4.
Ablutions (Wudu')
٤-
كتاب الوضوء


54
Chapter: To perform ablution even on having no Hadath

٥٤
باب الْوُضُوءِ مِنْ غَيْرِ حَدَثٍ

NameFameRank
anasin Anas ibn Malik al-Ansari Sahabi
‘amrūun bn ‘āmirin Amr ibn Amir al-Ansari Trustworthy
sufyān Sufyan al-Thawri Trustworthy Hadith scholar, Jurist, Imam, Hadith expert, and he may have concealed the identity of some narrators
yaḥyá Yahya ibn Sa'id al-Qattan Trustworthy, Pious, حافظ (Preserver of Hadith), Imam, Exemplary
musaddadun Musaad ibn Musarhad al-Asadi Trustworthy Haafiz
anasan Anas ibn Malik al-Ansari Sahabi
‘amrūun bn ‘āmirin Amr ibn Amir al-Ansari Trustworthy
sufyān Sufyan al-Thawri Trustworthy Hadith scholar, Jurist, Imam, Hadith expert, and he may have concealed the identity of some narrators
muḥammad bn yūsuf Muhammad ibn Yusuf al-Firyabi Trustworthy

Sahih al-Bukhari 214

Amr bin Amir (رضي الله تعالى عنه) reported that Anas (رضي الله تعالى عنه) said, "The Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) used to perform ablution for every prayer." I asked Anas ( رضي الله تعالى عنه), "What did you used to do?' Anas (رضي الله تعالى عنه) replied, "We used to pray with the same ablution until we break it with Hadath."

ہم سے محمد بن یوسف نے بیان کیا، کہا ہم سے سفیان نے عمرو بن عامر کے واسطے سے بیان کیا، کہا میں نے انس رضی اللہ عنہ سے سنا۔ (دوسری سند سے) ہم سے مسدد نے بیان کیا، کہا ہم سے یحییٰ نے، وہ سفیان سے روایت کرتے ہیں، ان سے عمرو بن عامر نے بیان کیا، وہ انس رضی اللہ عنہ سے روایت کرتے ہیں۔ انہوں نے فرمایا کہ رسول اللہ ﷺ ہر نماز کے لیے نیا وضو فرمایا کرتے تھے۔ میں نے کہا تم لوگ کس طرح کرتے تھے، کہنے لگے ہم میں سے ہر ایک کو اس کا وضو اس وقت تک کافی ہوتا، جب تک کوئی وضو توڑنے والی چیز پیش نہ آ جاتی۔ ( یعنی پیشاب، پاخانہ، یا نیند وغیرہ ) ۔

hum se muhammad bin yusuf ne bayan kiya, kaha hum se sufyan ne 'amr bin 'amir ke wasta se bayan kiya, kaha maine ans radiyallahu 'anhu se suna. (dusri sanad se) hum se masdud ne bayan kiya, kaha hum se yahya ne, woh sufyan se riwayat karte hain, un se 'amr bin 'amir ne bayan kiya, woh ans radiyallahu 'anhu se riwayat karte hain. unhone farmaya ke rasool allah sallallahu 'alayhi wa sallam har namaz ke liye naya wuzu farmaya karte thay. maine kaha tum log kis tarah karte thay, kehne lage hum mein se har ek ko us ka wuzu us waqt tak kaafi hota, jab tak koi wuzu torne wali cheez pesh na aati. (ya'ni peshab, pakhaana, ya neend waghera).

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ يُوسُفَ ، قَالَ : حَدَّثَنَا سُفْيَانُ ، عَنْ عَمْرِو بْنِ عَامِرٍ ، قَالَ : سَمِعْتُ أَنَسًا . ح قَالَ : وحَدَّثَنَا مُسَدَّدٌ ، قَالَ : حَدَّثَنَا يَحْيَى ، عَنْ سُفْيَانَ ، قَالَ : حَدَّثَنِي عَمْرُو بْنُ عَامِرٍ ، عَنْ أَنَسٍ ، قَالَ : كَانَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَتَوَضَّأُ عِنْدَ كُلِّ صَلَاةٍ ، قُلْتُ : كَيْفَ كُنْتُمْ تَصْنَعُونَ ؟ قَالَ : يُجْزِئُ أَحَدَنَا الْوُضُوءُ مَا لَمْ يُحْدِثْ .