79.
Asking Permission
٧٩-
كتاب الاستئذان


8
Chapter: To propagate As-salam

٨
باب إِفْشَاءِ السَّلاَمِ

Sahih al-Bukhari 6235

Al-Bara' bin 'Azib (رضي الله تعالى عنه) narrated that Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) ordered us to do seven (things), to visit the sick, to follow the funeral processions, to respond to a sneezer, to help the weak, to help the oppressed ones, to popularize Salam (greeting), and to help others to fulfill their oaths (if it is not sinful). He forbade us to drink from silver utensils, to wear gold rings, to ride on silken saddles, to wear silk clothes, Dibaj (thick silk cloth), Qassiy and Istabraq (kinds of silk).

ہم سے قتیبہ نے بیان کیا، کہا ہم سے جریر نے بیان کیا، ان سے شیبانی نے، ان سے اشعث بن ابی الشعثاء نے، ان سے معاویہ بن سوید بن مقرن نے اور ان سے براء بن عازب رضی اللہ عنہ نے بیان کیا کہ رسول اللہ ﷺ نے ہمیں سات باتوں کا حکم دیا تھا۔ بیمار کی مزاج پرسی کرنے کا، جنازے کے پیچھے چلنے کا، چھینکنے والے کے جواب دینے کا۔ کمزور کی مدد کرنے کا، مظلوم کی مدد کرنے کا، افشاء سلام ( سلام کا جواب دینے اور بکثرت سلام کرنے ) کا، قسم ( حق ) کھانے والے کی قسم پوری کرنے کا، اور نبی کریم ﷺ نے چاندی کے برتن میں پینے سے منع فرمایا تھا اور سونے کی انگوٹھی پہننے سے ہمیں منع فرمایا تھا۔ میثر ( ریشم کی زین ) پر سوار ہونے سے، ریشم اور دیباج پہننے، قسی ( ریشمی کپڑا ) اور استبرق پہننے سے ( منع فرمایا تھا ) ۔

Hum se Qutaiba ne bayan kiya, kaha hum se Jarir ne bayan kiya, un se Shaibani ne, un se Ash'as bin Abi Sha'sa ne, un se Muawiya bin Suwaid bin Muqrin ne aur un se Bara bin Azib Radi Allahu Anhu ne bayan kiya ki Rasulullah Sallallahu Alaihi Wasallam ne humain saat baaton ka hukum diya tha. Bimar ki mizaj pursi karne ka, janaze ke peeche chalne ka, chhinkne wale ke jawab dene ka. Kamzor ki madad karne ka, mazloom ki madad karne ka, ifsha as-salam (salam ka jawab dene aur bakasrat salam karne) ka, qasam (haqq) khane wale ki qasam puri karne ka, aur Nabi Kareem Sallallahu Alaihi Wasallam ne chandi ke bartan mein peene se mana farmaya tha aur sone ki angoothi pehenne se humain mana farmaya tha. Maisar (resham ki zeen) par sawar hone se, resham aur dibaj pehenne, qusi (reshami kapda) aur istabraq pehenne se (mana farmaya tha).

حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ ، حَدَّثَنَا جَرِيرٌ ، عَنِ الشَّيْبَانِيِّ ، عَنْ أَشْعَثَ بْنِ أَبِي الشَّعْثَاءِ ، عَنْ مُعَاوِيَةَ بْنِ سُوَيْدِ بْنِ مُقَرِّنٍ ، عَنِ الْبَرَاءِ بْنِ عَازِبٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا ، قَالَ : أَمَرَنَا رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِسَبْعٍ : بِعِيَادَةِ الْمَرِيضِ ، وَاتِّبَاعِ الْجَنَائِزِ ، وَتَشْمِيتِ الْعَاطِسِ ، وَنَصْرِ الضَّعِيفِ ، وَعَوْنِ الْمَظْلُومِ ، وَإِفْشَاءِ السَّلَامِ ، وَإِبْرَارِ الْمُقْسِمِ ، وَنَهَى عَنِ الشُّرْبِ فِي الْفِضَّةِ ، وَنَهَانَا عَنْ تَخَتُّمِ الذَّهَبِ ، وَعَنْ رُكُوبِ الْمَيَاثِرِ ، وَعَنْ لُبْسِ الْحَرِيرِ ، وَالدِّيبَاجِ ، وَالْقَسِّيِّ ، وَالْإِسْتَبْرَقِ .