76.
Medicine
٧٦-
كتاب الطب
57
Chapter: The milk of she-asses
٥٧
باب أَلْبَانِ الأُتُنِ
Sahih al-Bukhari 5781
Narrated Yunus: I asked Ibn Shihab, May we perform the ablution with the milk of she-asses or drink it, or drink the bile of wild animals or urine of camels? He replied, The Muslims used to treat themselves with that and did not see any harm in it. As for the milk of she-asses, we have learnt that Allah's Apostle forbade the eating of their meat, but we have not received any information whether drinking of their milk is allowed or forbidden. As for the bile of wild animals, Ibn Shihab said, Abu Idris Al-Khaulani told me that Allah's Apostle forbade the eating of the flesh of every wild beast having fangs .
اور لیث نے زیادہ کیا ہے کہا کہ مجھ سے یونس نے بیان کیا، ان سے ابن شہاب زہری نے کہ میں نے ابوادریس سے پوچھا کیا ہم ( دوا کے طور پر ) گدھی کے دودھ سے وضو کر سکتے ہیں یا اسے پی سکتے ہیں یا درندہ جانوروں کے پتِے استعمال کر سکتے ہیں یا اونٹ کا پیشاب پی سکتے ہیں۔ ابوادریس نے کہا کہ مسلمان اونٹ کے پیشاب کو دوا کے طور پر استعمال کرتے تھے اور اس میں کوئی حرج نہیں سمجھتے تھے۔ البتہ گدھی کے دودھ کے بارے میں ہمیں رسول اللہ ﷺ کی یہ حدیث پہنچی ہے کہ نبی کریم ﷺ نے اس کے گوشت سے منع فرمایا تھا۔ اس کے دودھ کے متعلق ہمیں کوئی حکم یا ممانعت نبی کریم ﷺ سے معلوم نہیں ہے۔ البتہ درندوں کے پتِے کے متعلق جو ابن شہاب نے بیان کیا کہ مجھے ابوادریس خولانی نے خبر دی اور انہیں ابوثعلبہ خشنی رضی اللہ عنہ نے خبر دی کہ رسول اللہ ﷺ نے ہر دانت والے شکاری درندے کا گوشت کھانے سے منع فرمایا ہے۔
aur laith ne ziada kia hai kaha ke mujh se yunus ne bayan kiya, in se ibn e shahab zahri ne kaha ke mein ne abu adris se poocha ki hum ( dawa ke tor per ) gadhi ke doodh se wazu kar sakte hain ya use pi sakte hain ya drandah jaanwaron ke pate istemal kar sakte hain ya ont ka peshab pi sakte hain. abu adris ne kaha ke musalman ont ke peshab ko dawa ke tor per istemal karte the aur is mein koi harj nahi samjhte the. balke gadhi ke doodh ke baare mein humen rasool allah sallahu alaihi wa sallam ki yeh hadeeth pahunchi hai ke nabi kareem sallahu alaihi wa sallam ne us ke gosht se mana farmaya tha. is ke doodh ke mutalliq humen koi hukm ya mamnat nabi kareem sallahu alaihi wa sallam se maloom nahi hai. balke drandon ke pate ke mutalliq jo ibn e shahab ne bayan kiya ke mujhe abu adris khulani ne khabar di aur unhen abu thalabah khushni radhiallahu anhu ne khabar di ke rasool allah sallahu alaihi wa sallam ne har dant walay shakari dranday ka gosht khane se mana farmaya hai.
وَزَادَ اللَّيْثُ ، قَالَ : حَدَّثَنِي يُونُسُ ، عَنْ ابْنِ شِهَابٍ ، قَالَ : وَسَأَلْتُهُ هَلْ نَتَوَضَّأُ أَوْ نَشْرَبُ أَلْبَانَ الْأُتُنِ ، أَوْ مَرَارَةَ السَّبُعِ ، أَوْ أَبْوَالَ الْإِبِلِ ؟ ، قَالَ : قَدْ كَانَ الْمُسْلِمُونَ يَتَدَاوَوْنَ بِهَا فَلَا يَرَوْنَ بِذَلِكَ بَأْسًا ، فَأَمَّا أَلْبَانُ الْأُتُنِ ، فَقَدْ بَلَغَنَا أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَهَى عَنْ لُحُومِهَا وَلَمْ يَبْلُغْنَا عَنْ أَلْبَانِهَا ، أَمْرٌ وَلَا نَهْيٌ ، وَأَمَّا مَرَارَةُ السَّبُعِ ، قَالَ ابْنُ شِهَابٍ : أَخْبَرَنِي أَبُو إِدْرِيسَ الْخَوْلَانِيُّ ، أَنَّ أَبَا ثَعْلَبَةَ الْخُشَنِيَّ ، أَخْبَرَهُ أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَهَى عَنْ أَكْلِ كُلِّ ذِي نَابٍ مِنَ السَّبُعِ .