5.
Bathing (Ghusl)
٥-
كتاب الغسل


1
Chapter: The performance of ablution before taking a bath

١
باب الْوُضُوءِ قَبْلَ الْغُسْلِ

Sahih al-Bukhari 249

Ummul Momineen Maimuna (رضي الله تعالى عنها) narrated that the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) performed ablution like that for the prayer but did not wash his feet. He washed off the discharge from his private parts and then poured water over his body. He withdrew his feet from that place (the place where he took the bath) and then washed them. And that was his way of taking the bath of Janaba.

ہم سے محمد بن یوسف نے حدیث بیان کی، انہوں نے کہا کہ ہم سے سفیان نے بیان کیا اعمش سے روایت کر کے، وہ سالم ابن ابی الجعد سے، وہ کریب سے، وہ ابن عباس رضی اللہ عنہما سے، وہ میمونہ رضی اللہ عنہا نبی کریم ﷺ کی زوجہ مطہرہ سے روایت کرتے ہیں، انہوں نے بتلایا کہ نبی کریم ﷺ نے نماز کے وضو کی طرح ایک مرتبہ وضو کیا، البتہ پاؤں نہیں دھوئے۔ پھر اپنی شرمگاہ کو دھویا اور جہاں کہیں بھی نجاست لگ گئی تھی، اس کو دھویا۔ پھر اپنے اوپر پانی بہا لیا۔ پھر پہلی جگہ سے ہٹ کر اپنے دونوں پاؤں کو دھویا۔ آپ کا غسل جنابت اسی طرح ہوا کرتا تھا۔

Hum se Muhammad bin Yusuf ne hadith bayan ki, unhon ne kaha ke hum se Sufyan ne bayan kiya Aamash se riwayat kar ke, woh Salim ibn Abi al-Ja'd se, woh Karib se, woh Ibn Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a se, woh Maimoona radiallahu anha Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ki zawjah mutahharah se riwayat karte hain, unhon ne batlaya ke Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ne namaz ke wuzu ki tarah ek martaba wuzu kiya, albatta paon nahin dhoye. Phir apni sharmgah ko dhoya aur jahan kahin bhi najasat lagi thi, us ko dhoya. Phir apne oopar pani baha liya. Phir pehli jagah se hat kar apne dono paon ko dhoya. Aap ka ghusl junubat usi tarah hota tha.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ يُوسُفَ ، قَالَ : حَدَّثَنَا سُفْيَانُ ، عَنْ الْأَعْمَشِ ، عَنْ سَالِمِ بْنِ أَبِي الْجَعْدِ ، عَنْ كُرَيْبٍ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ ، عَنْ مَيْمُونَةَ زَوْجِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ، قَالَتْ : تَوَضَّأَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وُضُوءَهُ لِلصَّلَاةِ غَيْرَ رِجْلَيْهِ ، وَغَسَلَ فَرْجَهُ وَمَا أَصَابَهُ مِنَ الْأَذَى ، ثُمَّ أَفَاضَ عَلَيْهِ الْمَاءَ ، ثُمَّ نَحَّى رِجْلَيْهِ فَغَسَلَهُمَا هَذِهِ غُسْلُهُ مِنَ الْجَنَابَةِ .