77.
Dress
٧٧-
كتاب اللباس


45
Chapter: Gold rings

٤٥
باب خَوَاتِيمِ الذَّهَبِ

Sahih al-Bukhari 5863

Al-Bara bin Azib (رضي الله تعالى عنه) narrated, ‘the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) forbade us to use seven things: He forbade using gold rings, silk, Istabraq, Dibaj, red Mayathir, Al-Qassiy, and silver utensils. He ordered us to do seven other things, to pay a visit to the sick, to follow funeral processions, to say "May Allah be merciful to you" to a sneezer if he says "Praise be to Allah", to return greetings and to accept invitations, to help others to fulfil their oaths and to help the oppressed ones.

ہم سے آدم بن ابی ایاس نے بیان کیا، کہا ہم سے شعبہ نے بیان کیا، کہا ہم کو اشعث بن سلیم نے کہا کہ میں نے معاویہ بن سوید بن مقرن سے سنا، انہوں نے کہا کہ میں نے براء بن عازب رضی اللہ عنہ سے سنا، انہوں نے کہا کہ نبی کریم ﷺ نے ہمیں سات چیزوں سے روکا تھا۔ آپ ﷺ نے ہمیں سونے کی انگوٹھی سے یا راوی نے کہا کہ سونے کے چھلے سے، ریشم سے، استبرق سے، دیبا سے، سرخ میثرہ سے، قسی سے اور چاندی کے برتن سے منع فرمایا تھا اور ہمیں آپ ﷺ نے سات چیزوں یعنی بیمار کی مزاج پرسی کرنے، جنازہ کے پیچھے چلنے، چھینکنے والے کا جواب دینے، سلام کے جواب دینے، دعوت کرنے والے کی دعوت قبول کرنے، ( کسی بات پر ) قسم کھا لینے والے قسم پوری کرانے اور مظلوم کی مدد کرنے کا حکم فرمایا تھا۔

Hum se Adam bin Abi Aias ne bayan kiya, kaha hum se Sha'ba ne bayan kiya, kaha hum ko Ashath bin Salim ne kaha ke main ne Muawiyah bin Suwaid bin Muqrin se suna, unhon ne kaha ke main ne Bara' bin Aazib (رضي الله تعالى عنه) se suna, unhon ne kaha ke Nabi Karim (صلى الله عليه وآله وسلم) ne hamen sat cheezon se roka tha. Aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne hamen sone ki angothi se ya rawi ne kaha ke sone ke chhale se, resham se, istbarq se, diba se, surkh misrah se, qasi se aur chaandi ke bartan se mana farmaya tha aur hamen aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne sat cheezon yani bimar ki mazaj pursi karne, janaza ke pichhe chalne, chheenkne wala ka jawab dene, salam ke jawab dene, dawat karne wala ki dawat qabool karne, ( kisi baat par ) qasam kha lene wala qasam puri karane aur mazloom ki madad karne ka hukm farmaya tha.

حَدَّثَنَا آدَمُ ، حَدَّثَنَا شُعْبَةُ ، حَدَّثَنَا أَشْعَثُ بْنُ سُلَيْمٍ ، قَالَ : سَمِعْتُ مُعَاوِيَةَ بْنَ سُوَيْدِ بْنِ مُقَرِّنٍ ، قَالَ : سَمِعْتُ الْبَرَاءَ بْنَ عَازِبٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا ، يَقُولُ : نَهَانَا النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَنْ سَبْعٍ ، نَهَانَا عَنْ خَاتَمِ الذَّهَبِ ، أَوْ قَالَ : حَلْقَةِ الذَّهَبِ وَعَنِ الْحَرِيرِ وَالْإِسْتَبْرَقِ وَالدِّيبَاجِ وَالْمِيثَرَةِ الْحَمْرَاءِ وَالْقَسِّيِّ وَآنِيَةِ الْفِضَّةِ ، وَأَمَرَنَا بِسَبْعٍ بِعِيَادَةِ الْمَرِيضِ وَاتِّبَاعِ الْجَنَائِزِ وَتَشْمِيتِ الْعَاطِسِ وَرَدِّ السَّلَامِ وَإِجَابَةِ الدَّاعِي وَإِبْرَارِ الْمُقْسِمِ وَنَصْرِ الْمَظْلُومِ .