56.
Fighting for the Cause of Allah (Jihaad)
٥٦-
كتاب الجهاد والسير
145
Chapter: The superiority of the people of the Scriptures (Jews and Christians) who embrace Islam
١٤٥
باب فَضْلِ مَنْ أَسْلَمَ مِنْ أَهْلِ الْكِتَابَيْنِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
abāh | Abdullah bin Qays Al-Ash'ari | Companion |
abū brdh | Abu Burda ibn Abi Musa al-Ash'ari | Trustworthy |
al-sha‘bī | Amir Al-Sha'bi | Trustworthy |
ṣāliḥ bn ḥayin abū ḥasanin | Salih ibn Salih al-Thawri | Thiqah Thiqah |
sufyān bn ‘uyaynah | Sufyan bin `Uyainah Al-Hilali | Trustworthy Hadith Scholar |
‘alī bn ‘abd al-lah | Ali ibn al-Madini | Trustworthy, Imam, most knowledgeable of his time in Hadith and its sciences |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَبَاهُ | عبد الله بن قيس الأشعري | صحابي |
أَبُو بُرْدَةَ | أبو بردة بن أبي موسى الأشعري | ثقة |
الشَّعْبِيَّ | عامر الشعبي | ثقة |
صَالِحُ بْنُ حَيٍّ أَبُو حَسَنٍ | صالح بن صالح الثوري | ثقة ثقة |
سُفْيَانُ بْنُ عُيَيْنَةَ | سفيان بن عيينة الهلالي | ثقة حافظ حجة |
عَلِيُّ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ | علي بن المديني | ثقة ثبت إمام أعلم أهل عصره بالحديث وعلله |
Sahih al-Bukhari 3011
Abu Burda's father narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘three persons will get their reward twice. (One is) a person who has a slave girl and he educates her properly and teaches her good manners properly (without violence) and then manumits and marries her. Such a person will get a double reward. (Another is) a believer from the people of the scriptures who has been a true believer and then he believes in the Prophet Muhammad (صلى الله عليه وآله وسلم). Such a person will get a double reward. (The third is) a slave who observes Allah’s ( ه وَجَلهعَز) Rights and Obligations and is sincere to his master.’
ہم سے علی بن عبداللہ نے بیان کیا ‘ کہا ہم سے سفیان بن عیینہ نے بیان کیا ‘ ان سے صالح بن حی ابوحسن نے بیان کیا ‘ کہا کہ میں نے شعبی سے سنا ‘ وہ بیان کرتے تھے کہ مجھ سے ابوبردہ نے بیان کیا ‘ انہوں نے اپنے والد (ابوموسیٰ اشعری رضی اللہ عنہ) سے سنا کہ نبی کریم ﷺ نے فرمایا ”تین طرح کے آدمی ایسے ہیں جنہیں دوگنا ثواب ملتا ہے۔ اول وہ شخص جس کی لونڈی ہو ‘ وہ اسے تعلیم دے اور تعلیم دینے میں اچھا طریقہ اختیار کرے ‘ اسے ادب سکھائے اور اس میں اچھے طریقے سے کام لے ‘ پھر اسے آزاد کر کے اس سے شادی کر لے تو اسے دہرا اجر ملے گا۔ دوسرا وہ مومن جو اہل کتاب میں سے ہو کہ پہلے ( اپنے نبی پر ایمان لایا تھا ) پھر نبی کریم ﷺ پر بھی ایمان لایا تو اسے بھی دہرا اجر ملے گا ‘ تیسرا وہ غلام جو اللہ تعالیٰ کے حقوق کی بھی ادائیگی کرتا ہے اور اپنے آقا کے ساتھ بھی بھلائی کرتا ہے۔“ اس کے بعد شعبی ( راوی حدیث ) نے کہا کہ میں نے تمہیں یہ حدیث بلا کسی محنت و مشقت کے دے دی ہے۔ ایک زمانہ وہ بھی تھا جب اس سے بھی کم حدیث کے لیے مدینہ منورہ تک کا سفر کرنا پڑتا تھا۔
Hum se Ali bin Abdullah ne bayan kiya ‘ kaha hum se Sufyan bin Uyainah ne bayan kiya ‘ un se Saleh bin Hayy Abu Hasan ne bayan kiya ‘ kaha ke mein ne Shuaibi se suna ‘ woh bayan karte the ke mujh se Abu Burdah ne bayan kiya ‘ unhon ne apne wald (Abu Musa Ash'ari (رضي الله تعالى عنه) ) se suna ke Nabi Karim (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya “Teen tarah ke aadmi aise hain jinhen dogana sawab milta hai. Awwal woh shakhsi jis ki londee ho ‘ woh usse ta'leem de aur ta'leem dene mein acha tariqah ikhtiyar kare ‘ usse adab sikhaye aur us mein ache tariqay se kaam le ‘ phir usse azaad kar ke usse shaadi kar le to usse dahra ajr milega. Dusra woh momin jo ahl kitab mein se ho ke pehle ( apne nabi par iman laya tha ) phir Nabi Karim (صلى الله عليه وآله وسلم) par bhi iman laya to usse bhi dahra ajr milega ‘ teesra woh ghulam jo Allah Ta'ala ke huqooq ki bhi adaigee karta hai aur apne aqa ke sath bhi bhalaai karta hai.” Is ke baad Shuaibi ( rawi hadees ) ne kaha ke mein ne tumhen yeh hadees bila kisi mehnat o mushqkat ke de di hai. Ek zamana woh bhi tha jab is se bhi kam hadees ke liye Madina Munawwarah tak ka safar karna padta tha.
حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ ، حَدَّثَنَا سُفْيَانُ بْنُ عُيَيْنَةَ ، حَدَّثَنَا صَالِحُ بْنُ حَيٍّ أَبُو حَسَنٍ ، قَالَ : سَمِعْتُ الشَّعْبِيَّ ، يَقُولُ : حَدَّثَنِي أَبُو بُرْدَةَ ، أَنَّهُ سَمِعَ أَبَاهُ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ، قَالَ : ثَلَاثَةٌ يُؤْتَوْنَ أَجْرَهُمْ مَرَّتَيْنِ الرَّجُلُ تَكُونُ لَهُ الْأَمَةُ ، فَيُعَلِّمُهَا فَيُحْسِنُ تَعْلِيمَهَا ، وَيُؤَدِّبُهَا فَيُحْسِنُ أَدَبَهَا ، ثُمَّ يُعْتِقُهَا فَيَتَزَوَّجُهَا فَلَهُ أَجْرَانِ ، وَمُؤْمِنُ أَهْلِ الْكِتَابِ الَّذِي كَانَ مُؤْمِنًا ثُمَّ آمَنَ بِالنَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَلَهُ أَجْرَانِ ، وَالْعَبْدُ الَّذِي يُؤَدِّي حَقَّ اللَّهِ وَيَنْصَحُ لِسَيِّدِهِ ، ثُمَّ قَالَ الشَّعْبِيُّ : وَأَعْطَيْتُكَهَا بِغَيْرِ شَيْءٍ وَقَدْ كَانَ الرَّجُلُ يَرْحَلُ فِي أَهْوَنَ مِنْهَا إِلَى الْمَدِينَةِ .