67.
Wedlock, Marriage (Nikaah)
٦٧-
كتاب النكاح


37
Chapter: Whoever said, "A marriage is not valid except through the Wali."

٣٧
بَابُ مَنْ قَالَ لاَ نِكَاحَ إِلاَّ بِوَلِيٍّ

Sahih al-Bukhari 5128

Narrated `Aisha: (as regards the Verse): 'And about what is recited unto you in the Book, concerning orphan girls to whom you give not the prescribed portions and yet, whom you desire to marry.' (4.127) This Verse is about the female orphan who is under the guardianship of a man with whom she shares her property and he has more right over her (than anybody else) but does not like to marry her, so he prevents her, from marrying somebody else, lest he should share the property with him.

ہم سے یحییٰ بن سعید نے بیان کیا، کہا ہم سے وکیع نے بیان کیا، ان سے ہشام بن عروہ نے بیان کیا، ان سے ان کے والد نے اور ان سے عائشہ رضی اللہ عنہا نے بیان کیا کہ آیت «وما يتلى عليكم في الكتاب في يتامى النساء اللاتي لا تؤتونهن ما كتب لهن وترغبون أن تنكحوهن‏» یعنی ”وہ ( آیات بھی ) جو تمہیں کتاب کے اندر ان یتیم لڑکوں کے بارے میں پڑھ کر سنائی جاتی ہیں جنہیں تم وہ نہیں دیتے ہو جو ان کے لیے مقرر ہو چکا ہے اور اس سے بیزار ہو کہ ان کا کسی سے نکاح کرو۔“ ایسی یتیم لڑکی کے بارے میں نازل ہوئی تھی جو کسی شخص کی پرورش میں ہو۔ ممکن ہے کہ اس کے مال و جائیداد میں بھی شریک ہو، وہی لڑکی کا زیادہ حقدار ہے لیکن وہ اس سے نکاح نہیں کرنا چاہتا البتہ اس کے مال کی وجہ سے اسے روکے رکھتا ہے اور کسی دوسرے مرد سے اس کی شادی نہیں ہونے دیتا کیونکہ وہ نہیں چاہتا کہ کوئی دوسرا اس کے مال میں حصہ دار بنے۔

Hum se Yahya bin Saeed ne bayan kiya, kaha hum se Waqee` ne bayan kiya, un se Hisham bin عروہ ne bayan kiya, un se un ke walid ne aur un se Ayesha radiyallahu anha ne bayan kiya ke aayat «Wa ma yutla `alaikum fi al-kitab fi yataami al-nisaa-i al-lati la tutoonahu-nna ma ktub la-hunna wa turghuboon an tankihuhunna» yani "Wa woh (aayat bhi) jo tumhein kitab ke andar in yatim larkeon ke bare mein parh kar sunaai jati hain jinhein tum woh nahin dete ho jo un ke liye muqarrar ho chuka hai aur is se bezar ho ke un ka kisi se nikah karo." Aisi yatim larke ke bare mein nazil hui thi jo kisi shakhs ki parwarish mein ho. Mumkin hai ke us ke maal o jaidad mein bhi sharek ho, wahi larke ka ziyada haqdar hai lekin woh is se nikah nahin karna chahta balke us ke maal ki wajah se usse roke rakhta hai aur kisi doosre mard se is ki shaadi nahin hone deta kyunke woh nahin chahta ke koi doosra us ke maal mein hisse-dar bane.

حَدَّثَنَا يَحْيَى ، حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنْ عَائِشَةَ وَمَا يُتْلَى عَلَيْكُمْ فِي الْكِتَابِ فِي يَتَامَى النِّسَاءِ اللَّاتِي لا تُؤْتُونَهُنَّ مَا كُتِبَ لَهُنَّ وَتَرْغَبُونَ أَنْ تَنْكِحُوهُنَّ سورة النساء آية 127 ، قَالَتْ : هَذَا فِي الْيَتِيمَةِ الَّتِي تَكُونُ عِنْدَ الرَّجُلِ لَعَلَّهَا أَنْ تَكُونَ شَرِيكَتَهُ فِي مَالِهِ وَهُوَ أَوْلَى بِهَا ، فَيَرْغَبُ أَنْ يَنْكِحَهَا ، فَيَعْضُلَهَا لِمَالِهَا وَلَا يُنْكِحَهَا غَيْرَهُ كَرَاهِيَةَ أَنْ يَشْرَكَهُ أَحَدٌ فِي مَالِهَا .