٍ ، قَالَ : أَخْبَرَنِي عَامِرُ بْنُ سَعْدٍ ، أَنَّ أَبَا سَعِيدٍ الْخُدْرِيَّ ، قَالَ : نَهَى رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَنْ لِبْسَتَيْنِ ، وَعَنْ بَيْعَتَيْنِ : نَهَى عَنِ الْمُلَامَسَةِ ، وَالْمُنَابَذَةِ فِي الْبَيْعِ ، وَالْمُلَامَسَةُ : لَمْسُ الرَّجُلِ ثَوْبَ الْآخَرِ بِيَدِهِ بِاللَّيْلِ أَوْ بِالنَّهَارِ وَلَا يُقَلِّبُهُ إِلَّا بِذَلِكَ ، وَالْمُنَابَذَةُ : أَنْ يَنْبِذَ الرَّجُلُ إِلَى الرَّجُلِ بِثَوْبِهِ وَيَنْبِذَ الْآخَرُ ثَوْبَهُ وَيَكُونَ ذَلِكَ بَيْعَهُمَا عَنْ غَيْرِ نَظَرٍ وَلَا تَرَاضٍ ، وَاللِّبْسَتَيْنِ : اشْتِمَالُ الصَّمَّاءِ ، وَالصَّمَّاءُ : أَنْ يَجْعَلَ ثَوْبَهُ عَلَى أَحَدِ عَاتِقَيْهِ فَيَبْدُو أَحَدُ شِقَّيْهِ لَيْسَ عَلَيْهِ ثَوْبٌ وَاللِّبْسَةُ الْأُخْرَى احْتِبَاؤُهُ بِثَوْبِهِ وَهُوَ جَالِسٌ لَيْسَ عَلَى فَرْجِهِ مِنْهُ شَيْءٌ .