Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالی عنہا) narrated that the Quraish people became very worried about the Makhzumiya lady who had committed theft. They said, ‘nobody can speak (in favor of the lady) to Allah's Apostle (صلى ہللا عليه و آله وسلم) and nobody dares do that except Usama (صلى الله عليه وآله وسلم) who is the favorite of Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم). When Usama (رضي الله تعالى عنه) spoke to Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) about that matter, Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘do you intercede (with me) to violate one of the legal punishments of Allah?’ Then he got up and addressed the people, saying, ‘O people, the nations before you went astray because if a noble person committed theft, they used to leave him, but if a weak person among them committed theft, they used to inflict the legal punishment on him. By Allah, if Fatima (رضي الله تعالى عنه), the daughter of Muhammad (صلى الله عليه وآله وسلم) committed theft, Muhammad (صلى الله عليه وآله وسلم) will cut off her hand.’
ہم سے سعید بن سلیمان نے بیان کیا، انہوں نے کہا ہم سے لیث نے بیان کیا، ان سے ابن شہاب نے بیان کیا، ان سے عروہ نے بیان کیا اور ان سے عائشہ رضی اللہ عنہا نے بیان کیا کہ ایک مخزومی عورت کا معاملہ جس نے چوری کی تھی، قریش کے لوگوں کے لیے اہمیت اختیار کر گیا اور انہوں نے کہا کہ نبی کریم ﷺ سے اس معاملہ میں کون بات کر سکتا ہے اسامہ رضی اللہ عنہ کے سوا، جو نبی کریم ﷺ کو بہت پیارے ہیں اور کوئی آپ سے سفارش کی ہمت نہیں کر سکتا؟ چنانچہ اسامہ رضی اللہ عنہ نے نبی کریم ﷺ سے بات کی تو نبی کریم ﷺ نے فرمایا ”کیا تم اللہ کی حدوں میں سفارش کرنے آئے ہو۔“ پھر آپ ﷺ کھڑے ہوئے اور خطبہ دیا اور فرمایا ”اے لوگو! تم سے پہلے کے لوگ اس لیے گمراہ ہو گئے کہ جب ان میں کوئی بڑا آدمی چوری کرتا تو اسے چھوڑ دیتے لیکن اگر کمزور چوری کرتا تو اس پر حد قائم کرتے تھے اور اللہ کی قسم! اگر فاطمہ بنت محمد نے بھی چوری کی ہوتی تو محمد ( ﷺ ) اس کا ہاتھ ضرور کاٹ ڈالتے۔
hum se sae'eed bin sulaiman ne bayan kiya, unhon ne kaha hum se laith ne bayan kiya, un se ibn shahab ne bayan kiya, un se urwah ne bayan kiya aur un se aishah radiyallahu anha ne bayan kiya ke aik mukhazmi aurat ka mamla jis ne chori ki thi, qureesh ke logoon ke liye ahmiyat ikhtiyar kar gaya aur unhon ne kaha ke nabi kareem sallaallahu alaihi wasallam se is mamla mein kon baat kar sakta hai asamah (رضي الله تعالى عنه) ke siwa, jo nabi kareem sallaallahu alaihi wasallam ko bahut pyare hain aur koi aap se sifarish ki himmat nahin kar sakta? chananchh asamah (رضي الله تعالى عنه) ne nabi kareem sallaallahu alaihi wasallam se baat ki to nabi kareem sallaallahu alaihi wasallam ne farmaya "kya tum allah ki hadon mein sifarish karne aaye ho." phir aap sallaallahu alaihi wasallam khare hue aur khutba diya aur farmaya "ay logo! tum se pehle ke log is liye gumrah ho gaye ke jab in mein koi bara aadmi chori karta to usay chhod dete lekin agar kamzor chori karta to us par had qaim karte the aur allah ki qasam! agar fatimah bint muhammad ne bhi chori ki hoti to muhammad ( sallaallahu alaihi wasallam ) is ka hath zarur kaat dalte.
حَدَّثَنَا سَعِيدُ بْنُ سُلَيْمَانَ ، حَدَّثَنَا اللَّيْثُ ، عَنْ ابْنِ شِهَابٍ ، عَنْ عُرْوَةَ ، عَنْ عَائِشَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا أَنَّ قُرَيْشًا أَهَمَّتْهُمُ الْمَرْأَةُ الْمَخْزُومِيَّةُ الَّتِي سَرَقَتْ ، فَقَالُوا : مَنْ يُكَلِّمُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ، وَمَنْ يَجْتَرِئُ عَلَيْهِ ، إِلَّا أُسَامَةُ بْنُ زَيْدٍ ، حِبُّ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ، فَكَلَّمَ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ، فَقَالَ : أَتَشْفَعُ فِي حَدٍّ مِنْ حُدُودِ اللَّهِ ، ثُمَّ قَامَ فَخَطَبَ ، قَالَ : يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّمَا ضَلَّ مَنْ قَبْلَكُمْ ، أَنَّهُمْ كَانُوا إِذَا سَرَقَ الشَّرِيفُ تَرَكُوهُ ، وَإِذَا سَرَقَ الضَّعِيفُ فِيهِمْ أَقَامُوا عَلَيْهِ الْحَدَّ ، وَايْمُ اللَّهِ لَوْ أَنَّ فَاطِمَةَ بِنْتَ مُحَمَّدٍ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ سَرَقَتْ ، لَقَطَعَ مُحَمَّدٌ يَدَهَا .