86.
Limits and Punishments set by Allah (Hudood)
٨٦-
كتاب الحدود


30
Chapter: To confess the guilt of illegal sexual intercourse

٣٠
باب الاِعْتِرَافِ بِالزِّنَا

NameFameRank
‘umar Umar ibn al-Khattab al-'Adawi Sahabi
ibn ‘abbāsin Abdullah bin Abbas Al-Qurashi Companion
‘ubayd al-lah Ubayd Allah ibn Abd Allah al-Hudhali Trustworthy jurist, sound
al-zuhrī Muhammad ibn Shihab al-Zuhri The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery
sufyān Sufyan bin `Uyainah Al-Hilali Trustworthy Hadith Scholar
‘alī bn ‘abd al-lah Ali ibn al-Madini Trustworthy, Imam, most knowledgeable of his time in Hadith and its sciences

Sahih al-Bukhari 6829

Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) narrated that Umar (رضي الله تعالى عنه) said, ‘I am afraid that after a long time has passed, people may say, ‘we do not find the verses of the Rajam (stoning to death) in the Holy Book," and consequently they may go astray by leaving an obligation that Allah has revealed. But I confirm that the penalty of Rajam be inflicted on him who commits illegal sexual intercourse, if he is already married and the crime is proved by witnesses or pregnancy or confession.’ Sufyan added, ‘I have memorized this narration in this way.’ Umar ( رضي الله تعالیعنہ) added, ‘surely Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) carried out the penalty of Rajam, and so did we after him.’

ہم سے علی بن عبداللہ نے بیان کیا، کہا ہم سے سفیان نے بیان کیا، ان سے زہری نے، ان سے عبیداللہ نے اور ان سے ابن عباس رضی اللہ عنہما نے بیان کیا کہ عمر رضی اللہ عنہ نے کہا میں ڈرتا ہوں کہ کہیں زیادہ وقت گزر جائے اور کوئی شخص یہ کہنے لگے کہ کتاب اللہ میں تو رجم کا حکم ہمیں کہیں نہیں ملتا اور اس طرح وہ اللہ کے ایک فریضہ کو چھوڑ کر گمراہ ہوں جسے اللہ تعالیٰ نے نازل کیا ہے۔ آگاہ ہو جاؤ کہ رجم کا حکم اس شخص کے لیے فرض ہے جس نے شادی شدہ ہونے کے باوجود زنا کیا ہو بشرطیکہ صحیح شرعی گواہیوں سے ثابت ہو جائے یا حمل ہو یا کوئی خود اقرار کرے۔ سفیان نے بیان کیا کہ میں نے اسی طرح یاد کیا تھا آگاہ ہو جاؤ کہ رسول اللہ ﷺ نے رجم کیا تھا اور آپ کے بعد ہم نے رجم کیا تھا۔

Hum se Ali bin Abdullah ne bayan kiya, kaha hum se Sufyan ne bayan kiya, in se Zahri ne, in se Ubaidullah ne aur in se Ibn Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a ne bayan kiya ke Umar (رضي الله تعالى عنه) ne kaha main darta hoon ke kaheen ziyada waqt guzar jaye aur koi shakhs yeh kahne lage ke kitab Allah mein to rajm ka hukm hamen kahan nahin milta aur is tarah woh Allah ke ek farizah ko chhod kar gumrah hoon jise Allah Ta'ala ne nazil kiya hai. Agah ho jao ke rajm ka hukm us shakhs ke liye farz hai jis ne shadi shuda hone ke bawajood zina kiya ho bashartike sahi shar'i gawahiyon se sabit ho jaye ya hamil ho ya koi khud iqrar kare. Sufyan ne bayan kiya ke main ne isi tarah yaad kiya tha agah ho jao ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne rajm kiya tha aur aap ke baad hum ne rajm kiya tha.

حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ ، حَدَّثَنَا سُفْيَانُ ، عَنْ الزُّهْرِيِّ ، عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ ، عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا ، قَالَ : قَالَ عُمَرُ لَقَدْ خَشِيتُ أَنْ يَطُولَ بِالنَّاسِ زَمَانٌ ، حَتَّى يَقُولَ قَائِلٌ : لَا نَجِدُ الرَّجْمَ فِي كِتَابِ اللَّهِ ، فَيَضِلُّوا بِتَرْكِ فَرِيضَةٍ أَنْزَلَهَا اللَّهُ ، أَلَا وَإِنَّ الرَّجْمَ حَقٌّ عَلَى مَنْ زَنَى ، وَقَدْ أَحْصَنَ إِذَا قَامَتِ الْبَيِّنَةُ ، أَوْ كَانَ الْحَبَلُ ، أَوِ الِاعْتِرَافُ ، قَالَ سُفْيَانُ : كَذَا حَفِظْتُ : أَلَا وَقَدْ رَجَمَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ، وَرَجَمْنَا بَعْدَهُ .