Jabir bin Abdullah (رضي الله تعالى عنه) narrated that they were in the company of Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) and they assumed the state of Ihram of Hajj and arrived at Makka on the fourth of Dhul-Hijja. The Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) ordered us to perform the Tawaf around the Ka`ba and (Sa`ee) between As-Safa and Al-Marwa and use our lhram just for Umra, and finish the state of Ihram unless we had our Hadi with us. None of us had the Hadi with him except the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and Talha (رضي الله تعالى عنه). Ali (رضي الله تعالى عنه) came from Yemen and brought the Hadi with him. Ali (رضي الله تعالى عنه) said, 'I had assumed the state of Ihram with the same intention as that with which Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) had assumed it. The people said, ‘how can we proceed to Mina and our male organs are dribbling? Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘if I had formerly known what I came to know now, I would not have brought the Hadi, and had there been no Hadi with me, I would have finished my Ihram.’ Suraqa (bin Malik) (رضي الله تعالى عنه) met the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) while he was throwing pebbles at the Jamrat-Al-Aqaba, and asked, ‘O Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم), ‘is this (permitted) for us only?’ The Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) replied. ‘no, it is forever’
Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها) had arrived at Makka while she was menstruating, therefore the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) ordered her to perform all the ceremonies of Hajj except the Tawaf around the Ka`ba, and not to perform her prayers until she became clean . When they encamped at Al-Batha, Ummul Momneen Aisha (رضي الله تعالى عنها) said, ‘O Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم), you are proceeding after performing both Hajj and `Umra while I am proceeding with Hajj only?’ So, the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) ordered Abdur Rahman bin Abu Bakr As-Siddiq (رضي الله تعالى عنه) to go with her to at-Tanim, and so she performed the Umra in Dhul-Hijja after the days of the Hajj.
ہم سے حسن بن عمر جرمی نے بیان کیا، کہا ہم سے یزید بن زریع بصریٰ نے، ان سے حبیب بن ابی قریبہ نے، ان سے عطاء بن ابی رباح نے، ان سے جابر بن عبداللہ رضی اللہ عنہما نے بیان کیا کہ ہم رسول اللہ ﷺ کے ( حجۃ الوداع کے موقع پر ) ساتھ تھے، پھر ہم نے حج کے لیے تلبیہ کہا اور 4 ذی الحجہ کو مکہ پہنچے، پھر نبی کریم ﷺ نے ہمیں بیت اللہ اور صفا اور مروہ کے طواف کا حکم دیا اور یہ کہ ہم اسے عمرہ بنا لیں اور اس کے بعد حلال ہو جائیں ( سوا ان کے جن کے ساتھ قربانی کا جانور ہو وہ حلال نہیں ہو سکتے ) بیان کیا کہ نبی کریم ﷺ اور طلحہ رضی اللہ عنہ کے سوا ہم میں سے کسی کے پاس قربانی کا جانور نہ تھا اور علی رضی اللہ عنہ یمن سے آئے تھے اور ان کے ساتھ بھی ہدی تھی اور کہا کہ میں بھی اس کا احرام باندھ کر آیا ہوں جس کا رسول اللہ ﷺ نے احرام باندھا ہے، پھر دوسرے لوگ کہنے لگے کہ کیا ہم اپنی عورتوں کے ساتھ صحبت کرنے کے بعد منیٰ جا سکتے ہیں؟ ( اس حال میں کہ ہمارے ذکر منی ٹپکاتے ہوں؟ ) نبی کریم ﷺ نے اس پر فرمایا کہ جو بات مجھے بعد میں معلوم ہوئی اگر پہلے ہی معلوم ہوتی تو میں ہدی ساتھ نہ لاتا اور اگر میرے ساتھ ہدی نہ ہوتی تو میں بھی حلال ہو جاتا۔ بیان کیا کہ نبی کریم ﷺ سے سراقہ بن مالک نے ملاقات کی۔ اس وقت آپ بڑے شیطان پر رمی کر رہے تھے اور پوچھا یا رسول اللہ! ( کیا ) یہ ہمارے لیے خاص ہے؟ آپ ﷺ نے فرمایا کہ نہیں بلکہ ہمیشہ کے لیے ہے۔ بیان کیا کہ عائشہ رضی اللہ عنہا بھی مکہ آئی تھیں لیکن وہ حائضہ تھیں تو نبی کریم ﷺ نے انہیں تمام اعمال حج ادا کرنے کا حکم دیا، صرف وہ پاک ہونے سے پہلے طواف نہیں کر سکتی تھیں اور نہ نماز پڑھ سکتی تھیں۔ جب سب لوگ بطحاء میں اترے تو عائشہ رضی اللہ عنہا نے کہا: یا رسول اللہ! کیا آپ سب لوگ عمرہ و حج دونوں کر کے لوٹیں گے اور میرا صرف حج ہو گا؟ بیان کیا کہ پھر نبی کریم ﷺ نے عبدالرحمٰن بن ابی بکر صدیق رضی اللہ عنہ کو حکم دیا کہ عائشہ کو ساتھ لے کر مقام تنعیم جائیں۔ چنانچہ انہوں نے بھی ایام حج کے بعد ذی الحجہ میں عمرہ کیا۔
Hum se Hasan bin Umar Jarmi ne bayan kya, kaha hum se Yazid bin Zarie Basri ne, un se Habib bin Abi Qariba ne, un se Ata bin Abi Rabah ne, un se Jabir bin Abdullah Radi Allahu anhuma ne bayan kya ke hum Rasul Allah SallAllahu Alaihi Wasallam ke (Hajjat al-Wida ke mauqe par) sath the, phir hum ne Hajj ke liye talbiyah kaha aur 4 Zil-Hajj ko Makkah pahunche, phir Nabi Kareem SallAllahu Alaihi Wasallam ne humein Baitullah aur Safa aur Marwah ke tawaf ka hukum diya aur ye ke hum ise umrah bana len aur is ke baad halal ho jayen (siwa un ke jin ke sath qurbani ka janwar ho wo halal nahi ho sakte). Bayan kya ke Nabi Kareem SallAllahu Alaihi Wasallam aur Talha Radi Allahu anhu ke siwa hum mein se kisi ke pass qurbani ka janwar na tha aur Ali Radi Allahu anhu Yemen se aaye the aur un ke sath bhi hadi thi aur kaha ke main bhi is ka ahram bandh kar aaya hun jis ka Rasul Allah SallAllahu Alaihi Wasallam ne ahram bandha hai, phir dusre log kahne lage ke kya hum apni auraton ke sath suhbat karne ke baad Mina ja sakte hain? (Is hal mein ke humare zikar mani tapkate hon?) Nabi Kareem SallAllahu Alaihi Wasallam ne is par farmaya ke jo baat mujhe baad mein maloom hui agar pehle hi maloom hoti to main hadi sath na lata aur agar mere sath hadi na hoti to main bhi halal ho jata. Bayan kya ke Nabi Kareem SallAllahu Alaihi Wasallam se Siraqah bin Malik ne mulaqat ki. Is waqt aap bade shaitan par rami kar rahe the aur puchha ya Rasul Allah! (kya) ye humare liye khas hai? Aap SallAllahu Alaihi Wasallam ne farmaya ke nahi balke hamesha ke liye hai. Bayan kya ke Ayesha Radi Allahu anha bhi Makkah aai thin lekin wo haizah thin to Nabi Kareem SallAllahu Alaihi Wasallam ne unhen tamam amal Hajj ada karne ka hukum diya, sirf wo pak hone se pehle tawaf nahi kar sakti thin aur na namaz padh sakti thin. Jab sab log Batha mein utre to Ayesha Radi Allahu anha ne kaha: Ya Rasul Allah! Kya aap sab log umrah o Hajj dono kar ke lauten ge aur mera sirf Hajj hoga? Bayan kya ke phir Nabi Kareem SallAllahu Alaihi Wasallam ne Abdur Rahman bin Abi Bakr Siddiq Radi Allahu anhu ko hukum diya ke Ayesha ko sath lekar maqam Tan'im jayen. Chunache unhon ne bhi Ayyam-e-Hajj ke baad Zil-Hajj mein umrah kya.